Týmové práce 2015: Tester adaptérů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Advertisements

Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
First Lego League v ČR 2005 – 2006 pilotní projekt MŠMT Garant projektu AMD ČR.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Tvorba PF
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
VY_32_INOVACE_15_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Životopis Jan Sochor.
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Formulace zadání na počátku musí být informační potřeba uživatele = objektivní kategorie definování informační potřeby pro konkrétní místo v systému řízení.
Optimalizace logistického systému a řetězců
Obhajoba projektu PA165 Půjčovna stavebních strojů Milan Malota, Ferdinand Hudek, Kamil Veselý, Daniel Gašper PA165: Vývoj programových systémů v jazyce.
Proveď odhad své rychlosti při chůzi a běhu do schodů.
INFORMATIKA 7 Fonty písma
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
Řešitel: Jméno Příjmení Spoluřešitel: Jméno Příjmení.
Analýza rozvoje ICT v regionu
Vyhodnocení existence využitelného projektu potřeba ekonomického chování => realizace průzkumu, zda existuje využitelný projekt – neřešit již vyřešené.
Primitivní počítadlo
Doc. Ing. Miroslav PÍŠKA, CSc. FSI VUT v Brně zodpovědný řešitel „Inovace studijních programů bakalářského, magisterského a doktorského studia.
Anotace: Popisují kamaráda podle zadaných bodů.
INFORMATIKA 8 WordArt - aplikace III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Obhajoba projektu PA165 Půjčovna stavebních strojů
Jméno: Ing. Jan Pracovitý Tento projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR. Společnost: ABCD Robot, s.r.o. Pozice: generální ředitel.
Název diplomové práce Jméno diplomanta
Práce s daty – aplikace II.
Shodnocení GAN etapy projektu GAN ETAPA PROJEKTU IT415.
Zadání: Rozsah min. 7min a max. 10 min Celá práce je v jednotném duchu Animace všech objektů Připravené komentáře v poznámkách Žádný obrázek nesmí být.
Alexandra Sekničková Tvorba comba v pohledech. Úkol: n Vytvořte pro firmu Hurá, a. s. databázi všech jejich pracovníků.
VY_32_INOVACE_07_Malování ve Windows – úkol Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu:
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Březen.
ZNÁZORŇOVÁNÍ ZLOMKŮ NA ČÍSELNÉ OSE.
6. krajské setkání metodiků ELEKTROTECHNIKA V prostorách Střední průmyslové školy elektrotechnické a informačních technologií Brno, Purkyňova.
EXIT HRA. spolupráce. strategie. nasazení. INTERNET. napětí. čas. informace. TÝM. komunikace. nápady. intuice. TOTALITA. ZLOČIN. UFONI. SEX IT! EXIT -
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Centrum ekonomického vzdělávání v Olomouckém kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Ing. Josef Peškar Obchodní akademie, Mohelnice, Olomoucká.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Název maturitní práce Jméno autora práce, ročník Jméno vedoucího a oponenta Logo školy.
Vysoká škola ekonomická v Praze :: Jména a příjmení Datum vyhotovení: Bakalářská práce.
MOTIVAČNÍ DOPIS. Vážený pane Batrlo, reaguji na Vaši nabídku brigádnické výpomoci na pozici správce sítě zveřejněnou dne na serveru
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S1_18.
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Jméno přednášejícího Datum workshopu
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
VY_32_INOVACE_16_Brno brno.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Digitální učební materiál
Zdenko Reguli Lucie Mlejnková
Přínos SVTP ČR pro inovační infrastrukturu ČR
Zhodnocení služeb vybrané knihovny
Rozložení nadpisu Podnadpis.
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
Katedra výrobních strojů a konstruování - 340
Informační a komunikační technologie
Číslo materiálu: VY_42_INOVACE_06_25_FIKA
GeoGRAFICKÁ KARTOGRAFIE
Strojnická průmyslovka – škola českých hlav a rukou
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Rozložení nadpisu podnadpis.
Informatika – Základy malování MS Paint
Transkript prezentace:

Týmové práce 2015: Tester adaptérů Název pozice: Jméno příjmení, V3A Název pozice: Jméno Příjmení, V3B Název pozice: Jméno Příjmení, V3D Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno

Zadání týmové práce Zadání týmové práce – v bodech

Postup prací, popis etap a způsob řešení jednotlivých dílčích úkolů Etapa 1 – název etapy Úkol: ... Čas: od – do Popis činnosti: ...

Postup prací, popis etap a způsob řešení jednotlivých dílčích úkolů Etapa 2 – název etapy Úkol: ... Čas: od – do Popis činnosti: ...

Postup prací, popis etap a způsob řešení jednotlivých dílčích úkolů Etapa 3 – název etapy Úkol: ... Čas: od – do Popis činnosti: ...

Pozice 1 – název – jméno Popis řešení problému

Pozice 2 – název – jméno Popis řešení problému

Pozice 3 – název – jméno Popis řešení problému

Závěr V závěru prezentace zhodnoťte své poznatky, přínos pro další studium atd.