Vyplnění Zprávy o realizaci projektu (ZoR) A Žádosti o platbu (ŽoP)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kontrola podle čl. 16 Kontrolor podle čl. 16 Oddělení kontroly dotací.
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
Nejčastější pochybení při administraci monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
„ Finanční zprávou pro Akci 3 krok za krokem “. Základní finanční pravidla programu  Pravidla dána Příručkou pro Akci 3 a Rozhodnutím o poskytnutí dotace.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
ZPRÁVA O REALIZACI Odd. metodiky a koordinace
Seminář pro příjemce OP LZZ z řad státní správy Finanční část Praha, 3. a 4. prosince 2014 Ing. Martina Tomová Bc. Jana Komrsková, DiS.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji. DŮLEŽITÉ INFORMACE K EKONOMICKÉ STRÁNCE POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
MS2014+ Modul CBA Ekonomika projektu
Webová aplikace IS KP14+ Ing. Bohumila Kubíková
Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ Zajištění vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje pracovní seminář 3. března 2010 Tento.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ Oblast podpory: Podpora sociální integrace.
Markéta Lisová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Finanční část monitorovací zprávy a Žádost o platbu OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Webová aplikace BENEFIT Jeseník Olomouc Zlín Kroměříž.
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Podpora SLUŽEB péče o děti 1
Pilotní ověření péče o nejmenší děti v mikrojeslích v Praze 127 a mimo prahu 126 Seminář pro příjemce (zpracování ZoR)
Podpora SLUŽEB péče o děti 1
Monitoring projektu v OP PIK
Aplikace Monitorovací systém
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
seminář pro příjemce Výzva č. 03_16_065 Zpráva o realizaci projektu
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Odbor sociálních věcí, oddělení správní a realizace projektů
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
Transkript prezentace:

Vyplnění Zprávy o realizaci projektu (ZoR) A Žádosti o platbu (ŽoP) Odd. metodiky a koordinace 6. 4. 2017

obsah Zpráva o realizaci projektu Žádost o platbu

ZPRÁVA O REALIZACI projektu

Zpráva o realizaci projektu Informování o realizaci Založit novou Zprávu/Informaci Harmonogram informací/zpráv – nová záložka vygeneruje PM, navázáno na fin. plán

Zpráva o realizaci projektu Informace o zprávě Sledované období od Sledované období do Skutečné datum zahájení Skutečné datum ukončení Kontaktní údaje ve věci zprávy – Jméno, Příjmení, Email Historie stavů – informační pole

Realizace, provoz/údržba výstupu Zpráva o realizaci Realizace, provoz/údržba výstupu Příjemce nevyplňuje Příjmy Jiné peněžní příjmy Čisté jiné peněžní příjmy – soulad se Soupiskou přijmů

Horizontální principy Zpráva o realizaci Klíčové aktivity Nejprve je nutno dílčí KA označit a poté kliknout na tlačítko Vykázat změnu/přírůstek Popis pokroku v realizaci klíčové aktivity za sledované období – možnost přílohy. Horizontální principy Pouze cílené a pozitivní vlivy, nejprve je nutno označit příslušný HP a poté kliknout na tlačítko Vykázat změnu/přírůstek Popis plnění cílů projektu

Identifikace problému Zpráva o realizaci Identifikace problému Co problém to záznam – Nový záznam Identifikace Popis Řešení Čestná prohlášení

Zpráva o realizaci projektu Publicita Povinná x nepovinná Povinné prvky jsou uvedeny na dokumentech, webových stránkách a dalších nosičích financovaných Plakát u projektů ESF a u projektů ERDF/FS v hodnotě nižší než 500 000 EUR velikosti min A3 Plnění publicitní činnosti – výběr z číselníku (varianta nevztahuje se je irelevantní) Komentář

Zpráva o realizaci Dokumenty Staré x nové, 100 MB Název dokumentu Soubor – samostatný podpis Odkaz na umístění dokumentu Popis dokumentu

Zpráva o realizaci Veřejné zakázky I Staré x nové Stav veřejné zakázky – výběr z číselníku Je veřejná zakázka evidována v NEN? Veřejná zakázka je významná dle § 16a ZVZ Sdružení zadavatelů Evidenční číslo veřejné zakázky v ISVZ Pracovní název veřejné zakázky Předpokládaný typ kontraktu zadávacího řízení – výběr z číselníku

Zpráva o realizaci Veřejné zakázky II Předpokládané datum zahájení zadávacího/výběrového řízení Režim veřejné zakázky – číselník Druh zadávacího řízení/výběrového řízení – číselník Předpokládané datum ukončení zadávacího řízení/výběrového řízení Specifikace druhu dodavatele – číselník Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez DPH, Měna, výše DPH – celá zakázka

