Kdo s koho ???.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Karas Jan Šeďa Jakub 2.B Gymnázium Jakuba Škody, Přerov
Advertisements

Rovnice a nerovnice Slovní úlohy VY_32_INOVACE_RONE_15.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výpočet spotřeby materiálu z plných pálených cihel.
Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2012 Ročník: 8. Tematická oblast: Matematická gramotnost Téma: Slovní úlohy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Druhy map turistická mapa.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
PASCALŮV ZÁKON Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_15_29.
Trigonometrie v praxi. Úkoly 1) Jaká je výška lampy? 2)Jaká je vzdálenost z fotbalového hřiště Realu Madrid na hřiště Manchestru United? 3) Od kterého.
URČENÍ ROVNICE LINEÁRNÍ FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_9_Určení rovnice lineární.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Pythagorova věta.
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ANOTACE Materi á l je určen pro ž á ky 4. ročn í ku, je určen k výkladu učiva. Materi á l obsahuje prezentaci s novým učivem „Zlomky“. Doplněno ře š en.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Sčítání a odčítání mnohočlenů jednočlen 3x 2 4y5z 3 4x 2 y + -5x 3 x.
Kruh, kružnice Matematika 8.ročník ZŠ
Jakub Jurášek Kateřina Pavlíková Nikola Seifriedová
Měření délky pevného tělesa
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
PYTHAGOROVA VĚTA Věta k ní obrácená
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Písemné sčítání a odčítání do milionu
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
Obvod a obsah mnohoúhelníků
GONIOMETRICKÁ FUNKCE SINUS
GEOGRAFICKÁ KARTOGRAFIE
PASCALŮV ZÁKON Autor: RNDr. Kateřina Kopečná
Matematika Koule.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Opakování na 4. písemnou práci
OHMŮV ZÁKON Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_07_32.
PYTHAGOROVA VĚTA Věta k ní obrácená
Kdo s koho?!.
Grafika Prostředí picture
Části kruhu Matematika 8 – I.díl
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Kruh a kružnice 1 od daného bodu S stejnou vzdálenost kružnice množina všech bodů roviny, které mají od daného bodu S stejnou vzdálenost k x S.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
ŘEŠENÍ PRAVOÚHLÉHO TROJÚHELNÍKU.
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Slovní úlohy o pohybu Pohyby stejným směrem..
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Délka kružnice, obvod kruhu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Pythagorova věta – příklady
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
Stanovení vzdálenosti na Zemi cv. č. 4
Matematika + opakování a upevňování učiva
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Schodiště – půdorysy, druhy čar
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Početní výkony s celými čísly: dělení
Průměr
Vzájemná poloha kružnice a přímky (kružnice a sečna, tětiva)
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Zapojování rezistorů SÉRIOVÉ PARALELNÍ ELEKTRICKÝ PROUD STEJNÝ
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Slovní úlohy o společné práci − 3
Transkript prezentace:

Kdo s koho ???

Úvod Na základě probraného učiva z matematiky a geografie jsme se zabývali příklady na měření vzdálenosti pomocí buzoly. Vypočítali jsme dvě zadané úlohy a tři vlastní vymyšlené úlohy.

První úkol V prvním úkolu jsme zjišťovali délku viditelného bodu pomocí buzoly a sinusových vět.

Řešení

Řešení Konečný výsledek: |CC0|= 25,9 m

Druhý úkol V druhém úkolu jsme zjišťovali výšku májky pomocí úhloměru a sinusových vět.

Řešení

Třetí úkol Pěší trasa od Sokolovny k 2. kruhovému objezdu. Vzdálenost vzdušnou čarou je 216 m (zjištěno pomocí GPS)

Ptačí pohled

Řešení

Řešení strany „a“ 216 sin 84 = 𝑎 sin 60 𝑎= sin (60) 216 sin 84 𝑎=188 m

Řešení strany „b“ 216 sin 84 = 𝑏 sin 36 𝑏= sin (36) 216 sin 84 𝑏=128 𝑚 Celkem tedy: 𝑏=128 𝑚 128+188= 316 m

Čtvrtý úkol Zjistit vzdálenost mezi mostem Míru a Tyršovým mostem.

Ptačí pohled

Řešení

Řešení   𝑐=𝟏𝟖𝟖 𝒎

Pátý úkol Vypočítat délku Tyršova mostu.

Řešení

Řešení

Řešení 188 sin 84 = 𝑏 sin 12 𝑏= sin (12) 188 sin 84 𝑏=39 𝑚 Délka mostu: 𝑏=39 𝑚 128-39 = 89 m