Význam lesa Na lesní stezce..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 10_ Rozmanitost přírody Procházka lesem (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
Stromy jako domy Život na stromě, ve stromě a pod stromem
Činnosti zakázané v lese zákon 289/1995 Sb. §20
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Téma.10.Příroda a já.  Přírodu si představují,že všechny rostliny kvetou, zvířata se v přírodě množí.Stromy rostou. A já jsem rád, že máme lesy, že nám.
Hospodářská úprava lesa Legislativa
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Příroda kolem nás Není –li uvedeno jinak, je tento.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Environmentální projekt Pálava –
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Rozmanitost, ochrana a význam lesa
Co jsou nahosemenné rostliny?
Les Les je domovem lesních zvířat. V lese také rostou rostliny, které člověku slouží k užitku. Jistě je skoro všechny znáte.
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm Ing. Jolana Juřicová Modernizace výuky odborných předmětů Reg. č. projektu: CZ.1.07/1.1.08/
Lesy – přírodní bohatství Země
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Krajina a životní prostředí
Umíte se chovat na silnici?
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Moravskoslezské Beskydy
Lesní plody Pří_040_Rozmanitost přírody_Lesní plody Autor: Mgr. Jana Koutná Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační.
Vypracoval: Antonín Jiříček - text Martin Kelar - obrázky, text
Naučná stezka Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Les-Lesní patra.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,Smetanova 123C AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_115_Jehličnany TEMA: Živá.
Projekt Zelené profese. Obnova lesa rešerše Návštěva lesa m n.m. Toho musím mít.
SPOLEČENSTVO LESA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 18. Dřevo a jeho původ Název sady: Základy ekologie pro střední školy.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Mgr. Barbora Pustovojtová Mgr. Josef Henzl Třída: Jehličnany.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jaroslav Bartl ČísloVY_32_Inovace_3301 NázevEkosystém les Téma hodinyOhleduplné chování k přírodě.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.5 Zvířata na podzim Název sady: Člověk a jeho svět Číslo projektu:
Fiche 5 – Relax v lese Článek 25 Neproduktivní investice v lesích
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
Autor: Mgr. Radana Marelová
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Krytosemenné lesní dřeviny.
LES A JEHO VÝZNAM Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. Č. DUMu: VY_52_INOVACE_448.
ŠTOKY - LES.
Mapa 8: Návrh umístění klidových zón pro zvěř Radějov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Národní park Vysoké Tatry
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Autor: Mgr. Radana Marelová
Naučná stezka Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Helena Petrůvová Název: VY_32_INOVACE_20_PRVOUKA_LÉTO.
VY_52_INOVACE_64_Lesní a vodní hospodářství
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
LES VY_32_INOVACE_08_les Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Základní škola a mateřská škola Bukovec
VY_52_INOVACE_17_ Význam půdy, lesů a vodních ploch
VY_32_INOVACE_19 19 Léto v lese autor: Mgr. Jana Kobylková
PODZIM.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Živé organismy.
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ.
Transkript prezentace:

Význam lesa Na lesní stezce.

Proč jsou stromy důležité? Dávají kyslík. Domov mnoha zvířat. Využíváme surovinu- dřevo a plody lesa. Je krásný.

Les

Turistické stezky. Jsou opatřeny- TURISTICKÝMI ZNAČKAMI. Cesty pro turisty nebo cyklisty. Stezky naučné.

CO NESMÍŠ v LESE? ODHAZOVAT ODPATKY. BÝT HLUČNÝ A PLAŠIT TAK ZVĚŘ. ZNEČIŠŤOVAT VODNÍ TOKY. CHODIT PO NEVYZNAČENÉ STEZCE. NIČIT ROSTLINY.

Co děláme v lese? DOBŘE SE NÁM ZDE DÝCHÁ. POZORUJEME ZVÍŘATA A ROSTLINY. SBÍRÁME JEDLÉ LESNÍ PLODY. STROMY VYUŽÍVÁME PRO DŘEVO. LES JE MÍSTEM ODPOČINKU.