Digitální učební materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.08 Ročník2. ročník.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_17-09 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.02 Ročník2. ročník.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Dokument KAP MSK - obsah
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Digitální učební materiál
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Digitální učební materiál
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Řízení kolektivu. Řízení kolektivu Aby podřízení pracovali dobře, musí být splněny tyto podmínky: schopnosti podřízených pracovní podmínky motivace.
Prodáváme obuv I. PIKTOGRAMY.
Základní zásady pro vedení evidence
Společenská odpovědnost ve školství
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
POTŘEBY DUM _13.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Digitální učební materiál
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Digitální učební materiál
Ošetřování textilních výrobků
Odměňování zaměstnanců
Hrubá a čistá mzda, pojištění, daně 1 – Hrubá a čistá mzda
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Průvodce společností Název společnosti.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Andragogika Vzdělávání.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Digitální učební materiál
Personální portál a hodnocení zaměstnanců
PRACOVNÍ PRÁVO Občanská nauka 1. M.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Transkript prezentace:

Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ Písek Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0010 Škola: Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Písek, Karla Čapka 402 Předmět: EKO Ročník: 4 Téma: Personalistika Tematický okruh: Podnik, právní úprava podnikání Jméno autora: Ing. Marie Kábová Datum tvorby: duben 2013 Kód materiálu: OPVK_1.5_DUM_III/2_EKO_KV010 Soubor: 09VYSTUPY/VY_32_INOVACE_EKO_KV010 Anotace: Human resource - VÝBĚR, ROZMISŤOVÁNÍ A HODNOCENÍ PRACOVNÍKA

VÝBĚR, ROZMISŤOVÁNÍ A HODNOCENÍ PRACOVNÍKA ZÍSKÁVÁNÍ VHODNÝCH PRACOVNÍKŮ DEFINICE POTŘEBY REALIZACE PERSONÁLNÍHO ZAJIŠTĚNÍ: PLÁNOVÁNÍ NÁBOR, VÝBĚR ZVYŠOVÁNÍ KVALIFIKACE, REKVALIFIKACE (ŠKOLENÍ V RÁMCI PRACOVNÍHO PROCESU NEBO MIMO PRACOVNÍ PROCES)

PRACOVNÍ KARIÉRA MANAŽERA FUNKČNÍ POZICE MANAŽÉRA ETAPA – PŘÍPRAVNÁ ETAPA – ZAKOTVENÍ ETAPA – ROZVOJ ETAPA – POZDNÍ KARIÉRA

HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ HODNOTÍ SE: HODNOCENÍ PROVÁDÍ: PLNĚNÍ PRACOVNÍCH ÚKOLŮ CHOVÁNÍ V PRACOVNÍM PROCESU A MIMO NĚJ OSOBNÍ A CHARAKTEROVÉ RYSY HODNOCENÍ PROVÁDÍ: VEDOUCÍ PRACOVNÍCI PRACOVNÍCI PERSONÁLNÍCH ÚTVARŮ EXTERNÍ NEBO INTERNÍ SPECIALISTÉ

SYSTÉM ODMĚŇOVÁNÍ HMOTNÉ ODMĚNY PŘÍMÉ ODMĚNY (MZDA, PRÉMIE, ODMĚNY …) NEPŘÍMÉ ODMĚNY (PŘÍPLATKY NA DOVOLENOU, STRAVOVÁNÍ …) NEHMOTNÉ ODMĚNY (INDIVIDUÁLNÍ PRACOVNÍ DOBA, PRESTIŽNÍ FUNKCE, VEŘEJNÉ OCENĚNÍ …) NEKVALITNÍ PRÁCE – NEGATIVNÍ OHODNOCENÍ ÚSTNÍ NAPOMENUTÍ PÍSEMNÉ NAPOMENUTÍ FINANČNÍ POSTIH VÝPOVĚĎ

VEDENÍ LIDÍ MOTIVACE TEORIE X A Y = úkolem je sladit osobní zájem a pracovní úsilí pracovníka MASLOWOVA TEORIE 5. hierarchická úroveň – potřeba seberealizace 4. hierarchická úroveň – uznání kvalitních vlastností osobnosti, uspokojení z práce 3. hierarchická úroveň – sociální potřeby (potřeba kolektivu, sociál. vztahů) 2. hierarchická úroveň – potřeby existenční jistoty a bezpečnosti 1. hierarchická úroveň – základní fyziologické potřeby (jíst, spát, apod.) potřeby vyšší úrovně potřeby nižší úrovně

ZÁKLADNÍ ZÁSADY MOTIVACE VYHÝBAT SE ROVNOSTÁŘSKÉMU ODMĚŇOVÁNÍ VYUŽÍVAT HMOTNÉ I MORÁLNÍ ODMĚŇOVÁNÍ SEZNÁMIT ZAMĚSTNANCE S CÍLI MOTIVACE CHVÁLIT PŘED KOLEKTIVEM KRITIKU A TRESTY „MEZI ČTYŘMA OČIMA“

KONTROLA = PROCES SLEDOVÁNÍ, ROZBORU A PŘIJETÍ ZÁVĚRŮ V SOUVISLOSTI S ODCHYLKAMI OD CÍLE FÁZE: STANOVENÍ CÍLE STANOVENÍ KONTROLNÍCH KRITÉRIÍ ROZBOR A POROVNÁNÍ S KRITÉRII VYHODNOCENÍ REALIZACE ZÁVĚRŮ