NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Markéta Žižková Datum/období: Leden Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Advertisements

VYJMENOVANÁ SLOVA PO L – opakování Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Opakování vyjmenovaných slov po m Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Metodický list: Vyjmenovaná slova po „B, L, M“ - shrnutí Jazykové vzdělávání Jazyk: český Věk: 3. ročník ZŠ Anotace: Tato prezentace slouží k procvičování.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Vyjmenovaná slova po l mlynář neslyšící plyšová lýtkový polykání.
VY_12_INOVACE_ 26_VYJMENOVANÁ SLOVA PO L3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není - li uvedeno jinak, je Bc. Michaela Maixnerová, financováno z ESF.
VY_12_INOVACE_14_TO TO UTÍKÁ_JAZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE_HLAVOVÁ Anotace Pracovní list slouží k procvičování čtení s porozuměním. AutorMgr. Ivana Hlavová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Vyjmenovaná slova – B, F, L, M Název sady: Český jazyk 4. ročník.
SLYŠET vnímat sluchem slyšitelný, slyšení, uslyšet, vyslyšet, slýchat, slýchávat MLÝN zařízení na rozemílání obilí - stolní hra mlýnek, mlynář, mlynářka,
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum : Název: VY_32_INOVACE_03_ČESKÝ JAZYK
Anotace: prezentace slouží k procvičování vyjmenovaných slov
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_07_12_vyjmenovaná slova
Procvičování písmen N, D
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Vyjmenovaná slova po L
VY_12_INOVACE_29 _VYJMENOVANÁ SLOVA PO L3
VY_32_INOVACE_06_Slova mnohoznačná a jednoznačná
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32_INOVACE_03_Přípony –ný, -ní
Vyjmenovaná slova (VS) Název materiálu
Přesmyčky s VS po L Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_03 _Vyjmenovaná slova po b, l
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_07_ Ovoce
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
AUTOR: Mgr. Jaroslava Šašinková
VY_32_INOVACE_01_SLOVNÍ DRUHY_PODSTATNÁ JMÉNA 1
VY_32_INOVACE_13_Vyvození písmene E
Pořekadla Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE19_POŘEKADLA.
I-Čj-3 Vyjmenovaná slova po
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_Inovace_ Vyjmenovaná slova po B, L
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Vyjmenovaná slova přehled
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Charakteristika výukového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Věta se skládá ze slov Název školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_05
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Slabikotvorné R, r, L, l Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Autor: Mgr. Monika Hřavová
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Vyjmenovaná slova po L.
(český jazyk pro 1. ročník)
Autor: Mgr. Karolina Pátková
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n.M., Kollárova 1045
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.08_Význam_slov Datum:
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org. AUTOR: Mgr. Ivana Klaudová VYTVOŘENO: 24. 4. 2012 NÁZEV: VY_12_Český jazyk_15, Vyjmenovaná slova po l, ZŠ praktická, 5.r. ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07 /1.4.00/21.1737

Anotace Procvičování pravopisu po l a vyjmenovaných slov po l. Tvoření slov příbuzných. Skládání slov ze slabik a vět ze slov. Vysvětlení rozdílu mezi slovy lyže a líže. Při pilotáži bylo procvičeno psaní i, y po l a na závěr byl využit předposlední slide jako pracovní list, kde žáci samostatně doplňovali i nebo y do slov.

Přečti a vysvětli význam vyjmenovaných slov po l SLYŠET MLÝN BLÝSKAT SE POLYKAT PLYNOUT PLÝTVAT VZLYKAT LYSÝ LÝTKO LÝKO LYŽE PELYNĚK PLYŠ

Doplň do vět slova příbuzná z řádku pod čarou, která složíš ze slabik. Najednou se ____________. Uši máme, abychom dobře ___________. Strýc býval __________. Poranil jsem si __________ sval. V zimě pojedu na ____________ zájezd. Had _________ celou žábu. Stromy ničí nebezpečný ___________. Dostal jsem _________ hračku. _______________________________________ ko lýt vý, ko lý žrout, blýsk za lo, ly ká po, vou ply šo, ly ský žař, li sly še, ná mly řem,

Vysvětli význam slov a utvoř věty s těmito slovy. POZOR! lysá (hlava) X lísá se (kočka) blýská se (třpytí se) X blízká (je blizoučko) mlynář X mlít (obilí) lyže (sportovní náčiní) X líže (zmrzlinu)

Nyní si tato slova procvič ve větách a doplň správně i, í nebo y, ý V dálce se zabl___sklo. Prohlíželi jsme starý ml___n, kam lidé nosili ml___t obilí. Člověk bez vlasů je l___sý. Vesnice, kterou hledáme, je už bl___zko. Naše kočka se k nám ráda l___sá. Mám ráda bl___skavé předměty. Liduška ráda l___že med. Maminka nyní bude ml___t kávu na ml___nku. Dostal jsem nové l___že.

Utvoř ze slov věty. Každá věta má jinou barvu, slova ve větě mají stejnou barvu. si U tašku jahody. lyžařů. má lýka. se bylo lýtko. Radek V poranil mlýna trávě Jana červenají z mnoho

Citace a zdroje: Texty: 1. KUCHAŘOVÁ, JARMILA. Příklady pro samostatnou práci žáků při odstraňování vývojových poruch učení ve 3. ročníku. OSTRAVA : GRAFIE, 1997. 2. BLUMENTRITTOVÁ, VLASTA,BUKÁČKOVÁ, JAROSLAVA. Český jazyk zábavně 3. ročník . BLUG, 1999.