PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ Petr Daniš
PROGRAMY
PROGRAMY
PROGRAMY
OTÁZKY JAK SE VLASTNĚ DĚTI UČÍ?
KNIHY
KNIHY
KNIHY
KNIHY
KNIHY
KNIHY
HRA JE NÁSTROJ, JAKÝM NÁS VYBAVILA PŘÍRODA PRO ROZVOJ MOZKU TEZE 1
PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ MARIAN DIAMOND
KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU MARIAN DIAMOND
KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KOMPLEXNĚJŠÍ STRUKTURA MOZKU VĚTŠÍ SCHOPNOST SE UČIT MARIAN DIAMOND
HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ
HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KAMARÁDI
A TYTO DVA ZNAKY SE VYVINULY VE VZÁJEMNÉ ZÁVISLOSTI NEJCHYTŘEJŠÍ ZVÍŘATA JSOU TA NEJHRAVĚJŠÍ A TYTO DVA ZNAKY SE VYVINULY VE VZÁJEMNÉ ZÁVISLOSTI MELVIL KONNER
MOHL POSKLÁDAT SÁM SEBE HRA JE JEDNOU Z NEJPOKROČILEJŠÍCH METOD, JAKOU VYNALEZLA PŘÍRODA K TOMU, ABY KOMPLEXNÍ MOZEK MOHL POSKLÁDAT SÁM SEBE STUART BROWN
HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ
HRAČKY PODNĚTNÉ PROSTŘEDÍ KAMARÁDI
Rozvoj ruky a ROZVOJ MOZKU na sobě závisejí TEZE 2
JET PROPULSION LABORATORY
FRANK WILSON
MANUÁLNÍ ZRUČNOST
Venku, v kontaktu s realitou se děti naučí víc a snadněji TEZE 3
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ V OKOLÍ ŠKOLY JAKO JEDNOTÍCÍ KONTEXT K UČENÍ GERALD LIEBERMANN LINDA HOODY
ZÍSKEJTE INTERAKTIVNÍ UČEBNU PRO SVOU ŠKOLU UČÍME SE VENKU ZÍSKEJTE INTERAKTIVNÍ UČEBNU PRO SVOU ŠKOLU www.ucimesevenku.cz
Naprostou většinu historie člověka se děti učily hrou, prozkoumáváním a napodobováním TEZE 4
LOVCI A SBĚRAČI
LOVCI A SBĚRAČI: HRA
ZEMĚDĚLCI A PASTEVCI: PRÁCE
MODERNÍ DOBA: ŠKOLA
DĚTI SE UČÍ HROU
DĚTI JSOU MALÉ UČÍCÍ SE STROJE PETER GRAY
MOŽNOST VÍCE SI URČOVAT SVÉ TEMPO A SVŮJ ZPŮSOB UČENÍ DEJME DĚTEM:
VÍCE PROSTORU PRO HRU A HRAVÉ UČENÍ V DISKUZI S KAMARÁDY DEJME DĚTEM:
TY SPRÁVNÉ „HRAČKY“, KTERÉ STARTUJÍ JEJICH MOTIVACI A MYŠLENÍ DEJME DĚTEM:
VÍCE VENKU, V KONTAKTU S REALITOU UČME SE:
PODPORUJME DĚTI, ALE NEPŘEKÁŽEJME JIM V JEJICH UČENÍ petr.danis@ terezanet.cz