Marketingové strategie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba cen.
Advertisements

Rozdělení strategií podle Portera, Ansoffa a podílu na trhu
Značka výrobku Značka se skládá:
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
EK3 _06/07 URL: MAIL: MATURITNÍ OTÁZKA Obchodní činnost a marketingový mix rb KH ÚT 13:30 – ST 13:30 –
Cena v pojetí marketingu
Eva Kocourková1. Obsah prezentace Konkurence dříve a dnes Identifikace konkurence Úrovně konkurence podle nahraditelnosti výrobků Typy struktury.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
NEDOKONALÁ KONKURENCE
9.Strategické marketingové plány
Výrobek a jeho životní cyklus
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
MARKETINGOVÝ MIX.
Mikroekonomie I Nedokonalost konkurence
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Koncepce marketingového řízení
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Konkurenční prostředí a konkurenční strategie
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Životní cyklus výrobku
Konkurence Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Analýza konkurence.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
úvod pojetí a obsah marketingu
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Marketing finančních služeb 2.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Prosperita organizace
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Miloš Krejčí
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Marketingové plánování podnikové vize, cíle, strategie
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Marketing Základy a postupy..
8. Marketing.
Strategické marketingové plánování
Úkol na příští seminář: Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Zamyslete se nad možným.
Případová studie Klasik teoretická východiska
NEDOKONALÉ TRHY Cíle: Vysvětlit co jsou nedokonalé trhy, proč existují, jakou roli má informace.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Digitální učební materiál
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
SWOT Cíle Strategie 4. přednáška MVVS
Marketingový systém řízení
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Miloš Krejčí
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketing farmářských produktů
Marketing Základy a postupy..
Podnikatelské koncepce
Selhání trhu: Monopoly TNH1 (S-6)
Transkript prezentace:

Marketingové strategie

Marketingové strategie Dlouhodobý způsob chování firmy na trhu Způsob, jak dosáhnout marketingových cílů Strategie mohou být zaměřeny na zákazníky nebo na konkurenci

Strategie zaměření na zákazníky Strategie minimálních nákladů Strategie diferenciace produktu Strategie segmentace trhu

Strategie minimálních nákladů Firma se dlouhodobě snaží minimalizovat náklady např. hromadnou výrobou.. Konkurenční výhodou jsou nízké ceny Využívají zejména firmy, které se zaměřují na masový trh nejvýhodnější nejlevnější

Strategie diferenciace produktu Diferenciace je odlišení produktu od konkurence, získání konkurenční výhody Produkt je možné odlišit designem, kvalitou, značkou ale i reklamou, způsobem prodeje… nový lepší jedinečný

Strategie segmentace trhu Firma se snaží zaměřit na několik menších segmentů zákazníků Snaží se poznat potřeby jednotlivých segmentů a přizpůsobit jim nabídku právě pro vás na míru

Strategie zaměřené na konkurenci Strategie tržního vůdce Strategie vyzyvatele Strategie následovatele Strategie tržní mezery

Strategie tržního vůdce Uplatňuje ji firma s největším tržním podílem Investuje do vývoje nových výrobků, inovací Nabízí produkty za nejvyšší ceny, nejlukrativnějším zákazníkům 1

Strategie vyzyvatele 2 Uplatňují ji firmy s menším tržním podílem Dokážou rychle aplikovat poznatky tržního vůdce Nabízejí výrobky srovnatelné kvality za nižší ceny 2

Strategie následovatele Uplatňují ji firmy s malým tržním podílem Vyrábějí levné, nekvalitní napodobeniny výrobků renomovaných firem

Strategie tržní mezery Firma se snaží najít produkt nebo způsob prodeje, který na trhu chybí Tržní mezerou může být i segment zákazníků, na který se nikdo nezaměřuje