NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba cen v maloobchodě
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
3.Analýza ziskovosti a marketingové produktivity
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
Představujeme službu Samepage
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Environmentální management. Osnova přednášek: Úvod do předmětu. Environmentální politika a environmentální strategie. Trvale udržitelný rozvoj. Makroekonomické.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Ceny nemovitostí a euro Pavel Kohout. Důsledky zavedení eura na peněžní zásobu Euro znamená ztrátu kontroly nad peněžní zásobou V malé otevřené ekonomice.
Cenová strategie Jiří Pixa.
Vybrané metody analýzy
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Základy marketingu šestá přednáška
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Mikroekonomie I Nedokonalost konkurence
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE: n maximalizace tržní hodnoty firmy a n udržování platební schopnosti.
STUPŇOVITOST A METODY USPOŘÁDÁNÍ UČIVA V EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTECH
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Finanční analýza.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Metody Finančního řízení firmy Tomáš Sobotka A09B0008PMAB.
Řízení finančních rizik
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Řízení finančních rizik Jan Vlachý Vlachý, J.: Řízení finančních rizik; Eupress, Praha, 2006.
SIMPLE freehosting UNIVERZITA PARDUBICE Fakulta elektrotechniky a informatiky projekt pro ISPWE.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
8. Marketing.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Ekonomie 1 Magistři Třetí přednáška Produkce v čase
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Model struktury strategického managementu
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Analýza hodnot zákazníka
Webové portály LDS/MDS
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Manažerské účetnictví a řízení po linii výrobků, prací a služeb
WORDPRESS AFFILIATE DATA V XML.
Transkript prezentace:

NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS VYBAVTE VÁŠ TÝM JEDNODUCHÝMI A DOSTUPNÝMI NÁSTROJI, KTERÉ ZAJISTÍ LEPŠÍ CENY A PROMOČNÍ ROZHODNUTÍ KAŽDÝ DEN Konkurenční prostředí se neustále mění, což znamená, že se vaše obchodní či výnosové týmy musí neustále přizpůsobovat maloobchodním cenám a promočním strategiím nebo riskovat ztrátu příjmů a zisků. Ale kvůli časovým a zdrojovým omezením se často spoléhají na zastaralé směrnice, které nedokáží poskytnout tak důležitou přesnost nebo dělají „nejlepší odhady“ na základě minulých rozhodnutí. Výsledkem je, že 1 ze 3 cenových rozhodnutí selže a 59 % světových promocí nejsou efektivní. Díky řešení Nielsen Everyday Price And Promotion Analytics se obchodní či výnosové týmy nebudou muset vyrovnávat s nedostatkem relevantních poznatků, které potřebují. Prostřednictvím jednoduchých a intuitivních nástrojů mohou nyní na vyžádání získat přístup k analýze ceny a promocí, čímž se mohou zaměřit na přesnější průběžné rozhodování, a to s konzistentním a datově řízeným přístupem. Jde o cenově dostupnou službu, a to i v případě využití v celém portfoliu kategorií, ne pouze u těch největších značek. PRAVIDELNÉ NASTAVENÍ CEN PROMOČNÍ ANALÝZA JEDNODUCHÁ SIMULACE Detekce potenciálních objemových nebo ziskových driverů Hodnocení dopadů na změnu ceny Nastavení cenové strategie podle jednotlivých položek Přizpůsobení cenové strategie trhu Zjištění nejúčinnější diskontní položky Ohodnocení účinku promočních aktivit a srovnání s konkurencí Pochopení křivky zisku a správné nastavení hloubky slevy Ohodnocení a srovnání dopadů změn ceny v jednotkách, výnosech a zisku Simulace propagačních dopadů Vysoká rychlost insightů Cenově dostupné každodenní analýzy Jednoduché použití, průvodce analýzou Pro další informace navštivte naše webové stránky www.nielsen.com