Malování - nástroje grafického editoru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Ročník : roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního.
CorelDRAW Začínáme… Grafika této prezentace byla vytvořena v programu CorelDRAW.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Malování ve Windows Počítačová grafika
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Vkládání kreslených útvarů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Malování – popis programu
Malování.
VY_III/2_INOVACE_38_Malování-nástroje2 Malování – nástroje 2 Miroslav Kaňok.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Duben.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
G RAFIKA VE W ORDU Vkládání obrázků a grafických objektů Tvary WordArt Barvy, čáry, výplň grafických objektů.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška28 Microsoft PowerPoint 2010 – 2.část Anotace: Výklad nového učiva - pokračování Autor:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Název materiálu: Nastavení vlastní domovské stránky Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce , 5.třída Vyučovací.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – Vizitky Co se všechno naučíme??? Tvorba vizitky pomocí.
Orientace na pracovní ploše počítače
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
Microsoft Word Využití tvarů na tvorbu obrázků
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 6– TVARY V PREZENTACI. Název školy:
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Bezpečnost a hygiena práce u počítače
Název materiálu: Internetová adresa
Název materiálu: Internetový prohlížeč Mozila Firefox
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Malování - nástroje grafického editoru
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
MS Word - práce s obrázky
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Kopírování, přesouvání a mazání souboru
Tvoření složek a zástupců
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
MS Word - označení, mazání, vkládání a kopírování textu
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – výběrové nástroje.
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Malování - uložení a otevření obrázku
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Rovnání horizontu, úprava kolinaerity a perspektivy
Použití pravého a levého tlačítka myši
Interní zařízení počítače
Transkript prezentace:

Malování - nástroje grafického editoru Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, 739 01 Baška Malování - nástroje grafického editoru 2.část Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce 14.1. 2013, 4.třída Vyučovací předmět: Informatika Vzdělávací oblast : Zpracování a využití informací Číslo materiálu: VY_32_inovace_03_ICT II.

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Nástroj Štětce Samostatné tlačítko pro nástroj Štětce najdeme na pásu karet Domů. Šířku stopy štětce volíme pomocí nástroje Velikost. Typ štětce si můžeme vybrat po rozbalení nástroje. K dispozici máme 9 možností.

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Stopy Štětce

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Sprej Vytváří efekt barevných kapek. Barvu spreje volíme stiskem levého (barva popředí) nebo pravého (barva pozadí) tlačítka myši. Intenzita barvy spreje závisí na rychlosti pohybu myši. Čím rychleji s ní pohybujeme, tím méně barevných kapek zůstává ve stopě spreje. Najdeme ji mezi typy Štětce. Šířku stopy spreje nastavujeme pomocí tlačítka Velikost.

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Nástroj Úsečka Slouží ke kreslení rovných čar. Nástroj vybíráme na pásu karet Domů v části Tvary. Šířku čáry nastavujeme pomocí volby Velikost. Pomocí tlačítka Obrys vybíráme typ štětce, kterým bude úsečka nakreslena.

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Nástroj Křivka Nástroj vybíráme na pásu karet Domů v části Tvary. Šířku křivky nastavujeme pomocí tlačítka Velikost. Pomocí tlačítka Obrys nastavíme typ štětce, kterým bude křivka nakreslena.

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Tvorba křivky Tahem myši vyznačíme počáteční a koncový bod křivky (úsečku). Křivku tvarujeme uchopením a tažením myší. Pro uchopení máme k dispozici 2 body kdekoli na křivce. Potřebujeme-li, aby oba koncové body křivky zůstaly na stejné (vodorovné, svislé nebo šikmé) úrovni, podržíme při tvarování křivky klávesu Shift.

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Nástroj Obdélník Najdeme na pásu karet Domů v části Tvary. Šířku obrysu volíme pomocí tlačítka Velikost. Po rozbalení tlačítka Obrys vybíráme typ štětce, kterým bude obrys tvaru nakreslen. Po rozbalení tlačítka Výplň volíme typ výplně.

Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole Nástroj Elipsa - Ovál Ovál vybíráme na pásu karet Domů v části Tvary. Šířku obrysu nastavujeme pomocí tlačítka Velikost. Pomocí tlačítka Obrys nastavíme typ štětce, kterým bude tvar nakreslen. Pomocí tlačítka Výplň vybíráme typ výplně tvaru.

Úkol – nakreslíme skleničku nakreslíme ovál, do prostředku oválu nakreslíme čáru pomocí křivky a roztáhneme směrem dolů, pak pomocí přímek a oválu uděláme stopku skleničky. Vybarvíme a uložíme do své složky

Použité zdroje: Print screen z programu Malování. KOVÁŘOVÁ, Libuše Použité zdroje: Print screen z programu Malování KOVÁŘOVÁ, Libuše. Informatika pro základní školy. Vyd. 2. Kralice na Hané, 2009. ISBN 978-80-7402-017-93.