Bezobratlí parků a sídlištní zeleně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rostliny a živočichové DUM 12/1
Advertisements

PROJEKT ZAHRADA SNŮ  odevzdání práce – první týden v listopadu  práce ve dvojicích  na č tvrtku formát A3 narýsujte tence tu ž kou č tvercovou sí ť.
A-Z kvíz. genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: AZ kvíz – bezobratlí rybníka II Číslo vzdělávacího materiálu: ICT.
RISKUJ přírodopis 7 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Síťokřídlí a blanokřídlí Hmyz s proměnou dokonalou vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 32) Rozmanitost.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
MOTÝLI - dva páry křídel – pokryty překrývajícími se šupinkami a chloupky, barevné - hlava, hruď a zadeček; tělo většinou ochlupené - ústní ústrojí sací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
HÁDANKY Z LESA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Test Čtvrtek, 2.3..
POZNÁVAČKA HMYZU (Insecta)
MĚKKÝŠI PLŽI, MLŽI, HLAVONOŽCI
Osová a Středová souměrnost v Přírodě
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_27_ VOLNĚ ŽIJÍCÍ ŽIVOČICHOVÉ.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: UMĚLÉ EKOSYSTÉMY
Organismy v sadech a ovocných zahradách.
BEZOBRATLÍ Tereza Skálová.
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
VY_32_INOVACE_18_Rozmanitost přírody-společenstvo polí
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: UMĚLÉ EKOSYSTÉMY
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Poznávačka - bezobratlí
Blanokřídlý hmyz v sadech a ovocných zahradách.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_16_Živočichové
Podkmen : V Z D U Š N I C O V C I
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Nezmar a ploštěnka – pracovní list.
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Výukový materiál VY_52_INOVACE_31_pavoukovci
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém louka Živočichové
Sada:Přírodopis,2. stupeň
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Přírodopis – 7.ročník Obojživelníci - žáby VY_32_INOVACE_
Jméno: KAVKA Bydliště: město
Včely život v úlu Venclová Slávka Chcete se něco o včelách dozvědět?
Technologie přípravy pokrmů 2. ročník - kuchař
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
VY_52_INOVACE_19_Ekosystém- životní projevy
Pavoukovci skupina bezobratlých živočichů zahrnuje přes druhů
Vnější cizopasníci člověka.
OBRATLOVCI – opakování
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní skupiny živočichů
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.33_Hmyz Datum: 3.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
Pavouk Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_10_Pavouk.
PLOŠTICE.
PŘÍČINY VÝVOJOVÉ ÚSPĚŠNOSTI HMYZU
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Třída:Hmyz nejpočetnější třída živočichů na Zemi souš i voda
1. 1.
Prezentace seznamuje žáky se znaky a vybranými zástupci blanokřídlých.
Transkript prezentace:

Bezobratlí parků a sídlištní zeleně Parkové úpravy Bezobratlí parků a sídlištní zeleně

Parkové úpravy

Anglický park Francouzský park

anglický park

francouzský park

Bezobratlí parků a sídlištní zeleně

PAVOUKOVCI

Běžník kopretinový

samice 1cm samec 3 – 4 mm

Běžník ulovil pestřenku.

HMYZ

Ruměnice pospolná

nymfy dospělci a nymfy

Dřepčík černý

Dřepčík

Včela medonosná

Vosa

Mravenec žahavý

Babočka paví oko

MĚKKÝŠI

Hlemýžď zahradní

Parková úprava: a) anglický park – volně rozptýlená zeleň 12. Parkové úpravy; BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ v parcích Význam zeleně: snižuje hlučnost a prašnost, zvlhčuje ovzduší, snižuje výkyvy teplot, zkrášluje Parková úprava: a) anglický park – volně rozptýlená zeleň b) francouzský park – s geometrickou přesností Bezobratlí živočichové PAVOUKOVCI pavouk běžník: netká pavučiny, schopen barvoměny HMYZ ruměnice pospolná (ploštice): v blízkosti lip mravenci,včely, vosy (blanokřídlí) motýli dřepčíci (brouci) – drobní (2mm), daleko skáčou MĚKKÝŠI plž hlemýžď zahradní: býložravec

Vyjmenuj aspoň 4 důvody, proč je zeleň ve městech je důležitá. Jaké znáš parkové úpravy? Vysvětli, jaký je mezi nimi hlavní rozdíl. Který hmyz je běžný v městské zeleni ? Kteří další bezobratlí jsou v městské zeleni běžní? Zařaď je do systematických skupin. Co o nich víš?