Představování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a mateřská škola T.G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Institut pro integraci České republiky do Evropské unie Jak na projekt spolufinancovaný ze SF EU Mgr. Marek Havrda, MA.
Martina Pastuchová klinický psycholog a terapeut, supervizor
Aplikace teorie grafů Základní pojmy teorie grafů
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Matematika Lichoběžník.
Závěs ze špejlí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Inspekce kvality sociálních služeb
Balení pro výrobu miminka nebo batolete v košilce
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Bratrská jednota baptistů
Běžné chyby při řízení procesů PPP Maarten Groothuis.
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ SLAVNOSTNÍ MENU, PRAVIDLA SESTAVOVÁNÍ MENU Ing. PETRA ŠKRÁŠKOVÁ Free Powerpoint Templates.
Tento projekt je financován z prostředků Evropské unie Hodnota partnerství SROP 3.3.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Sociální práce s rodinou 3
LIDSKÁ POSTAVA základní pravidla kresby
DIGITÁLNÍ U Č EBNÍ MATERIÁL Č í slo projektu CZ.1.07/1.5.00/ N á zev projektu EU pen í ze středn í m š kol á m Masarykova OA Jič í n N á zev š koly.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? Dvakrát za rok ◦ Listopad ◦ Květen, rektorský den Teď čtvrté MaSo, 94 družstev z 32 škol maso.matfyz.cz.
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Hodnocení ve vzdělávání dospělých Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
SHLUKOVÁNÍ David Zeman FIT VUT UIFS Získávání znalostí z databází Modelování shlukové analýzy v systému SAS Enterprise Miner TM.
Motivační aktivity projekt KRUH Partneři: ABS WYDA, s.r.o.; Žďár nad Sázavou Hospodářská komora; Jihlava AIVD ČR Institut vzdělávání dospělých; Jihlava.
Příprava projektu Komunitární program PROGRESS. Výzva 0&langId=enhttp://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=63.
ZÁVĚSNÝ DRŽÁK NA KVĚTINÁČ
Praktické rady a zkušenosti jak vytvořit RP, jak připravit program RP Eva Bosáková Národní kancelář EQUAL.
Gender Budgeting in practice Komunitární program VP Ústí nad Labem
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Základy hudební abecedy
Představování. Free Template from Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné.
GASTRONOMIE SLAVNOSTNÍ STOLOVÁNÍ PROSTÍRÁNÍ UBRUSŮ
NSK z pohledu MŠMT v roce 2015 Mgr. Jaroslav Fidrmuc náměstek ministra
Zkušenosti s využitím jednotek výsledků učení při výuce v domácím prostředí SOŠ a SOU Kralupy nad Vltavou.
Střídavé napětí a střídavý proud
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Čtrnácté MaSo,
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
aneb Assessment Centre a Development Centre
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_VYCHOVA_A_KOMUNIKACE_JDEME_TANCIT_OBLEKANI_ PREZENTACE_17 Název školyStřední.
EKONOMIKA MAJETKOVÉ DANĚ DAŇ Z PŘEVODU NEMOVITOSTÍ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_SETKANI_PRACOVNI_PLAN_PREZENTACE_06 Název školyStřední škola služeb,
Výzva č. 126 investiční priority 1.2 OPZ.  Pilotní ověření péče o nejmenší děti v mikrojeslích v ČR (mimo hl. m. Prahu)  Číslo výzvy: 03_16_126  Investiční.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
Indiaca Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Indiaca - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
NÁSTROJE A TECHNIKY PROJEKTOVÉHO MANAGEMENTU Projektová dekompozice.
Rovinné útvary Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Jana Kolbeová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_ČESKÝ_JAZYK_A_LITERATURA TEMA: Česká literatura 2. poloviny 20. století.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Pro 2. st. ZŠ, SŠ Jitka Králíková. Sem-tam – 3 min  Přemístění z jedné strany tělocvičny na druhou s různými obměnami: ◦ Skoky po 2 nohách, po 1 noze.
Základy pletení I Vypracoval: Lukáš Karlík
Mapy podle měřítka mapy velkých měřítek - 1: nebo 1:
MaSo podzim 2007.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Bílý švýcarský ovčák. Povaha plemene Je velice inteligentní a snadno se učí novým povelům. V rodině je klidný a přátelský společník, jeho vztahy s dětmi.
Pokus. konec.
Volnočasové aktivity a jejich řízení
Využití aktivizačních metod při volnočasových aktivitách
Vzor prezentace Prezentace musí splňovat následující kritéria:
Jak si připravit prezentaci
JEDNODUCHÉ STROJE KLADKA
Kooperativní hry s více hráči Koaliční hry Hlasovací hry
„Cesta k městu“ STRATEGIE PRO MLÁDEŽ PO KARVINSKU
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
MECHANIKA TUHÉHO TĚLESA
Transkript prezentace:

Představování

Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné barvy a délky v počtu, který se rovná polovině počtu účastníků Popis hry: vedoucí si vezme do ruky svazek šňůrek tak, aby polovina konců šla jedním směrem a polovina na druhou stranu. Přitom nemá být jasné, který konec patří které šňůrce. Každý účastník si vezme do ruky jeden konec šňůrky. Tím vzniknou dvojice. Partneři se představí, pokud jde o očekávání, přání, obavy, problémy a plány ve vztahu k semináři. Pak každý v tomto ohledu představí svého partnera. Free Template from www.brainybetty.com

Představování partnera Kritéria pozorování: Kdo a jak dlouho hovoří, plynule, zřetelně? Jak přesně jsou jeho výpovědi partnerem prezentovány? Kdo opravuje, když se domnívá, že jeho výpověď není podávána přesně? Úskalí: Není smysluplné příliš zaměřit pozornost na jednotlivce. Zdroj: HERMOCHOVÁ S. Hry pro dospělé. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0817-5 Free Template from www.brainybetty.com