MICHAL HORÁK BARBORA KUČEROVÁ ALŽBETA MAZURKOVIČOVÁ MARIE MLÁDKOVÁ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Psí salón Ortex Kladno-Rozdělov 585.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Zveme Vás na předvánoční den otevřených dveří Studia Nefertiti
Věrnostní program.
Benefitní program Moje energie pro členy Odborového svazu zdravotnictví a sociální péče ČR.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
3.ročník, Bc..  Cvičení pro ženy v rámci studiových hodin a posilovny  Klub aktivních dam  Výživové poradenství  Masáže  Kavárna.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Integrovaná strategie území Místní akční skupiny Království – Jestřebí hory, o.p.s. Kateřina Valdová.
Kde Nás najdete ? Vanessa Connor Papiererstraße 27, Landshut, Germany Tel. :
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Program dnešního setkání OPS ( )
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Projekt Bezpečně online Mgr. Marie Svobodová. Hradec Králové, ISSS 2006 Sem prosím umístit úvodní stránku webu Dnes zahajujeme provoz …..
6. 5. – WELLNESS VÍKEND HOTEL MESIT Luxusní salón s mnohaletou tradicí v Praze, který nabízí služby „Wellness & Beauty“… Manikúra Pedikúra.
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_Měsíce v roce AUTOR: Mgr. Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Open Lincense Hlavní nabídky na květen - červen Jakub Kvaček Small Business Marketing, 1. dubna, 2010.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Tisková konference 13. dubna 2016 Program  – Prezentace ke Světovému dni investičních fondů Jana Brodani, výkonná ředitelka AKAT 
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_80_PRV1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Roční období NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Karta Toulavka 2017.
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Czech club in Birmingham
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
LOTO – ROČNÍ OBDOBÍ Hra je určena pro čtyři hráče. Před započetím hry vystřihněte kartičky označené k vystřižení. Kartičky doporučujeme zalaminovat.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
I. Dvořák Zahajovací setkání
Talent marketingových komunikací
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Přehled o esperantu v českých médiích
Městská knihovna jevišovice
Charakteristika, základné formy
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
akce platí od do Jaké jsou podmínky pro získání odhadu zdarma?
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
SEMINÁŘ PR-FR DIAKONIE, OLOMOUC + PRAHA, KVĚTEN 2018
I. Setkání se starosty obcí
ZJEDNODUŠENÍ UKONČOVÁNÍ SMLUV O STAVEBNÍM SPOŘENÍ
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

MICHAL HORÁK BARBORA KUČEROVÁ ALŽBETA MAZURKOVIČOVÁ MARIE MLÁDKOVÁ Salóny Relax MICHAL HORÁK BARBORA KUČEROVÁ ALŽBETA MAZURKOVIČOVÁ MARIE MLÁDKOVÁ

Online propagace Důležitost změny? Úprava vzhledu webové stránky (Webnode, Byznysweb…) Přehledný hlavní panel Zajímavá úvodní strana Relevantní informace Pravidelná aktivita, aktualizace informací Rubrika užitečných rad

Facebook stránka Příspěvky, fotky, akce, soutěže… Podpora sdílení stránky na svých profilech Propojení s webem Roční harmonogram Aktualizace

Navrhované události Udalosť Využitie v rámci PR 14.2- Deň sv. Valentína Fotografia valentínskeho make-upu, príspevok o tom ako slávi Valentína salón 8.3.-Medzinárodný deň žien Fotografia ženského personálu s príslušným komentárom 17.3.-Deň sv. Patrika Využitie motívu štvorlístku - šťastia napr. zorganizovaním súťaže- tí ktorí navštívia salón, budú zaradení do zlosovania o nejakú cenu 1.4. – Deň zábavy v práci Vtipná fotografia zo salónu 7.4.-Svetový deň zdravia Fotografia nejakej zdraviu prospešnej procedúry Veľká noc Tematická fotka zamestnankýň, ak je nejaká výzdoba v salóne, tak môže byť fotka 11.5.-Deň matiek Fotografia dievčatka, ktoré sa domaľovalo matkiným make-upom spolu s komentárom o dni matiek 8.6.-Deň najlepších priateľov Pozvánka typu príďte so svojou kamarátkou a získate obe nejakú zľavu 15.6.-Deň otcov Podobné ako deň matiek, fotka napr. malého chlapca ktorý má na sebe penu na holenie 7.7.-Deň čokolády Typy ako využiť čokoládu ako napr. masku na tvár 3.10.-Medzinárodný deň úsmevu Fotka usmiatych žien v salóne 6.12.-Sviatok sv. Mikuláša Tematická fotka zo salónu napr. s topánkami v okne Vianoce Pred Vianocami zverejňovanie rôznych akcií, možnosti poukážky ako darčeka. Na Vianoce tematická fotografia so želaním 31.12.-Silvester Prianie do nového roka

