MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Změna značky firmy a positioningu Dalimil Petrilák & Martin Pospiš.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Struktura podnikatelského plánu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
SLŮNĚ – SVĚT JAZYKŮ MANUÁL ZAHRANIČNÍ JAZYKOVÉ KURZY.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Marketing I - seminární práce snímek 1/27 Seminární práce do Marketingu I.Antonín Mareš Tomáš Joukl Charakteristika společnosti Slůně-svět jazyků,
Aktivním přístupem ke změně v SVL města Litvínova CZ /0.0/0.0/15_042/
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
(změna loga a positioningu) Slůně – svět jazyků, s.r.o. Marketingový plán pro období (změna loga a positioningu) Slůně – svět jazyků, s.r.o.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Vysoká škola technická a ekonomická
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový plán Richard Pokorný Tomáš Zdvořilý.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009 Eliška Balunová Barbora Uhýrková

Struktura prezentace Představení firmy Situační analýza Tabulka SWOT analýzy Marketingový cíl Targeting, Positioning Marketingová strategie Rozpočet Akční programy Kontrola

Představení firmy Jazyková a překladatelská agentura Vznik v roce 1998 4 pobočky: Ostrava, Praha, Brno, Plzeň Obrat v roce 2008 – 32 mil. Kč Firma roku 2008 v MS Poměr výuky a překladů 70:30

Analýza produktu Jazyková škola - firemní výuka - kurzy pro veřejnost - jazykový audit - skype výuka - specializované kurzy Překlady a tlumočení- běžné, odborné, expresní, víkendové překlady - korektura textu - překlady webových stránek - doprovodné, konsekutivní, soudní tlumočení

Analýza cenové politiky Podle výzkumu se pohybuje ve středním cenovém pásmu Kvalita odpovídá ceně ALE: málo rozmanitá cenová politika

Analýza konkurence Velmi konkurenční trh Lokální i celorepubliková konkurence Největší konkurenti: Skřivánek - největší agentura v ČR Presto Sophia Eurolingua - expresní překlady do 2 hodin

Analýza zákazníků 95% tvoří firmy 5% široká veřejnost a samoplátci především Praha, Moravskoslezský a Jihomoravský kraj 5% široká veřejnost a samoplátci Poptávka po překladech kolísá

TABULKA SWOT ANALÝZY FIRMY SLŮNĚ SILNÉ STRÁNKY SLABÉ STRÁNKY Nabídka jazyků - 103 Víkendové překlady Skype výuka Firma roku 2008 v MS Kvalitní marketing Komplexní služby Dobrý poměr mezi kvalitou a cenou Dobré reference Celorepubliková působnost Malá nabídka slev = cenová politika Velkého množství externích pracovníků Absence certifikátů Málo přehledné www stránky PŘÍLEŽITOSTI OHROŽENÍ Státní instituce + EU Zahraniční firemní klientela Růst mezinárodního obchodu Získat ISO certifikát Zatraktivnění cenové politiky Současná krize => další pokles překladů Velká konkurence Nasycený trh Překlady => není dlouhodobá spolupráce

Marketingový cíl Dlouhodobý: Krátkodobý: Do konce roku 2011 zlepšit poměr výuky a překladů na 50:50 Krátkodobý: do konce roku 2009 => 65:35 navázání dlouhodobé spolupráce => státní instituce + EU

Targeting Positioning Firemní klientela v ČR i zahraničí Státní instituce a EU Positioning Respektovaná, profesionální, kvalitní firma, která je schopná zajistit komplexní jazykové služby za přijatelnou cenu

Marketingové strategie Udržet si stávající a získat nové firemní zákazníky V ČR V zahraničí Zaměřit se na státní instituce a EU Zatraktivnit cenovou politiku Udržovat kvalitu služeb

Firemní klientela v ČR Výhradní smlouva o poskytování služeb Zákaznické balíčky Bonusy Sponzorované odkazy Inzerce na internetu Direct mailing Reklama na služebních autech

Zahraniční firemní klientela Zahraniční domény Sponzorované odkazy na zahraničních vyhledávačích Komunikovat především schopnost překládat do 103 jazyků, víkendové překlady a výborný poměr mezi kvalitou a cenou!

Státní instituce, instituce EU Hlavní výhoda: zajištění dlouhodobé spolupráce v současné době stabilnější klient Účast ve výběrových řízeních

Zatraktivnit cenovou politiku Zákaznické balíčky Bonusy Výhradní smlouvy „1 normostrana zdarma“

Udržovat kvalitu služeb Metodické semináře pro překladatele a tlumočníky Zaměření na právo EU Motivační systém společnosti Certifikát ISO

ROZPOČET NA ROK 2009 Direct mailing 120 000 Kč Sponzorované odkazy Zahraniční domény + webhosting 5 300 Kč Sponzorované odkazy v zahraničí 86 000 Kč Reklamní předměty 23 000 Kč Inzerce na internetu 48 000 Kč Reklama na služebních autech 10 000 Kč Celkem 356 300 Kč

AKČNÍ PROGRAMY AKTIVITA CÍL AKTIVITY OD - DO ROZPOČET Direct mailing Získat firemní zákazníky 2 x za období 120 000 Kč Sponzorované odkazy Upoutat potenciálního zákazníka 1.5.2009 - 31.12.2009 63 000 Kč Zahraniční domény + webhosting Získat zahraniční zákazníky Časově neomezeno 5 300 Kč Sponzorované odkazy v zahraničí Zviditelnit firmu v zahraničí 86 000 Kč Reklamní předměty Odměnit zákazníka za věrnost 23 000 Kč Inzerce na internetu Získat zákazníky 48 000 Kč

Kontrola Kontrola mezi výukou a překlady => dle tržeb Zvýšení počtu zahraničních klientů => dle objednávek Navázání dlouhodobé spolupráce se státními nebo evropskými institucemi => dle uzavřených smluv spokojenost zákazníků => ankety na webových stránkách Úspěšnost jednotlivých reklam =>dotazy v objednávkových formulářích

Děkujeme za pozornost!