Uživatelská příručka DuoTrainin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Advertisements

Redukce lůžek Existuje prostor pro redukci lůžek akutní péče?
ICT ve výuce jazyků Mgr. Jana Sochorová Základní škola a Mateřská škola Česká Bělá.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
1.VYHLÁŠENÍ RESORTNÍCH BEZPEČNOSTNÍCH CÍLŮ MZ na období červen 2011– duben PODEPSÁNÍ PROHLÁŠENÍ WHO „Čistá péče je bezpečnější“
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
©Ing. Václav Opatrný. V úvodních hodinách elektrotechniky jsou žáci seznamováni s veličinami, které popisují známý fyzikální svět, získávají představu.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
model fungování a praxe
Základy automatického řízení 1
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
PŘESHRANIČNÍ VLIVY Gijs van Luyn InfoMil
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Biologie - pokyny ke zkoušce
Inf Počítač a lidé s handicapem
Matematika 3 – Statistika Kapitola 4: Diskrétní náhodná veličina
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_04_DÝCHACÍ SOUSTAVA
Úloha bodového systému
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Účetnictví – význam informací
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Obráběcí CNC centra VY_32_INOVACE_39_794
Příspěvek na konferenci
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Gymnasium Jižní Město Praha
Vykazování postupu nebo stavu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Setkání kariérových poradců
Cisco Networking Academy
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Klíčová aktivita 05 Vzdělávací modul „Boj s korupcí“
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Máte zájem o více informací?
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Akademický senát fakulty
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Neživá příroda - vzduch
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Vítáme vás! Název společnosti.
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Doktorské studijní programy v biomedicíně
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Akreditace NMS Podklady Poděbrady
Co je hotové a moc se o tom neví
Transkript prezentace:

Uživatelská příručka DuoTrainin Oddělení vzdělávání 1.7.2017

Co je DuoTrainin Moderní a efektivní on-line platforma, přizpůsobitelná specifickým potřebám vzdělávání, školení a tréninku zaměstnanců, která nahrazuje doposud užívaný systém StudyPro. K upgradu došlo na základě zpětné vazby uživatelů StudyPro systému a díky novým technologiím, které nám umožňují poskytnout uživatelům různé druhy interaktivity. Mezi jeho výhody patří: uživatelsky srozumitelné rozhraní dostupnost vždy a všude / PC, notebook, tablet, smartphone možnost studovat ve vlastním nebo vymezeném čase okamžitá zpětná vazba pro uživatele i specialistu vzdělávání identifikuje slabé stránky, na které se lze následně zaměřit Je vhodný jako: doplněk k prezenčnímu studiu nástroj pro udržení jazykové úrovně Page 2

Co DuoTrainin obsahuje Vzdělávací moduly různého zaměření, včetně jazykových. Každý jazykový modul představuje: Vstupní test – časově omezený test, skládající se z 30 otázek, které určí jazykovou úroveň uživatele Poslechová cvičení – slouží ke zlepšení porozumění mluvenému slovu Globální test – náhodně generované otázky z databáze odpovídající úrovni uživatele Tematické okruhy – virtuální učebnice s testem k ověření pochopení daného tématu Page 3

Pro koho je DuoTrainin určen? Nominace zaměstnance do DuoTrainin (původně StudyPro) vychází z potřeby využití anglického či německého jazyka v jeho práci. Cílem je, aby se zaměstnanec dostal na úroveň znalosti jazyka, která je požadovaná na jeho pracovní pozici. Schválení zařazení zaměstnance do DuoTrainin (původně StudyPro) je v kompetenci jeho vedoucího a HR. Studium DuoTrainin (původně StudyPro) je součástí ročních vzdělávacích plánů, které vycházejí z hodnocení pracovního výkonu zaměstnance. Na základě požadavku v plánech je zaměstnanci automaticky zřízen či prodloužen přístup do eLearningu. Page 4

Jak začít studovat? Po přihlášení do systému uvidíte všechny dostupné kurzy. Studujte ty, které jsou vám určeny vaším nadřízeným (plán vzdělávání je nutno splnit). Ostatní jsou dobrovolné. Page 5

Jak začít studovat? Pro nastavení obtížnosti kurzu zvolte z nabídky. Uživatelé systému StudyPro v Duotestingu zvolí nejbližší nižší úroveň ke své stávající. Page 6

Jak začít studovat? Před zahájením Globálního testu (doporučená, nejběžnější funkce systému), si přečtěte vysvětlivky k jednotlivým ukazatelům systému – úroveň, počet bodů, procentuální úspěšnost v jednotlivých tématech (oblastech). Page 7

Co je to duometodologie? Duometodologie je proces, kde systém identifikuje v nejkratší možné době slabé stránky uživatele, takže se tento může zaměřit při svém studiu právě na ně. Toto je docíleno užitím kombinace globálního testu a tematických testů. Page 8

Co je to globální test? Globální test generuje náhodně vybrané otázky z témat v levém menu, ale zároveň opakováním reaguje na ty, které jste v minulosti špatně zodpověděli. Page 9

Co jsou tematické testy Každou tematickou oblast, kde dosahujete nízké procentní úspěšnosti, můžete rozkliknout a projít si nejdříve studijní materiál k tématu a poté absolvovat krátký test zaměřený pouze na danou oblast Page 10

Míra aktivity uživatele Vaše aktivita a úroveň jsou systematicky monitorovány. Systém DuoTrainin poskytuje specialistovi vzdělávání přehled o aktivitě uživatele za stanovené období, včetně zvýšení/snížení jeho úrovně. Pro podporu pravidelného studia jazyků je požadováno měsíčně zodpovědět 60 otázek a udělat 1 poslechové cvičení (je-li u daného kurzu k dispozici). Aktivita a úroveň jsou posuzovány v měsíčních intervalech. Page 11

Page 12