Značka „Českosaské Švýcarsko

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CESTOVNÍ RUCH V CHRÁNĚNÝCH ÚZEMÍCH Rešerše odborné literatury
Advertisements

Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Zelené stezky Greenways
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Značka jako součást marketingu
Místní akční skupina LAG Podralsko Místní akční skupina LAG Podralsko Práce na projektu byly zahájeny v únoru 2011 Název a podobu značky schválila Valná.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
ZNAČENÍ MÍSTNÍCH PRODUKTŮ ve venkovských regionech ČR Iva Dyková, Apus, ARZ Praha,
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Destinace cestovního ruchu ?!
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Ruce které umí. „BESKYDY originální produkt ® “ Značka je jednou ze tří nejstarších (2005) značek sdružených v Asociaci regionálních značek (sdružuje.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Regionální konference v MSK
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Regionální značky v Ústeckém kraji jako nový produkt na podporu cestovního ruchu a místní ekonomiky Konference Stop & Stay 2015, Kadaň
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
HANÁ regionální produkt ® Přinášíme Vám to pravé z Hané …
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
- POLABÍ - ZNAČENÍ REGIONÁLNÍCH VÝROBKŮ Michaela Roškotová MAS Podlipansko, o.p.s.
Nové produkty na podporu cestovního ruchu a místní ekonomiky v Ústeckém kraji … Poznejte regiony České republiky
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Prezentace turistického regionu aktuality a novinky pro sezonu 2014 Český ráj 1.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
České Švýcarsko o. p. s. Šetrná doprava v Českém Švýcarsku.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
19. kolo příjmu žádostí – PRV, OSA IV. Opatření IV.2.1. Realizace projektů spolupráce Záměr b) – Realizace projektů mezinárodní spolupráce.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Krajské fórum cestovního ruchu České Budějovice
Agroturistika a venkovská turistika
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
Venkovská turistika 2017 Spolupráce SVTA a ATIC.
Karlovarský kraj Ing. Jiří Šindelář
Lužické hory „nová destinace na trhu“
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Značka „Českosaské Švýcarsko Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz Značka „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ www.ceskesvycarsko.cz/cs/regionalni-vyrobky 15.9.2017 Chřibská Mgr. Lenka Stiborová České Švýcarsko o.p.s. Koordinátor značky 1

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   České Švýcarsko o.p.s. je již od roku 2010 koordinátorem regionální značky „ČESKOSASKÉ ŠVÝCARSKO regionální produkt®“ značka součástí národní Asociace regionálních značek udělována: VÝROBKŮM ZÁŽITKŮM v Českém Švýcarsku na Děčínsku v Saském Švýcarsku 7. 3. 2015 Varnsdorf 2

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Cílem značky je zviditelnit region, přispět k rozvoji lokální ekonomiky a udržitelného cestovního ruchu Značka garantuje původ výrobku v regionu, šetrnost k životnímu prostředí, kvalitu a přímou návaznost na území Českosaského Švýcarska Uděluje se výrobkům a zážitkům, které mají vazbu na region, dlouholetou tradici nebo jsou převážně z místních surovin České Švýcarsko o.p.s. zajišťuje a koordinuje celý systém značení v regionu Českosaské Švýcarsko Zasedání hodnotící komise 2x ročně – následující termín listopad 2017 V současné době v regionu již certifikováno: 37 regionálních výrobců 13 regionálních zážitků 7. 3. 2015 Varnsdorf 3

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Naše pojetí značky Silné napojení značky na cestovní ruch Regionální výrobek jako turistický suvenýr Regionální zážitek jako turistický produkt Důraz na kvalitu x kvantitu – ne každý získá certifikát 7. 3. 2015 Varnsdorf 4

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Originální suvenýr pro návštěvníky 37 certifikátů regionálních výrobců 7. 3. 2015 Varnsdorf 5

„“Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „“Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Originální zážitek pro návštěvníky regionu 13 regionálních zážitků Květen 2017 - 3 nové zážitky Köglerova naučná stezka Zámecké slavnosti – Šluknovský zámek Lipovský dřevák 7. 3. 2015 Varnsdorf 6

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Využití certifikovaných zážitků jako hotových produktů v turistice Na základě trendů, přirozeným vývojem - vznik kategorie zážitků Certifikovaný zážitek jako turistický produkt - jednorázový / celoroční - zdarma / komerční Hotový produkt, který je možno nabídnout návštěvníkovi přispívají ke zatraktivnění nabídky pro turisty v regionu 7. 3. 2015 Varnsdorf České Švýcarsko – To jede ! Bylinkové zážitky Dětské prohlídky Zámek Děčín 7

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Přínos certifikace pro výrobce / provozovatele zážitků? - propagace a reklama jejich produktů - konkurenční výhoda, zájem o lokální výrobky stoupá - sounáležitost s regionem a vzájemná spolupráce Aktivní propagace: - v regionálních turistických informačních centrech - katalog regionálních výrobců a poskytovatelů zážitků - v médiích (lokální, regionální), na prodejních akcích (také trhy v Německu) - při konání regionálních akcí pro veřejnost – tvořivé dílny - exkurze pro veřejnost + presstripy k regionálním výrobcům - prezentace provozovatelům ubytování a dalších služeb v regionu -> cílené propojení výrobců s podnikateli v regionu 7. 3. 2015 Varnsdorf 8

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Aktuálně na rok 2017 Projekt Podpořme region České Švýcarsko - Nadace ČEZ - podpora regionálních výrobků Katalog regionálních výrobků/zážitků – 2 000ks Nové bannery Články v tisku Řemeslné dílny, prezentační stánek Podzimní exkurze k výrobcům 7. 3. 2015 Varnsdorf 9

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Projekt Podpořme region České Švýcarsko Banner Katalog regionálních výrobků/zážitků 2000 ks 7. 3. 2015 Varnsdorf 10

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Projekt Podpořme region České Švýcarsko Naturmakt Stadt Wehlen Prezentace značky - Metropole Zličín Praha 7. 3. 2015 Varnsdorf Tvořivá dílna - Den Českého Švýcarska - Krásná Lípa Svatojánské slavnosti Vlčí hora 11

„Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“ Festival lokální ekonomiky www.ceskesvycarsko.cz „Českosaské Švýcarsko regionální produkt ®“   Více informací, seznam certifikovaných produktů + zážitků: www.ceskesvycarsko.cz/cs/regionalni-vyrobky Kontaktní osoba: Mgr. Lenka Stiborová 777 819 915 lenka.stiborova@ceskesvycarsko.cz 7. 3. 2015 Varnsdorf 12