Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Advertisements

Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Vytápění Úprava vody. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Projektová příprava vzdělávacích akcí.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Pedagogická psychologie
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Didaktické metody Androdidaktika.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy
Techniky práce s mentálně postiženými
Algoritmizace - opakování
Logistika a Supply Chain Management
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Jednotné principy klasifikace na GJKT
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Software počítače 1 - opakování
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základy firemních financí
Číslicová technika.
Informační systém MU z pohledu e-learningových nástrojů
3. Metody pedagogické diagnostiky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Vzdělávání.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Paměti počítače, rozdělení
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Synergie manažerského týmu
ZÁKLADNÍ INFORMACE PS 2015/16 Název předmětu: MANAGEMENT 1 (BKH_MAN1)
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
22F200 Manažerská informatika
Cisco Networking Academy
Realizace akreditovaného Kurzu vysokoškolské pedagogiky
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Kontrolní práce – složené lomené výrazy
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Střední škola obchodně technická s. r. o.
UA104 – Didaktika informatiky I
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Mezinárodní právo Mezinárodní smlouva
Transkript prezentace:

Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková Osnova výuky _2014/15 Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková

PhDr. Milada Blažková komunikace) Kvalifikace Profese Lektorka měkkých dovedností (koučování, moderace, efektivní komunikace) Kvalifikace Filozofická fakulta MU, rigorózní zkouška Specializované výcvily (viz. dále)

Kvalifikace Koučování a moderace(2006-2009) TASC (2010) Týmový koučink(2011) Základní principy koučování (2011) Systemický koučink I. (2012) Dalet (2014-dosud) NLP Pracititoner (2014) Systemický koučink II.(2014) NLP Master (2015)

Cíl výuky Hlavním cílem výuky je představení manažerského koučinku jako významné složky efektivní práce s lidmi, zaměřené na rozvoj potenciálu a zvyšování výkonu jednotlivců a pracovních týmů.

Kurz je rozdělen do 3 tématických celků : Úvod do předmětu, vymezení koučinku, zdroje koučinku, rozdíly mezi jednotlivými přístupy, stanovení rozdílů mezi koučinkem, mentorigem, poradenstvím a terapií. Základy koučování, navazování vztahu s koučovaným, zpětná vazba, fáze koučovacího rozhovoru, zásady stanovení cíle, popis fází koučovacího rozhovoru Základní koučovací nástroje- GROW, SMARTer, škála, logické úrovně a další vybrané techniky a metody koučování jednotlivce i týmů

Průběh výuky předmětu manažerský koučink Praktická část Teoretická část

Požadavky na ukončení předmětu Písemný test Vlastní hodnocení (3 strany) některé z publikací o koučování Účast na seminářích.(Účast na seminářích možno nahradit nahrávkou koučovacího rozhovoru.)

Způsob komunikace Prostřednictvím e-mailu blazkovamilada@seznam.cz Telefonicky 732 453 117 Na konzultačních hodinách – pokud bude nutné, tak budou stanoveny