Jak přednášet o fyzice FYS 2003/2004.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentace poznámka.
Advertisements

Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
JAK PREZENTOVAT PREZENTACI
Jak vytvořit prezentaci
Studentská inovace praxí
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
Členění textu, odstavce, osnova
3 Elektromagnetické pole 3.1 Zákony elektromagnetického pole ve vakuu
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
Zásady správné prezentace
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
Maturitní otázka č. 21 Kristýna Kaňovská 4. A.
Digitální učební materiál
Asertivita Je-li člověk nespokojen se svým stavem, může jej změnit dvěma způsoby: buď změní podmínky svého života, nebo změní svůj duševní postoj. První.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_12
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
Jak úspěšně prezentovat. Skladba publika Jaká bude skladba publika? Do jaké míry se účastníci orientují v dané problematice.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
Dujková Michaela, 4.B Juřinová Nikola, 4.A. Stanovené cíle prezentace Upřesňující informace Shromáždění podkladů Stanovení hlavních bodů Grafické zpracování.
Hodnocení ústní prezentace Mgr. Petra Janečková šk. r. 2007/2008
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
Zásady práce s prezentacemi
Dotazovací techniky I. Druhy dotazovacích technik a jejich užití:
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Prezentujeme výsledky projektu Výpočetní technika.
Prezentační dovednosti Úvod do studia – prezentace domácího úkolu Bronislava Wittnerová (insp. Dr. Tomoszek)
Druhy pohybu – rovnoměrný, nerovnoměrný
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
JAK ZDŮRAZNÍME GESTIKULACÍ SVÁ SLOVA? A KTERÁ GESTA BYCHOM POUŽÍVAT NEMĚLI.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_81.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Komunikace s rodiči.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Styl řečnický Marcela Jurková.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK224.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Jak přednášet o fyzice.
Michal Rameš, Martin Pína, Jan Panáček
Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.
8 a půl roku přednášení pro Microsoft Štěpán
Absolventi na trhu práce
Úvod do problematiky, definice základních pojmů
EVVO aktivity pro školy
KOMUNIKACE 1.Obecné zásady úspěšné komunikace 2.Formy komunikace 3.Komunikace organizace jako celku.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
Zásady správné prezentace
Název vzdělávacího materiálu
Rovnováha v přírodě Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
Východiska pro rozvoj kreativity
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Jak si připravit prezentaci
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Komunální politika: teorie a praxe. Úvodní informace
MINIMATURITY
Transkript prezentace:

Jak přednášet o fyzice FYS 2003/2004

Proč přednášíme? forma projevu prezentujete sami sebe prezentujete svůj projekt

Obsah přednášky snažíme se zkonkretizovat téma (lepší mluvit 30min o něčem než 30min o všem a vlastně o ničem) téma přizpůsobíme času (nesnažíme se dvouhodinovou přednášku nahustit do 15min) vyvarujme se složitých a nepřehledných definic (ne všichni jsou experti v oboru) prokládat výklad věcmi z „praxe“ spojujeme body do tématických celků

Křivka pozornosti publika

Tvorba prezentace počet folií cca.7-15 pro přednášku od 15-30min nutno zvážit množství informací na folii sladěné barvy, hlavní je čitelnost definice všech neobvyklých symbolů a značek ústní popis rovnic

Přednes neztrácejme čas na začátku volme vhodné oblečení udržujeme kontakt s publikem přednášku nečteme!!! vyvarujme se monotónních projevů používejme jednoduché pojmy nezaclánějme před plátnem působme sebejistě humor

Zakončení zbytečně přednášku neprotahujeme končíme včas!!! shrneme hlavní body a důsledky

Diskuse zodpovíme očekávané dotazy jsme připraveni zopakovat otázku tazatele necháme domluvit odpovídáme klidně používáme krátké odpovědi nebojíme se přiznat neznalost nevyléváme si emoce a nejsme agresivní obrana před agresivními tazateli