Co je správně? Byli jsme u babičky v Třeboni Bily jsme u babičky v Třeboni.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzorce pro výpočet obsahů a obvodů
Advertisements

Procvičovací cvičení – věta a souvětí
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Chodíme do základní školy v Hudlicích. Chodíme do základní školy v hudlicích. Vyber správnou odpověď.
Organizace prvních školních dnů:
ČESKÁ REPUBLIKA Opakování učiva o ČR Kraje, pohoří, vodstvo
Vedlejší věty - obecně Vedlejší věta (VV) zastupuje větný člen své věty řídící Na VV se ptáme stejně jako na větný člen Ptáme se na ni větou řídící Větou.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí
Martina Braunerová. START  po správném zodpovězení otázky šplháš nahoru  pokud odpovíš špatně, padáš až dolů.
Prvočísla Procvičte si hledání prvočísel pomocí tohoto testu.
PŘÍVLASTEK.
Vedlejší věty - obecně Vedlejší věta (VV) zastupuje větný člen své věty řídící Na VV se ptáme stejně jako na větný člen Ptáme se na ni větou řídící Větou.
Věta vedlejší příslovečná podmínková
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
Procházka přírodou Dne jsme šli do přírody s paní učitelku Dernerovou, vycházeli jsme od Obecního úřadu v Brněnci a došli jsme až do Bohuňova.
Pondělí 3. září 2012 Organizace přivítání prvňáčků.
IPS a rodičovská veřejnost
Z K U S T O ! příslovce předložky spojky částice citoslovce.
VY_32_INOVACE_03-37 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Skladba Téma:
Prima A setkání s rodiči 18.června 2007 aula školy.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ9_16 Sada DUMČeský jazyk 9 Předmět Český jazyk 9. ročník Název materiálu Božena Němcová Anotace Materiál.
Shoda přísudku s podmětem
ČervenáKarkulka.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM02 Předmět: Český jazyk Ročník: 3. Klíčová.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty oznamovací VY_32_INOVACE_01 Sada 22 Základní škola T.
ČESKÝ JAZYK HROU PRO PRVNÍ TŘÍDU KLEPNUTÍM SEM ZAČNETE HRU.
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
Malá násobilka - procvičování
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
Otázky z matematiky Konec Najdi obrázek
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Statistika Co děláš doma, když přijdeš ze školy?.
Zahraj si mou hru. Kdo to je hasič voják policista.
Opakujeme vedlejší věty 3 Český jazyk 2. stupeň 1 Eva Beranová, Základní škola, Čapkova 126, Klatovy VY_32_INOVACE_06_Opakujeme vedlejší věty 3.
Vyjádření příčiny a důsledku. Příčina (spojka PROTOŽE) Petr byl sám doma, protože jeho rodiče šli do divadla. Proč byl Petr sám doma? Protože jeho rodiče.
Souvětí souřadné VY_32_INOVACE_03-38 Ročník: 8. Vzdělávací oblast:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_65_PRV1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Velká horolezecká soutěž
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
VY_32_INOVACE_ČJ.7.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ČJ.7.B.09_URČOVÁNÍ DRUHŮ VĚT.
VY_32_INOVACE_ 14_ Souvětí a jeho stavba
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
Petrů, Macháčková, Körberová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_04
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Pokus. konec.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
Jazyk a jazyková komunikace
Významový poměr může vzniknout: mezi větami hlavními mezi větami vedlejšími stejného druhu závislými na společné větě řídící mezi jednotlivými částmi.
Urči významový poměr Buď bude hezky, nebo bude pršet. slučovací odporovací vylučovací.
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
Elektronická učebnice - I
Téma: Předmět a příslovečné určení
Školní rok [Vložte rok] Název školy Jméno učitele Třída
AUTOR: Mgr. Marta Severová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_09 _Slovní druhy II. část
Transkript prezentace:

Co je správně? Byli jsme u babičky v Třeboni Bily jsme u babičky v Třeboni

Výborně!!

Ale ne! To je špatně

Co je správně? Rodiče šli na třídní schůsku Rodiče šli na třídní schůzku

Výborně!!

Ale ne! To je špatně

Co je správně? Byli jsme v Lysé Nad Labem Byli jsme v Lysé nad Labem

Výborně!!

Ale ne! To je špatně

Co je správně? Koupila jsem nový mobil Koupila sem nový mobil

Výborně!!

Ale ne! To je špatně

Co je správně? Nebyl jsem venku protože mě bolelo břicho

Výborně!!

Ale ne! To je špatně

Co je správně? Nebyl jsem venku, protože mě bolelo břicho – VV účelová Nebyl jsem venku, protože mě bolelo břicho – VV příčinná

Výborně!!

Ale ne! To je špatně

Konec