Tisem v Pražské integrované dopravě

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
Advertisements

Změny Tarifu PID od ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy.
Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : květen.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E18.15 Ročníktřetí.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Tarifní systémy, Tarify, jízdní doklady Ing.
DOPRAVA - úvod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje Ždár nad Sázavou,
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
BIKE SHARING PRO BRATISLAVU. Bike Sharing z pohledu uživatele: -občané Bratislavy i turisté budou moci využívat bike sharing co by součást veřejné dopravy.
Modifikované platby ROP Moravskoslezsko Datum: Místo: Prezentuje: Ostrava Ing. Radim Mrázek.
Jihočeský koordinátor dopravy Příprava integrovaného dopravního systému Jihočeského kraje Prezentace pro 23. ročník konference „INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY“
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Pražská integrovaná doprava Preference provozu veřejné hromadné dopravy 01/2016.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Cestovní náklady podnikatele a zaměstnance. Paušální cestovní výdaje  Podnikatel si může do nákladů započítat paušální odpočet 5000 Kč/měs. na jedno.
EU_62_A_sada 1_03_M_Vznik peněz_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Informace o novinkách v Integrovaném dopravním systému Moravskoslezského kraje ODIS Ing. Jan Dvořák.
1 Komentované prohlídky města Poskytovatel: Horácké muzeum a informační centrum Prohlídka města zahrnuje centrum Nového Města, dva historické sklepy a.
Členské fórum A.T.I.C. Mariánské Lázně
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Doprava, obchod, průmysl, vzdělání, kultura
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Neveklov v Pražské integrované dopravě
EVIDENCE DOCHÁZKY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
„Váš kraj, Váš rozpočet“
Měnová soustava, měnová politika
Kód vzdělávacího materiálu:
EU_62_B_sada 1_06_M_Příkaz k úhradě_Poliačíková
Utkání PhDr. Vladimír Süss, Ph.D.
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Základní formy prodeje
Úmluva o právech dítěte Listina základních práv a svobod Další zákony
ZÁJEZD DO ANGLIE NE – PÁ Odjezd: 19:30 Příjezd: 14:00
Odbor školství mládeže a sportu Oddělení školské ekonomiky
DUM - Digitální Učební Materiál
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Bukovany v Pražské integrované dopravě
Možnosti přepravy turistů a cykloturistů vlaky
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
STRATEGIE DALŠÍHO ROZVOJE PROJEKTU OPENCARD
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
Nelegální migrace na území České republiky
Základy účetnictví změny rozvahových položek
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Výkon přenesené působnosti úředníky územních samosprávných celků v kontextu jejich financování Mgr. Martin Stark tajemník městského úřadu v Horním Slavkově.
Novinky v integraci dopravy Prahy a Středočeského kraje za rok 2017
Využití bankovních platebních karet v podmínkách MHD v ČR
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: Základní škola Městec Králové
Liberalizace osobní železniční dopravy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Městská a příměstská doprava města Kladna
Implementace BAT závěrů do integrovaných povolení v Moravskoslezském kraji Krakow.
E-Goverment Zdeněk Hanák.
ROZVAHA (Bilance) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
Financování železniční infrastruktury
Systém odměňování výkonu
Transkript prezentace:

Tisem v Pražské integrované dopravě

Co je to Pražská integrovaná doprava a jaké výhody přináší? Integrovaný dopravní systém s jednotným tarifem s různými dopravci. Vlaky, autobusy, tramvaje, přívozy, lanovka a metro. Na jednu jízdenku z regionu do Prahy různými dopravními prostředky. Výhodné předplatné, úspora až 30% oproti jednotlivým jízdenkám.

1)Tarifní pásma, co to je a kolik jich je?

1.1)Tarifní pásma v Praze Při cestování po Praze je celé město chápáno jako jedno tarifní pásmo P. Při cestování z regionu do Prahy je Praha rozpásmována na 3 tarifní pásma P, 0 a B, přičemž pásmo P je dvojpásmo. Příměstské autobusy končí v pásmu 0, pásmo B projíždí a započítává se do počtu projetých pásem. Při použití předplatného se pásmo B a 0 chápou jen jako jedno pásmo, proto dochází k úspoře.

