Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Poznáváme hodiny.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Poznáváme hodiny."— Transkript prezentace:

1 Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Poznáváme hodiny

2 Škola: Základní škola Hýskov (P22) Autor: Mgr. Jarmila Witoszová Předmět: Prvouka Anotace: - materiál je určený pro žáky 1. - 3. ročníku, předmět prvouka – téma hodiny - jedná se o prezentaci na interaktivní tabuli nebo na samostatných tabletech - prezentace je určena pro opakování učiva. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Základní informace

3 Metodický pokyn Popis práce s materiálem  Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí a tablety.  Na snímku 5 je žákům zadám úkol. Na snímku 6 - 21 je opakování probrané látky pomocí přiřazení správného času k hodinám.  Po správné odpovědi se žák dostane na další snímek, po špatné musí pokus opakovat.  Materiál je určen k interaktivní výuce. Přílohy  Didaktická příprava Očekávání a cíle  Dle didaktické přípravy

4 Zdroje Archiv autora

5 K hodinám přiřaď čas, kliknutím na správné políčko.

6 1 12 půl 1 půl 12 11

7 půl 7 čtvrt na 5 půl 6 6 půl 5

8 čtvrt na 9 půl 4 čtvrt na 3 třičtvrtě na 2 čtvrt na 4

9 čtvrt na 10 půl 10 10 půl 9 čtvrt na 9

10 12 půl 12 1 5 čtvrt na 5

11 třičtvrtě na 7 půl 1 čtvrt na 1 třičtvrtě na 5 třičtvrtě na 1

12 6 půl 6 čtvrt na 12 půl 12 půl 11

13 třičtvrtě na 9 třičtvrtě na 2 půl 2 třičtvrtě na 1 čtvrt na 1

14 čtvrt na 9 půl 10 čtvrt na 10 3 čtvrt na 3

15 11 čtvrt na 10 12 čtvrt na 12 10

16 půl 6 půl 2 2 půl 1 čtvrt na 2

17 čtvrt na 3 čtvrt na 11 půl 12 čtvrt na 12 3

18 čtvrt na 8 třičtvrtě na 6 třičtvrtě na 9 čtvrt na 9 půl 9

19 čtvrt na 3 půl 2 čtvrt na 1 třičtvrtě na 2 čtvrt na 2

20 12 půl 12 7 1 půl 7

21 třičtvrtě na 5 půl 4 třičtvrtě na 9 čtvrt na 5 třičtvrtě na 4

22

23

24 Snímek 6 – 1 Snímek 7 – půl 6 Snímek 8 – čtvrt na 4 Snímek 9 – půl 10 Snímek 10 – 5 Snímek 11 – třičtvrtě na 1 Snímek 12 – půl 12 Snímek 13 – třičtvrtě na 2 Snímek 14 – čtvrt na 10 Snímek 15 – 10 Snímek 16 – půl 2 Snímek 17 – čtvrt na 12 Snímek 18 – třičtvrtě na 9 Snímek 19 – čtvrt na 2 Snímek 20 – 7 Snímek 21 – třičtvrtě na 5

25 Příprava na hodinu s využitím tabletu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Jméno a příjmení autora: Mgr. Jarmila Witoszová Škola: ZŠ Hýskov (P22) Předmět: Prvouka Ročník: 1. – 3. Téma: Určování času, hodiny Obsah: Určování času na hodinách Cíl: Žáci zvládnout určit čas na hodinách. Žáci poznají, zda ručička ukazuje celou, čtvrt, půl nebo třičtvrtě. Forma: skupinová, frontální, výuka ve třídě, 45 min Metoda: názorná, praktická, vlastní práce Pomůcky: tablet, interaktivní tabule Zdroje: vlastní materiál Klíčová slova: P22_dotkin,hodiny, ručička, poznávání času

26 Organizace a průběh ČasObsahPoznámky Zahájení 10 min -navození tématu -povídání si o hodinách, k čemu slouží -Kdo už je zná? Kdo od minule nezapomněl? Opakování, učivo 15 min -aplikace na notebooku: Interaktivní prvouka – Jitka Schovancová (dumy.cz) -posouvání ručiček podle daného času http://dumy.cz/material/143844- interaktivni-prvouka Motivace 5 min Zadání vlastní práce - vysvětlení práce s aplikací Aplikace 10 min Power-pointová prezentace: Výukový materiál_poznáváme hodiny - Určování správné odpovědi k hodinám. vlastní materiál Závěr 5 min Kontrola – komu se práce zdařila bez chyby?


Stáhnout ppt "Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Poznáváme hodiny."

Podobné prezentace


Reklamy Google