Členské karty věrnostního klubu

Poukázka při první návštěvě

Akce „5. návštěvy“

Emailové akce DUBEN „Připravte svou pleť na léto“ – Jaro už je v plném proudu a Vaše pleť po zimě vypadá stále unaveně? Přijďte do SALÓNŮ RELAX, kde nyní získáte slevu 5% na kosmetické čištění pleti. KVĚTEN „Připravte své nohy do sandálů“ – Nechte si udělat pedikúru v SALÓNECH RELAX a získejte lakování zdarma.

Slevové portály Slevomat - Balíček STANDARD Možnost oslovit až 50 000 potenciálních klientů Zobrazení v kategorii „Všechny slevy“ i „Krása, zdraví a relaxace“ Výše provize pro Slevomat – 25% ceny bez DPH za jednoho zákazníka

2. Etapa marketingové strategie Poskytnout přímé pobídky Zvýšit dojem vysoké kvality

Caffeteria benefit system Celá služba Zvýhodnená služba Cena Náklady Společenský účes (530 Kč) Večerné líčenie – 35% (340 Kč) 530 + 119 = 749 Kč 121 Kč Dámsky střih (590 Kč) Aplikace trsov řas – 40% (350 Kč) 590 + 209 = 799 Kč 141 Kč Základná manikúra (525 Kč) Fúkaná – 30% (320 Kč) 525 + 224 = 749 Kč 96 Kč Zákl. ošetrenie Bioline (690 Kč) Lakovanie – 65% (168 Kč) 690 + 59 = 749 Kč 109 Kč Pánsky střih – 30% (230 Kč) 590 + 159 = 749 Kč 71 Kč Lakovanie – 35% (168 Kč) 590 + 109 = 699 Kč 59 Kč Denné líčenie – 40% (340 Kč) 131 Kč Alikace trsov řas – 35% (350 Kč) 126 Kč BRF MINI obličej (750 Kč) 10 minut solárium – 100% (70 Kč) 749 + 0 = 749 Kč Lakovanie – 70% (168 Kč) 749 + 50 = 799 Kč 119 Kč Denne líčenie – 35% (340 Kč) 116 Kč

Integrované poradenství

Propagace BRF permanentky

Harmonogram – 1. fáze Duben 2014 Nové webové stránky, aktualizace profilu na FB, tisk kartiček a přihlášek do věrnostního programu Květen 2014 Spuštění věrnostního programu, představení na webu a FB, začátek zveřejňování rad na FB Červen 2014 Spuštění akce na první návštěvu, propagace této akce na FB a webu Červenec 2014 Spuštění „Akce 5. návštěvy“, její propagace na FB a webu Srpen2014 Uvedení akce na Slevomatu, upozornění na webu a FB Prosinec 2014 Duben 2015 Ukončení první fáze akčních opatření, zhodnocení dosažení cílů

Harmonogram 2. fáze Květen 2015 Počátek druhé fáze akčních opatření, vysvětlení výhod členství v klubu na FB a webu Duben 2016 Ukončení druhé fáze akčních opatření, zhodnocení splnění cílů

Způsob měření cílů 1. etapa Zákaznické karty – počet nových zákazníků + počet doporučení 2. etapa Výnosy/počet zákazníků