Kvalita ve školství Ing. Dagmar Bednářová, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Advertisements

PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Vítejte na Dni otevřených dveří Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 18. ledna 2013.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Centrum českých studií Bruselské svobodné univerzity Centre d´Etudes Tchèques de l´Université Libre de Bruxelles.
MATURITNÍ GENERÁLKA 2010 Jedinečná příležitost pro studenty i učitele středních škol připravit se na změnu maturitní zkoušky v roce 2011 tisková konference.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Hodnocení kvality výuky 2014 – 2015 LS Říjen 2015.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
1 Novela zákona o vysokých školách Zákon č. 137/2016 S., kterým se mění zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a některé další zákony Ministerstvo školství,
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Dokument KAP MSK - obsah
Bezpečnostní systém ČR
Ing. Kateřina Lichtenberková
Řešitel: doc. MUDr. Vladimír Vurm, CSc.
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
Systém odměňování pracovníků
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Nakladatelství UTB Pavel Holík
Dotazníkové šetření bylo uskutečněno ve spolupráci se studenty Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v rámci předmětu Marketing.
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Plánování ve školní tělesné výchově
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
VY_32_INOVACE_ Snímače tlaku
Reforma terciárního vzdělávání
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Číslicová technika.
Společenská odpovědnost ve školství
VY_32_INOVACE_208_Gotika _Středověké školy
Náměty pro činnost Národního fóra
Politika jakosti Mohelnice
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
Shrnutí výsledků analytické etapy
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Centralizované rozvojové projekty 2017
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
PROCES CERTIFIKACE EnMS
IRP 2017 (Internacionalizace) Výměnná laboratorní praktika FM TUL/HSZG
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Centralizované rozvojové projekty 2017
Hodnocení předložených žádostí – případ UK
KATEDRA SUPERVIZE A ODBORNÉ PRAXE
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Česká společnost pro jakost
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Název prezentace Autor Prezentace
Kvalita ve školství Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Novinky z České společnosti pro jakost
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Celkový základ daně.
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Slovní úlohy o společné práci − 3
Národní akreditační úřad pro vysoké školství
Transkript prezentace:

Kvalita ve školství Ing. Dagmar Bednářová, CSc. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Ekonomická fakulta

Kvalita ve školství Kvalita ve školství je tvořena dvěma neoddělitelnými částmi: kvalita prostředí kvalita výuky

Kvalita prostředí Kvalitu prostředí lze rozdělit do dvou úrovní a to: technické zabezpečení – vybavení učeben didaktickou technikou zajištění prostředí – místnosti pro studenty – WiFi

Kvalita z hlediska výuky Vnitřní hodnocení kvality výuky Každá fakulta má svůj systém vnitřního hodnocení kvality svých pracovišť i jednotlivých akademických pracovníků. Systémy jsou popsány v příslušném opatření děkana. Pravidelnou součástí vnitřního hodnocení jsou i informace získané cestou studentského hodnocení. Jednotný, celouniverzitně popsaný systém řízení kvality v současné době není stanoven.

Kvalita z hlediska výuky Srovnávání s oborově příbuznými fakultami Propadavost studentů Uplatnění studentů na trhu práce

Kvalita z hlediska výuky Vnější hodnocení kvality výuky Akreditace Reakreditace

Kvalita z hlediska výuky Fakulta není certifikovaná podle norem řady ISO 9000, 14000 ani OHSAS 18001. Implementuje však jejich, na fakultu aplikovatelné části.

Další kroky ke zlepšování kvality výuky Centrálně řízený systém zajišťování kvality vzdělávacích, tvůrčích a s nimi souvisejících činností a systému vnitřního hodnocení kvality. Koordinace rozvoje systému zajišťování kvality a jeho jednotlivých komponent. Nezávislá rada kvality – odpovědná za nastavení, sledování a vyhodnocování kvality. Pravidelná hodnocení kvality – výsledky budou zdokumentovány. Na základě výsledků úpravy systému kvality

Další kroky ke zlepšování kvality výuky Certifikát Manažer kvality – junior Ve spolupráci s ČSJ