NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_35_ PÉČE O ZDRAVÍ TÉMA:
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Zpracovala Jitka Ciprová
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Elektronická učebnice - I
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Podmínky života na Zemi
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
VY_32_INOVACE_28_ Prvouka 3.ročník Rostliny 1.
Živá příroda.
LES ŘASY.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_05.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda, Chemie Název: Oxid siřičitý a dusičitý Autor: Zdeněk Fikejs Datum, třída: , 9.roč. Stručná anotace: Seznámení.
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Rostliny.
Třídění přírodnin.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_13_01 Co je přírodopis?
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva v přírodovědě ve 4. ročníku.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Jaro v přírodě Autor:
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Podmínky života na Zemi
Člověk je součástí přírody
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Opakovací test z přírodovědy-4/1
PARYBY (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.34_Živá_a_neživá_příroda.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_32
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Zima v přírodě Autor:
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Živé organismy.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr. Miroslava Doležalová, 2011-11-05 NÁZEV: VY_12_INOVACE_01_ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA TÉMA: ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/21.0640 Anotace: Materiál je určen pro 4.ročník Speciální základní školy, slouží jako úvod do učiva. Seznámení s pojmy živá a neživá příroda (procvičování čtení s porozuměním).taceAnotace: Materiál je určen pro 4.ročník Speciální základní školy, slouží jako úvod do učiva

ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA

ŽIVÁ PŘÍRODA Příroda je živá a neživá. Sýkora, pampeliška, pes, lípa a včely jsou součástí živé přírody. To proto, že potřebují výživu, dýchají, rostou a rozmnožují se.

Otázky k textu 1)Vyber slova, která označují živočichy. Příroda je živá a neživá. Sýkora, pampeliška, pes, lípa a včely jsou součástí živé přírody. To proto, že potřebují výživu, dýchají, rostou a rozmnožují se. 1)Vyber slova, která označují živočichy. SÝKORA, PES, VČELY 2)Vyber slova, která označují rostliny. PAMPELIŠKA, LÍPA 3)Přečti, proč jsou součástí živé přírody. POTŘEBUJÍ VÝŽIVU, DÝCHAJÍ, ROSTOU, ROZMNOŽUJÍ SE

NEŽIVÁ PŘÍRODA Žula, voda a písek patří do přírody neživé. Sem patří i sekera nebo dlažební kostka. Jsou to neživé předměty, které vyrobil člověk. 1)Vyber slova, která označují neživou přírodu. ŽULA, VODA, PÍSEK 2)Přečti větu, ve které je slovo kostka. SEM PATŘÍ I SEKERA NEBO DLAŽEBNÍ KOSTKA

Použité zdroje: 1.Úvodní text -Učebnice Přírodověda pro 4.ročník zvláštní školy (nakl.Parta) ISBN 80-7320-001-5 2.[cit.2011-11-05]http://www.fas-pro.cz/wp/wp-content/uploads/2009/02/priroda- 150x150.jpg 5.[cit.2001-11-05] http://www.naturfoto.cz/sykora-modrinka-fotografie-336.html [cit.2001-11-05] http://www.hasici-zbysov.cz/archiv/hmyz.htm [cit.2001-11-05] www.flowersandfauna.com [cit.2001-11-05] http://www.svetpejsku.cz/fci/99-fci-neuznana-plemena/247-cesky- strakaty-pes [cit.2001-11-05] http://www.mulouny.cz/zivotniprostredi/index.php?Itemid=56&id=38&option=com_co ntent&task=view 7. [cit.2001-11-05] http://www.gamepark.cz/vyvrele_horniny_vyvreliny_386095.htm [cit.2001-11-05] http://www.lastura.cz/rejstrik/voda_-_uzasny_rusky_film.html [cit.2001-11-05] http://blog.peoplecomm.cz/clanek/ruka-a-pisek