Schéma Prahy

1.2)Tarifní pásma ve Středočeském kraji Zatím jich je 7, jsou to pásma 1,2,3,4,5,6 a 7. Ještě do konce roku 2017 přibude pásmo 8 a 9. Tisem se nachází v tarifním pásmu 6.

Schéma Středočeského kraje

2)Lítačka a Opencard

Elektronické čipové karty. Opencard zrušena a nahrazena Lítačkou. Na kartu lze nahrát předplatné kupóny PID a na území Prahy má další využití. Nemusíte se obávat zničení papírového předplatného kuponu, lze zařídit online. + Snadné a rychlé odbavení - Nutnost nákupu předplatného pouze v Praze

3)Průkazka PID a papírové kupony Průkazku PID je možno zařídit v Praze ve většině stanic metra v infocentrech Dopravního podniku, cena je 20Kč. S průkazkou PID je možné si zakoupit papírové předplatné kupony na vlakových nádražích, třeba v Benešově a Týnci nad Sázavou u pokladní přepážky. S sebou občanský průkaz a pasovou fotografii, 20Kč + 10Kč za pouzdro.

4)Senioři v PID-Praha Od 60 do 70 let poloviční jízdné, pokud se prokáží Lítačkou s aplikací Senior 60-70 nebo Průkazkou PID „Senior 60-70“. Od 65 do 70 let za 0Kč, pokud se prokáží Lítačkou s příslušnou aplikací, nebo Průkazkou PID „Senior 65-70“. Nad 70 let je jízdné za 0Kč. Senior se musí prokázat OP, pasem nebo dokladem o povolení k pobytu. Je možno i ve vlacích PID s Lítačkou nebo Průkazkou PID „70+“.

5)Senioři ve Středočeském kraji Od 60 do 70 let žádná sleva. Od 65 do 70 let žádná sleva. Nad 70 let bezplatně v celém systému PID kromě vlaků. Na ty je třeba ještě Lítačka s nahranou aplikací nebo Průkazka PID „70+“.

6)Jízdné Jednorázové papírové jízdenky Předplatné kupony

6.1)Jednorázové jízdenky Mají kromě tarifní platnosti i časovou platnost. Při jízdě do Prahy se do celkového počtu projetých pásem počítá i pásmo B. Lze zakoupit elektronickou peněženkou ČSAD Benešov. Neexistuje jednopásmová jízdenka.

6.2)Předplatné kupony Mají pouze tarifní platnost, doba jízdy nehraje vliv. Při pravidelném dojíždění jsou výrazně výhodnější než neustálé kupování jednorázových jízdenek. Úspora až 30% I pololetní předplatné pro dojíždějící žáky základních a středních škol.

Konkrétní příklady výhodnosti předplatného

Dojíždění do Neveklova

Jednorázová jízdenka za: 12Kč dospělý, 6Kč dítě (6-15), 4Kč žák (6-15), 9Kč žák (15-26) Předplatné: 760Kč čtvrtletně, 680Kč pololetně, 510Kč pololetně, 1020Kč pololetně. Úspora: 680Kč/520Kč/290Kč/780Kč Předplatné koupím na jedno tarifní pásmo, v tomto případě pásmo 6.

Dojíždění do Benešova.

Jednorázová jízdenka za: 18Kč dospělý, 9Kč dítě (6-15), 6Kč žák (6-15), 13Kč žák (15-26) Předplatné: 1200Kč čtvrtletně, 1060Kč pololetně, 795Kč pololetně, 1590Kč pololetně. Úspora: 960Kč/740Kč/405Kč/1010Kč Předplatné koupím na dvě tarifní pásma 6 a 5.

Trasy do Prahy

Děkuji za pozornost vachtl.jan@gmail.com