Strom a keř VY_52_INOVACE_35

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Části obličeje VY_52_INOVACE_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

Pevné látky VY_32_INOVACE_2A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Nakupování VY_32_INOVACE_3A_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zvířata a jejich přínos pro člověka VY_32_INOVACE_1C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
VY_32_INOVACE_
Číslo v digitálním archivu školy
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo v digitálním archivu školy
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Počasí VY_52_INOVACE_21 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Volně žijící zvířata – rybník, potok
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu: Moderní škola
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Slabiky II. VY_32_INOVACE_1B_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hláska K VY_32_INOVACE_3B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Děti z Bullerbynu 4 VY_32_INOVACE_05_10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
Název projektu: Moderní škola
WORD Vkládání obrázků a klipartů
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Temperament VY_32_INOVACE_1B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Závislost elektrického odporu
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
Mgr. Veronika Vaňousová
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Strom a keř VY_52_INOVACE_35 Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd, V/2 Sada 2

Anotace Předmětem tohoto učebního materiálu je zprostředkovat žákům elementární rozdíl mezi stromem a keřem, a seznámit je s pojmy kmen, větve. První snímek znázorňuje strom a popisuje jeho základní části, kterými se liší od keře. Druhý snímek znázorňuje keř a popisuje, čím se liší keř od stromu. Následující snímek žákům umožňuje skrze obrázky porovnat rozdíly mezi oběma dřevinami. Na dalším snímku je úkolem žáků správně pojmenovat to, co vidí na obrázcích. Svůj tip si mohou ověřit poťukáním na zobrazené pojmy, které se následně automaticky přiřadí k příslušným obrázkům. Na stejném principu je pak založena i následující aktivita, při níž mají žáci správně pojmenovat označené části stromu. Tomuto učebnímu materiálu ještě náleží příloha v aplikaci Microsoft Office Word. Ta obsahuje vzory, podle kterých si žáci sami zkusí poskládat z předem nasbíraných větviček nejprve strom, následně pak keř. Své výtvory umístí na nadepsané archy papíru, které jim učitel vytiskne a rozdá. Autor Období vytvoření materiálu Mgr. E. Libánská Listopad 2011 Speciální vzdělávací potřeby Mentální retardace, Poruchy autistického spektra, ADHD Vzdělávací obor Člověk a jeho svět Druh učebního materiálu Interaktivní DUM Inovace Díky novému softwaru je možné využívat rozšířených funkcí prezentace . Cílová skupina Žák – se středně těžkým mentálním postižením Stupeň a typ vzdělávání Základní škola speciální – 1. stupeň, 1. období Typická věková skupina 1. – 3. ročník

STROM VĚTVE KMEN STROM SE SKLÁDÁ Z KMENE, KTERÝ SE V URČITÉ VÝŠCE DĚLÍ NA VĚTVE. STROMY JSOU VYŠŠÍ NEŽ KEŘE. KMEN

KEŘ VĚTVE VĚTVE KEŘ NEMÁ KMEN – VĚTVÍ SE TĚSNĚ NAD ZEMÍ. KEŘE JSOU NIŽŠÍ NEŽ STROMY. VĚTVE VĚTVE

POJMENUJ SPRÁVNĚ OBRÁZKY KEŘ STROM

POJMENUJ OZNAČENÉ ČÁSTI OBRÁZKU VĚTVE KMEN

Zdroje Ilustrace autora Archiv autora