REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
PRESENT SIMPLE PRESENT CONTINUOUS
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
REVISION of U5, U6 AJ - 5. třída VY_32_Inovace/9_ května 2012 Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Present simple Present continuous
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
MINULÝ ČAS PROSTÝ – ZÁPOR, OTÁZKA
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_431_Přítomný čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Revision of tenses Autor: Mgr. Alžběta Fojtů Předmět Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Present Continuous Tense Questions
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_19 TÉMA:
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí,
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.9.01_past_simple_and_ past_continuous Název: Past simple X.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_08_Past_simple_1.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: PaedDr. Milena Holcnerová NÁZEV:VY_22_INOVACE_18_AJ8_PRESENT TENSES TEMA:PRESENT TENSES ČÍSLO PROJEKTU:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
A B C DE F VY_22_INOVACE_AJK.30 Autor: Martina Majtánová Datum vytvoření: leden 2012 Ročník: II.stupeň (6.-7.ročník) Vzdělávací oblast: Jazyk.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Practicing of to be and possessives
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
Past continuous - exercises
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
VY_32_INOVACE_222_Časy sloves
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola Městec Králové
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Přítomný čas prostý a průběhový.
Dále si procvičí nejčastější situace, při kterých se časy používají
Past simple – minulý čas prostý
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název: Past simple – regular and irregular verbs
Transkript prezentace:

REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8 REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k souhrnnému zopakování času přítomného a minulého. Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.8.18_revision _of_tenses Název: Revision of tenses Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk – anglický jazyk Téma: Opakování časů Ročník: 8. školní rok: 2012/2013 Datum: 20.5.2013 Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693

PRESENT SIMPLE Fill in the gaps with the correct form of „to be“ IS They ………. very friendly. He ………. from Liverpool. We ………. at our Granny´s. You ………. very good at Maths. Now make question and negatives. ARE Are they…?, They aren´t IS Is he…?, He isn´t ARE Are we…?, We aren´t ARE Are you…?, You aren´t

PRESENT SIMPLE Fill in the gaps with the verbs in the brackets I ………. tennis every Wednesday. (play) They ………. the London Marathon every year. (do) He always ………. to bed early. (go) We usually ………. at the sports centre. (meet) Now make questions and negatives DO I play…? I DON´T play… DO they do…? They DON´T do… DOES he go…? He DOESN´T go… DO we usually meet …? We DON´T usually meet… PLAY DO GOES MEET

Present continuous Fill in the gaps with the verbs in present continuous I ……………….. tennis at the moments. (play) The girl in the picture ……………….. a tree. (draw) They ……………….. my favourite song. (sing) We ……………….. home. (go) Now make questions a negatives. Am I playing…? I´m not playing… Is the girls drawing…? The girl isn´t drawing… Are they singing…? They aren´t singing… Are we going…? We aren´t going… AM PLAYING IS DRAWING ARE SINGING ARE GOING

PRESENT SIMPLE or CONTINUOUS Fill in the gaps with the verbs in present simple or continuous not have meet have do go out (2x) look after sit go have (3x) watch (2x) It´s Friday evening and I…………… at my computer. I usually …………… with my friends. We normally …………… at the café and then we …………… to the cinema and we always …………… a lot of fun. But I …………… a lot of fun today, because I …………………. my little brother. My parents are at a restaurant. They …………… dinner with some friends. My little brother …………… a video at the moment. It´s his favourite programme and he …………… it all the time. Anyway, how are you? What ………. you ………. at the moment? ………. you usually………. on Friday evenings? am sitting go out meet go have am not having am looking after are having is watching watches doing Do go out are

PAST SIMPLE Put the verbs in the brackets in past simple Yesterday Raoul ………. on the beach with his friends. (be) We ………. swimming last Sunday. (go) He ………. his teacher a week ago. (meet) I …………… a horse two days ago. (fell off) Now make questions and negatives WAS Raoul on the beach …? Raoul WASN´T … DID we go swimming …? We DIDN´T go … DID he meet …? He DIDN´T meet … DID I fell off …? I DIDN´T fell off … WAS WENT MET FALL OFF

PAST CONTINUOUS Make sentences in past continuous, then make questions and negatives. Alice / read ……………………………………………………………………………... Tom / play the guitar ………………………………………………………………………………. Judy and John / watch TV ……………………………………………………………………………… Mrs Brown / wash up Alice was reading. Was Alice reading? Alice wasn´t reading. Tom was playing the guitar. Was Tom playing the guitar? Tom wasn´t playing Judy and John were watching TV. Were J and J watching TV? J and J weren´t Mrs Brown was washing up. Was Mrs Brown washing up? Mrs Brown wasn´t ….

PAST SIMPLE OR CONTINUOUS? Make sentences beginning with WHILE we / sail /I / drop / my camera / in the lake ………………………………………………………………………………….. we / swim / in a lake / someone / take / our clothes my dad / ride a horse / he / fell off we / have / a picnic / a cow / eat / our food we / sit / in a park / it / start / to rain we / shop / my sister / lose / her money While we were sailing, I dropped my camera in the lake. While we were swimming in a lake, someone took our clothes. While my dad was riding a horse, he fall off. While we were having a picnic, a cow ate our food. While we were sitting in a park, it started to rain. While we were shopping, my sister lost her money.

METODICKÝ NÁVOD Slide 1 – procvičeni slovesa být – žáci doplní příslušný tvar slovesa být, poté převedou věty do otázky a záporu Slide 2 – procvičení přítomného času prostého – žáci doplní správný tvar slovesa, poté převedou věty do otázky a do záporu Slide 3 – procvičení přítomného času průběhového – žáci doplní správný tvar slovesa a poté převedou věty do otázky a do záporu Slide 4 – žáci do vět doplní přítomný čas prostý nebo průběhový Slide 5 – žáci doplní správný tvar slovesa v minulém čase, poté převedou věty do otázky a do záporu Slide 6 – žáci utvoří věty v minulém čase průběhovém, poté převedou věty do otázky a do záporu Slide 7 – žáci utvoří věty, správně použijí minulý čas prostý a průběhový U všech slidů se po pokliku objeví správné řešení