Zpráva o realizaci Veřejné zakázky III Předpokládaná hodnota veřejné zakázky vážící se k projektu, Bez DPH, Bez DPH - způsobilé výdaje, S DPH - způsobilé výdaje Předpokládaný druh veřejné zakázky Skutečně uhrazená cena vážící se k projektu, Bez DPH, Bez DPH - způsobilé výdaje, S DPH – způsobilé výdaje, Datum uhrazení

Zpráva o realizaci projektu Hodnocení a odvolání Je nutno mít zadané dodavatele Označit zakázku a přiřadit dodavatele (1 i více) Údaje o námitkách Datum doručení námitek Rozhodnutí zadavatele o námitkách – číselník Stěžovatel Důvod podání námitek Odůvodnění

Zpráva o realizaci projektu Údaje o smlouvě/dodatku Nový záznam - Typ právního aktu – číselník Datum podpisu smlouvy/dodatku Předpokládané datum ukončení realizace veřejné zakázky Cena veřejné zakázky dle smlouvy/dodatku bez DPH Částka ceny veřejné zakázky vážící se k projektu bez DPH Částka způsobilých výdajů z ceny veřejné zakázky - bez DPH a s DPH Dodavatel – číselník, založen na záložce Hodnocení a odvolání Předmět dodatku

Zpráva o realizaci projektu Návrh/podnět na ÚOHS Přílohy k VZ Subjekty projektu Firemní proměnné Veřejná podpora – dočasně skryto Kontroly

Zpráva o realizaci projektu Kontrola Finalizace Podpis Vrácení Informace přes depeše Celá zpráva x dílčí obrazovky

Indikátory

Zpráva o realizaci Indikátory Na záložce INDIKÁTORY je uveden seznam všech indikátorů relevantních pro projekt, které vykazuje příjemce v ZoR Způsoby vykázání dosažených hodnot Přímá editace hodnot v IS KP 14+ pro indikátory, které nesledují účastníky projektů Automatické dotažení hodnot ze systému IS ESF 2014+ pro indikátory, které sledují účastníky projektů

Indikátory editovatelné příjemcem v IS KP 14+ Zpráva o realizaci Indikátory editovatelné příjemcem v IS KP 14+ Indikátory, které se netýkají účastníků projektu Nejprve je nutno označit konkrétní indikátor a poté kliknout na tlačítko Vykázat změnu/přírůstek PŘÍRŮSTKOVÁ HODNOTA – tj. o kolik narostla dosažená hodnota (za projekt) v daném období DATUM PŘÍRŮSTKOVÉ HODNOTY KOMENTÁŘ – uveďte podrobnosti k vykazovanému přírůstku v dosažené hodnotě indikátoru ve sledovaném období

Indikátory spočítané v IS ESF 2014+ (1) Zpráva o realizaci Indikátory spočítané v IS ESF 2014+ (1) Indikátory, které se týkají účastníků projektu (označeno příznakem IS ESF 2014+) Po stisku tlačítka Aktualizace z IS ESF 2014+ dojde k automatickému dotažení hodnot do IS KP 14+. Doplní se: PŘÍRŮSTKOVÁ HODNOTA – tj. o kolik narostla dosažená hodnota (za projekt) v daném období DOSAŽENÁ HODNOTA (kumulativně) - doplní se dosažená hodnota (za projekt) od počátku realizace DATUM PŘÍRŮSTKOVÉ HODNOTY – datum, ke kterému jsou spočítány indikátory

Indikátory spočítané v IS ESF 2014+ (2) ZPRÁVA O REALIZACI Indikátory spočítané v IS ESF 2014+ (2) Příjemce edituje pouze pole: KOMENTÁŘ – uvede podrobnosti k vykazovanému přírůstku v dosažené hodnotě indikátoru ve sledovaném období Komentář je třeba vyplnit pouze v případě indikátoru 60000 Celkový počet účastníků a dále pak ke všem vykazovaným výsledkovým indikátorům. Pro indikátory sledující dílčí členění dle pohlaví, věku atd. se komentář nevyplňuje.

