Výuka první pomoci v rámci sebeobranných systémů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Advertisements

Inovační kurz pro sanitáře VFN v Praze
Vstup absolventů středních škol na trh práce
ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ září v Janově nad Nisou.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
Komunikační dovednosti
Závěrečná konference Reflexe kurzů „Koordinátor AE“ z pohledu lektora kurzů Jaroslav Fidrmuc 1.
Etická výchova Koncepce předmětu na Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži.
Audit administrativních činností
Jak by mohl vypadat ideální pracovní list pro nadaného žáka
Společnost pro trvale udržitelný život – diskusní seminář Praha
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Řešení dynamických problémů s podmínkami Pavel Surynek Univerzita Karlova v Praze Matematicko-fyzikální fakulta.
Závěrečná konference k projektu „Prevence násilí na pracovištích v oblasti zdravotnictví a sociální péče“ Shrnutí výstupů projektu a jejich udržitelnost.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Klíčová otázka č. 4 Jak uskutečňovat komplexní sociální, zdravotní a další služby lidem bez domova? Potřeby lidí bez domova v procesu participace Eliška.
Nemocnice Nové Město na Moravě duchovenská služba Vojtěch Hrouda.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
30. – 31. října 2014 © Life Skill Coaching New Zealand.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
ÚVOD: Čin, nikoliv životní styl ORIENTACE: Kinseyho studie ODPOVĚĎ NA MATOUCÍ PROBLÉM: V dnešní době se většina lidí nikdy nezamyslí nad otázkou změny.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY 1. část: TRENDY, POJMY, PRINCIPY.
Soudní znalec …aneb, co je důležité…. Soudní znalec patří do kategorie expertů patří do kategorie expertů vidí detaily… vidí detaily… je perfekcionalista…
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Další vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu v praxi.
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Vertikální sociální diferenciace Sociální diferenciace je součástí problematiky sociální struktury. Znamená vydělování a rozlišování jednotlivých částí.
INNOVATIVE METHODS AND PRACTICES TO FACILITATE SOCIAL INCLUSION VIZUÁLNÍ WORKSHOP VIZUÁLNÍ WORKSHOP “Rovné příležitosti a nediskriminace” Školící materiál.
IMK088b - Seminář kritiky a on-line publicistiky II. (dálkaři, JS 2010) Vyučující: Jan Miessler (pátky 26.2., 26.3., 23.4., 21.5.,
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Sociální diferenciace
HODNOCENÍ ZÁŽITKOVÉHO KURZU JEDLOVÁ 2014 PRIMA A: 30 žáků PRIMA: 30 žáků.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Petr Houdek Lasery.
PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření.
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.07 Lineární rovnice Anotace: Žák si osvojuje řešení lineárních rovnic pomocí ekvivalentních úprav včetně zkoušky. Řeší lineární.
Algebra v informatice Antonín Jančařík.
Tvorba posterů *1* - Co je to poster? *2* - Jak vypadá?
Mooting – jak argumentovat JUDr. Maxim Tomoszek. Smysl simulace Příprava na reálné situace Příprava na reálné situace Kontrolované prostředí Kontrolované.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Kurz MCK4 Psychické poruchy
aneb Assessment Centre a Development Centre
Metodika poradenství podpory zdraví a prevence nemocí MUDr. Věra Kernová Doc. MUDr. Lumír Komárek, CSc. Státní zdravotní ústav Praha.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb - konference MPSV Radka Soukupová Transformace a deinstitucionalizace prizmatem sociálních reforem.
Celková odměna a její komunikace
Dobrý kurz první pomoci
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Jakub Skalický Obchodní akademie Neveklov 2014/2015
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Sdružený seminář SPN Talentcentrum NIDV
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Management Tvorba prezentací ppt.
Oheň, jak ho vidí děti. ZDRAVÍ, BEZPEČÍ.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zážitková pedagogika ve výuce Etiky
Skupenství Fyzika.
Akční plán GISTR na jaře 2016 OS GeoInfoStrategie.
NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Transkript prezentace:

Výuka první pomoci v rámci sebeobranných systémů …aneb když je zážitku příliš Pavel Houdek www.moderni-sebeobrana.cz

Úvodem Pavel Houdek Hlavní instruktor projektu Moderni-sebeobrana.cz Lektor ZDrSEM absolvent mnoha kurzů první pomoci v rámci sebeobranných systémů – Krav Maga, SORUDO, TCCC a další První pomoc jako nezbytná součást výuky sebeobrany

První pomoc a sebeobrana

První pomoc a sebeobrana Problém č. 1 – ochrana sebe sama /rukavice/

První pomoc a sebeobrana Problém č. 2 – komplikované postupy a absence struktury

První pomoc a sebeobrana Problém č. 3 – nerealistická očekávání

První pomoc a sebeobrana Problém č. 3 – nerealistická očekávání

První pomoc a sebeobrana Problém č. 4 – nedostatek povědomí o tom, jak první pomoc vypadá

První pomoc a sebeobrana Výsledek „vojenské urgentní medicíny“ = nepřipravenost na situace v reálném životě

První pomoc a sebeobrana Výuka první pomoci u moderni-sebeobrana.cz = upravený systém „tří kroků“ Výsledky Sebevědomí v poskytování první pomoci Vysoká zapamatovatelnost Ve zpětných vazbách skvěle hodnoceno Zpětné vazby ze života – časté využití

První pomoc a sebeobrana Otázky a odpovědi Pavel Houdek www.moderni-sebeobrana.cz houdek@moderni-sebeobrana.cz