NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2623 AUTOR: Mgr. Lenka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Advertisements

METODICKÝ LIST MEDARDOVÁ-Žáci si čtou pohádku z tabule, doporučuji předem natisknout text a rozdat ho každému do lavice. NAJDĚTE V TEXTU..- úkolem je.
METODICKÝ LIST UBREČENÁ- žáci čtou text z tabule, doporučuji také předem vytisknout text a rozdat ho každému do lavice. NAJDĚTE V TEXTU- žáci mají za.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
METODICKÝ LIST Předem natiskneme a rozdáme text pohádky. Žáci čtou z tabule nebo z listu. Do textu jsou vložena slova, která tam nepatří a nedávají smysl.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:Mgr. Petra Pláničková Název: VY_32_INOVACE_377_STAVBA VĚTY Téma: VĚTA JEDNODUCHÁ,
METODICKÝ LIST ÚVOD- žáci si přečtou pohádku, která není ukončená. Před koncem se objeví úkol, aby žáci přemýšleli, jak může příběh dopadnout. Po dalším.
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM02 Předmět: Český jazyk Ročník: 3. Klíčová.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_25_Přídavná jména měkká Téma:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Tomáš.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_4.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_CJ_17
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Slova souznačná a protikladná
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_DELENI_HLASEK Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Život v pobělohorské době
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
SLOVESA Staň se kouzelníkem.
VY_32_INOVACE_06_Vyvození písmene L
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_66_PRV1
VY_32_INOVACE_02_Věta, z čeho je složena
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_16_Psaní souhlásek uprostřed.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_234_ČJ2
Téma (název prezentace)
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
VY_32_INOVACE_19 19 Vím, co čtu IV. autor: Mgr. Jana Kobylková
Autor: Mgr. Marie Švehlová
VY_32_INOVACE_19_ Český jazyk - opakování pro 1. a 2. ročník
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
Téma (název prezentace)
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2623 AUTOR: Mgr. Lenka Rychlá NÁZEV: VY_32_Inovace_Český_ jazyk_1 ČÍSLO DUM: 20 TÉMA: Příběhy včelích medvídků – Broukavá a Stejskavá ROČNÍK: 2. OBDOBÍ REALIZACE: 4/2012

Anotace: Vytvořeno v programu Microsoft Powerpoint pro práci s interaktivní tabulí. Určeno žákům 2. ročníku. Aktivity jsou určeny pro práci s knihou Jiřího Kahouna Příběhy včelích medvídků- příběh Broukavá a Stejskavá. Materiál vede žáky zábavnou formou k hlasitému a tichému čtení a hlavně k porozumění textu.

Rozděl větu na jednotlivá slova a zapiš jejich počet. Takovéstýskánísi nikdoneumípředstavit. Bylotonejvětšístýskánívčmeláčíchdějinách. Přitakovémstýskánísečastáhnejakostarýmed. Utíkámnohempomalejinežpřiveselosti,alepřeceutíká.

Řešení: 6 Takové stýskání si nikdo neumí představit. 7 Bylo to největší stýskání v čmeláčích dějinách. Při takovém stýskání se čas táhne jako starý med. 9 9 Utíká mnohem pomaleji než při veselosti,ale přece utíká.

Seřaď věty: 1. 2. 3. 4. Při takovém stýskání se čas táhne jako starý med. Utíká mnohem pomaleji než při veselosti, ale přece utíká. Bylo to největší stýskání v čmeláčích dějinách. Takové stýskání si nikdo neumí představit.

Řešení: 1. Takové stýskání si nikdo neumí představit. 2. Bylo to největší stýskání v čmeláčích dějinách. 3. Při takovém stýskání se čas táhne jako starý med. 4. Utíká mnohem pomaleji než při veselosti, ale přece utíká.

Sestav jednotlivá přirovnání: pohádka. zvoneček. Běhal jako kdyby Jsi hluchý jako starý med. Čas se táhne jako ho pálily palce u nohou. Lítal s hlavičkou jako pila. Ohnul se jako poleno. Zvonění hezké jako

Řešení: Běhal jako kdyby ho pálily palce u nohou. Jsi hluchý jako poleno. Čas se táhne jako starý med. Lítal s hlavičkou jako zvoneček. Ohnul se jako pila. Zvonění hezké jako pohádka.

1.Léto bylo na odchodu- příchodu. Vyber správná slova: 1.Léto bylo na odchodu- příchodu. 2.„Milý Čmeldo- Brumdo, poletíš k babičce.“ 3.„Půjč mi čihadlovou- žihadlovou stříkačku.“ 4.Maminka mu složila cestovní tašku- hromádku. 5.Čmeldu posedla divná nemoc- věc. 6.Babička vyprávěla nejdelší- nejhezčí pohádky. 7.Bylo to nejmenší- největší stýskání v čmeláčích dějinách. 8.Posedla je radost proti devatero- desatero nemocem a bylo zase dobře.

1. odchodu 2. Brumdo 3. žihadlovou 4. hromádku 5. nemoc 6. nejhezčí Řešení: 1. odchodu 2. Brumdo 3. žihadlovou 4. hromádku 5. nemoc 6. nejhezčí 7. největší 8. desatero

Po přečtení posledního příběhu tě čeká další … Čmeláci dostali medovou… Kolem pospíchal M brouk. Brouk pořád běžel a nohama. Běžel jako kdyby ho pálily palce u … Brumda křičel: „Co to …?“ Brumda letěl k babičce do K Brouk byl hluchý jako …. Brumda letěl, protože je mladší nebo starší? Brumda si půjčil….stříkačku. Ž Čekali na pošťáka…. Pošťák měl v tašce….

Řešení: P L A C I Č K U M Ě Ň V Ý R S N O H B Á Š Ď Y E D Í Ž

Citace: Publikace: KAHOUN, Jiří. Příběhy včelích medvídků. 2. vydání. Praha: Albatros, 2005. ISBN 80-00-015880-3.