Provoz a systémové požadavky IS ESF 2014+ Provoz a systémové požadavky Přístup on-line buď přes portál ESF https://www.esfcr.cz/ nebo přímým odkazem https://esf2014.esfcr.cz/ Bezproblémové fungování aplikace v prohlížečích Internet Explorer od verze 10 a novější, Google Chrome, Mozilla Firefox a Safari, a to vždy v aktuální verzi nebo nejbližší předchozí verzi. Žádné speciální hardwarové požadavky pro uživatele stanoveny nejsou. Pokyny pro evidenci podpory poskytnuté účastníkům projektů (ke stažení na https://www.esfcr.cz)

IS ESF 2014+ Registrace Podmínka: každý uživatel musí být v systému registrován Zjednodušená registrace do IS ESF 2014+ pro kontaktní osoby uvedené v IS KP 14+ systém automaticky založí uživatelský účet emailem informuje osobu o uživatelském jménu a ověřovacím kódu pro přihlášení aktivační kód zaslán do datové schránky příjemce Standardní registrace přes portál ESFCR Hlavní kontaktní osoba spravuje přístupy ostatním uživatelům

IS ESF 2014 + Záznam vedený pro každého účastníka Rozsah sledovaných údajů (viz Obecná pravidla pro žadatele a příjemce) Evidence poskytnutých podpor (typ podpory a rozsah podpory - k dispozici výběr z číselníku - zveřejněn na webu OPZ) IS automaticky hlídá u jednotlivých osob limit bagatelní podpory IS z vyplněných údajů generuje hodnoty pro všechny indikátory týkající se účastníků a přenáší hodnoty do IS KP14+

Způsob zápisu údajů o podpořené osobě IS ESF 2014+ Způsob zápisu údajů o podpořené osobě Příjemce zakládá každou podpořenou osobu jednotlivě a údaje o ní edituje Příjemce hromadně importuje údaje vyplněné ve stažené šabloně (formát CSV) PDF formulář (vyplnění online x offline) Úřad práce v rámci IP 1.1, 1.3 a 1.5 vyplňuje údaje v systému OK práce a ty se přenáší automaticky do IS ESF 2014+. Indikátory počítány z dílčích údajů přenesených v IS ESF v době zpracování ZoR.

Způsob zápisu evidované podpory IS ESF 2014+ Způsob zápisu evidované podpory ruční editace informace o čerpané podpoře u podpořené osoby, příp. pro více osob najednou, pokud jsou vkládané údaje shodné hromadně prostřednictvím CSV šablony (k dispozici bude od instalace v pol. 04/2017)

IS ESF 2014+ Výpočet indikátorů je možno dělat za účelem zpracování zprávy o realizaci ad hoc k určitému datu Před spuštěním výpočtu je třeba zkontrolovat, zda: jsou vyplněny údaje o podpořených osobách za sledované období je schválen seznam podpořených osob Indikátory se vypočítávají pro osoby, které jsou uvedeny ve schváleném seznamu podpořených osob. Příjemce tím systému sděluje, že údaje může použít pro výpočet.

Žádost o platbu

ŽÁDOST O PLATBU Identifikační údaje Žádost o platbu Souhrnná soupiska Upravit/vyplnit Účet příjemce Účet zřizovatele Žádost o platbu Souhrnná soupiska Doplnit Evidenční číslo/označení soupisky

SD-1 Účetní/daňové doklady I ŽÁDOST O PLATBU SD-1 Účetní/daňové doklady I Nový záznam – zadání účetního/daňového dokladu Pořadové číslo Zkrácený název subjektu (příjemce/partnera s finančním příspěvkem) Položka v rozpočtu projektu Investice/neinvestice Celková částka bez DPH uvedená na dokladu Celková částka DPH uvedená na dokladu Celková částka uvedená na dokladu Číslo účetního dokladu v účetnictví Zdroj Datum vystavení dokladu Datum uskutečnění zdanitelného plnění

SD-1 Účetní/daňové doklady II Žádost o platbu SD-1 Účetní/daňové doklady II Datum úhrady výdaje IČO dodavatele Název dodavatele Číslo smlouvy/objednávky, ke které se doklad vztahuje Číslo výběrového řízení, ke kterému se doklad vztahuje Částka bez DPH připadající na prokazované způsobilé výdaje Částka DPH připadající na prokazované způsobilé výdaje Způsobilé výdaje Rozpočtová položka druhová

SD-1 Účetní/daňové doklady III Žádost o platbu SD-1 Účetní/daňové doklady III Z toho SF Z toho SR Prokazované nezpůsobilé výdaje Popis výdaje Vložení skenu účetního dokladu s výdajem nad 10 000 Kč

Žádost o platbu SD – 2 Lidské zdroje I Nový záznam – zadání pracovníka Pořadové číslo Zkrácený název subjektu (příjemce/partnera s finančním příspěvkem) Položka v rozpočtu projektu Identifikace kalendářního roku a měsíce, k němuž se vztahují osobní náklady Příjmení pracovníka Jméno pracovníka Druh pracovněprávního vztahu Fond pracovní doby pracovníka u zaměstnavatele v daném měsíci v hodinách

