Vzdělávací oblast: Člověk a společnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_579_VyOv6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO9 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Daně Tématický okruh: Stát a národní hospodářství Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 3 Datum ověření ve výuce: Téma: Výživa půdy - kompost Tématický okruh: Půda Vzdělávací obor: Pěstitelství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Otáčivé účinky síly Tématický okruh: Účinky síly Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F7 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Vzájemné silové působení Tématický okruh: Síla Vzdělávací obor: Fyzika.
Manželství. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět práce– Manželství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO9 - 6 Datum ověření ve výuce: Téma: Peněžní ústavy Tématický okruh: Hospodářství a stát Vzdělávací obor:
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Hustota látky Tématický okruh: Hustota Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Bonsaje - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Muškáty - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO6 - 2 Datum ověření ve výuce: Téma: Cyklus přírody - kalendář Tématický okruh: Člověk v rytmu času Vzdělávací.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F6 - 8 Datum ověření ve výuce: Téma: Elektrování při vzájemném dotyku Tématický okruh: Elektrické vlastnosti.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO Datum ověření ve výuce: Téma: Policie ČR Tématický okruh: Pracovní ochrana Vzdělávací obor: Výchova.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO Datum ověření ve výuce: Téma: Evropská unie Tématický okruh: Nadnárodní společenství Vzdělávací.
Tělesné a duševní změny u dospívajícího. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura,
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Příprava pozemků – mechanizace v zemědělství Tématický okruh: Jarní.
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Křížovka – opakování, manželství
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
METEOROLOGIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_06_29.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Plánované rodičovství
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vztahy a pravidla soužití - obec
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Projekt: OP VK 1.4 709998205 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0440 Autor: Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu: VkO7 - 4 Datum ověření ve výuce: 12. 10. 2010 Ročník: sedmý Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Výchova k občanství Tématický okruh: Život mezi lidmi Téma: Trávení volného času

ANOTACE Digitální výukový materiál TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU je součástí výkladové hodiny. Výklad je doplněn obrázky z internetu a internetovým odkazem. Do textu jsou vloženy otázky pro žáky. Výukový materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Práce je určena na interaktivní tabuli SMART Notebook.

Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice Trávení volného času Zpracovala: Mgr. Jitka Hříbková, ZŠ Dyjákovice

VOLNÝ ČAS V pubertě trávíme více času ve škole a s kamarády než s rodiči. Pohled na vlastní rodiče je v této době většinou až přehnaně kritický.

Diskuse Liší se vaše postoje od názorů a postojů rodičů? V čem? Jak řešíte tyto rozpory? V čem si naopak rozumíte? Co na svých rodičích obdivujete? Máte jiný názor? Jaký? Žáci do tabulky nejprve jednotlivě, potom ve dvojicích a pak ve čtveřicích zaznamenávají své názory a postoje na vlastní rodiče. Nakonec vše konfrontují s ostatními spolužáky.

Miroslav Šimek a Jiří Grossmann „JAK JSEM SE UČIL KOUŘIT“ Začátek: „Ať si kdo chce, co chce, říká, ať si mamka slzy utírá, k dospělému mladému muži patří cigareta jako k velbloudovi hrby…“ Souhlasí žáci s tímto postojem? Na závěr žáci obdrží PL. Po dobu jednoho týdne zaznamenávají čas strávený jednotlivými aktivitami – např. PC, TV, učení, domácí práce, DÚ, sport, čtení, aj. V další hodině vyhodnocení a graf.

Zdroje Janošková, D. a kol., Občanská výchova 7 s blokem rodinná výchova, Fraus, 2004 www.office.microsoft.com http://www.youtube.com/watch?v=PwNLWYEeU9A