Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_07.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_03.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NEROVNOMĚRNÝ POHYB 2 Název školy
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Digitální učební materiál
Matematika Operace s vektory
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Paměti počítače, rozdělení
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Název školy Základní škola, Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
WORD Tabulky - ohraničení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Informatika – Průměr a min-max
Informatika – Základní operace s buňkami
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ICT_III_S3_15 Popis výukového materiálu Název: MS E – Samostatná práce shrnutí Autor: Magda Bendová Datum: 20.10.2013 Obor: 65-41-L/01 Gastronomie Ročník: 2. ročník Předmět: IKT – Informační a komunikační technologie Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu IKT a je v souladu s ŠVP. 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím dataprojektoru na učebně IKT s výkladem včetně názorných ukázek Klíčová slova : tabulka, buňka, suma, vzorec.

MS E – SAMOSTATNÁ PRÁCE - SHRNUTÍ

Vytvořte tabulku, která bude sloužit jako výsledek skladové inventury. Na veškeré výpočty použijte vzorce!!

Vypočítejte, kolik se celkem prodalo jednotlivých druhů zboží.

Vypočítejte rozdíl mezi počtem prodaného zboží a zbožím ve skladě Vypočítejte rozdíl mezi počtem prodaného zboží a zbožím ve skladě. Uvědomte si, kdy nastává manko!

Vypočítejte výši manka v korunách.

Vytvořte tabulku, ve které shrnete výsledek inventury Vytvořte tabulku, ve které shrnete výsledek inventury. Do tabulky vložte aktuální datum. Celkové manko vypočítejte, pro určení celkového stavu použijte funkci KDYŽ.

Z ÚDAJŮ O PRODEJI VYTVOŘTE TŘI PŘEHLEDNÉ GRAFY.

Obě tabulky vhodně upravte Obě tabulky vhodně upravte. Použijte alespoň dva druhy písma, různé ohraničení, barvy, zarovnání…