Žádost o platbu SD – 2 Lidské zdroje II Počet odpracovaných hodin na projektu Zúčtovaná hrubá mzda/plat v daném měsíci Hodinová mzda/plat Hodinová mzda s přesností na 12 desetinných míst Datum úhrady výdaje Jiné výdaje (odvádí se z nich odvody) Mzdový/Platový výdaj Jiné výdaje (neodvádí se z nich odvody) Pojistné na sociální a zdravotní pojištění zaměstnavatele Prokazované způsobilé osobní výdaje Vložení skenu pracovního výkazu

ŽÁDOST O PLATBU Sd – 3 Cestovní náhrady I Nový záznam – zadání položky Pořadové číslo Zkrácený název subjektu (příjemce/partnera s finančním příspěvkem) Položka v rozpočtu projektu Číslo účetního dokladu v účetnictví Příjmení pracovníka Jméno pracovníka Druh pracovní cesty Účel pracovní cesty

SD – 3 Cestovní náhrady II Žádost o platbu SD – 3 Cestovní náhrady II Datum zahájení pracovní cesty Datum ukončení pracovní cesty Počet dnů/nocí pracovní cesty Prokazované způsobilé výdaje na pracovní cestu Z toho SF Z toho SR Vložení skenu účetního dokladu s výdajem nad 10 000 Kč

Žádost o platbu Soupiska příjmů Nový záznam – zadání hodnoty čistého příjmu Pořadové číslo Číslo účetního dokladu v účetnictví Datum příjmu Vykázané příjmy Zkrácený název subjektu (příjemce/partnera s finančním příspěvkem) Popis příjmů Nepřikládají se žádné doklady

Žádost o platbu Nezpůsobilé výdaje Dokumenty Nevyplňuje se Vložení dalších příloh k žádosti o platbu

Souhrnná soupiska – naplnění soupisky I Žádost o platbu Souhrnná soupiska – naplnění soupisky I Stisknout Naplnit data z dokladů soupisky Způsobilé výdaje Prokazované způsobilé výdaje přímé Jiné peněžní příjmy vykazované Způsobilé výdaje celkem Způsobilé výdaje investiční Způsobilé výdaje neinvestiční Způsobilé výdaje křížové financování investiční Způsobilé výdaje křížové financování neinvestiční

Souhrnná soupiska – naplnění soupisky II Žádost o platbu Souhrnná soupiska – naplnění soupisky II Prokazované způsobilé výdaje očištěné o příjmy Prokazované způsobilé výdaje očištěné o příjmy investiční Prokazované způsobilé výdaje očištěné o příjmy neinvestiční Nutno vyplnit pole Prokazované další výdaje stanovené sazbou či paušálem a stisknout Naplnit data z dokladů soupisky

Žádost o platbu Žádost o platbu I Část Způsobilé výdaje – Požadováno Stisknout Naplnit data ze soupisky Způsobilé výdaje celkem, investiční a neinvestiční Jiné peněžní příjmy připadající na způsobilé výdaje Celkové způsobilé výdaje snížené o jiné peněžní příjmy Způsobilé výdaje snížené o jiné peněžní příjmy z nedotačních zdrojů Způsobilé výdaje snížené o jiné peněžní příjmy z dotačních zdrojů celkem, investiční a neinvestiční Celkové způsobilé výdaje připadající na příjmy dle čl. 61 Způsobilé výdaje připadající na finanční mezeru / očištěné o flat rate celkem, investiční a neinvestiční

Žádost o platbu ŽÁDOST O PLATBU II Způsobilé výdaje připadající na finanční mezeru / očištěné o flat rate z nedotačních zdrojů Způsobilé výdaje připadající na finanční mezeru / očištěné o flat rate z dotačních zdrojů celkem, investiční a neinvestiční Způsobilé výdaje křížové financování celkem, investiční a neinvestiční

Žádost o platbu ŽÁDOST O PLATBU III Část ČÁSTKA NA KRYTÍ VÝDAJŮ Pouze pro ex-ante Částka na krytí výdajů investiční Částka na krytí výdajů neinvestiční Dopočet Částka na krytí výdajů celkem Vlastní podíl příjemce Částka zálohy investiční a neinvestiční

Vrácení Žádost o platbu Čestná prohlášení Finalizace Podpis dokumentu Seznam – 2 varianty Finalizace Podpis dokumentu Vrácení Informace přes depeše

DĚKUJEME ZA POZORNOST.