19 0btížní lidé Cíle: Identifikovat obtížné lidi jak uvnitř týmu, tak mimo něj Porozumět tomu jak správně jednat s obtížnými lidmi.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
pro společnost Chodura
Advertisements

1 7. kap. Prevence a řešení konfliktů s klienty Obsah kapitoly: •A) Předcházení konfliktů s klienty •B) Jak řešit konflikty s klienty •C) Řešení stížností.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Vybrané typy verbální komunikace Robin Šimek Ondřej Kašpar.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Projekt Pracujte na dálku, registrační číslo CZ.1.04/5.1.01/
PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová
Pracovní skupina Pracovní skupinu tvoří určitý počet osob na jednom pracovišti, kteří jsou spjatí společnou činností, vnitřní strukturou sociálních pozic.
Slovo života listopad 2012 „Kdo mě miluje, bude zachovávat mé slovo a můj Otec ho bude milovat a přijdeme k němu a učiníme si u něho příbytek.“ (Jan.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Zásady dobré komunikace
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
E-learning a podpora jazykové vzdělanosti. Výhody e-learningu pružnost výuky kurzy dostupné kdekoli přizpůsobivost podmínkám uživatelů možnost využití.
PER – Burgetová Zuzana.  Jak vybrat vedoucího týmu.  Profil vedoucího týmu  Složení týmu  Co vede ke špičkovému výkonu týmu  Rozdíl mezi skupinou.
SOCIOLOGIE 10 Náboženství
P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce.
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Název prezentace v zápatí1 Program workshopu „Bohatství Země“ ESF MU, Lipová 41a, Brno Učebna P101 1 POPULARIZACE VĚDY A VÝZKUMU V PŘÍRODNÍCH.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
(specifické prostředí ve škole)
Zdravá škola.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
Principy interaktivního programu. Co je to interaktivní program? Jedná se o program, během kterého jsou třída i lektor v intenzivním kontaktu – nejedná.
1 Týmová práce TYMP 1 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Zpracovala: Simona Hyková
Definice a vlastnosti Typy sociálních institucí Hodnoty a normy
Komunikace s rodiči.
Vedení týmů a týmová práce Synergie. SYNERGIE SYN=SYNTÉZA ERGIE=ENERGIE Konečný výsledek je větší, než suma jeho částí.
1 Týmová práce TYMP 2/ C6 Styly vedení lidí/ 2. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA.
Komunikace a prezentace KOPRD
Projektový cyklus, analýza SWOT
MOŽNOSTI INTERVENCE – SEKTY
1 Týmová práce TYMP 1/ C6 Styly vedení lidí Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
Styly vedení lidí Pavla Kotyzová
Agrese a agresivita.
Styl vedení, komunikace, týmová práce
Manager nebo leader? Management je pozice
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
PSYCHICKÁ PŘÍPRAVA VE SPORTU
Praha, Hartmann akademie 2013 pro APSS Mgr.Martina Sedláková.
Vůdcovství Doc. PhDr. Jan Neuman, CSc. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
KOMUNIKACE 1.Obecné zásady úspěšné komunikace 2.Formy komunikace 3.Komunikace organizace jako celku.
Supervize. Slovo supervize můžeme doslovně přeložit jako nadhled. Jde o činnost, při které supervizor pomáhá pracovníkovi (supervidované osobě) získat.
Pojďme společně podpořit rozvoj meziobecní spolupráce v ČR.
Důvěryhodnost křesťanského politika a jeho strany.
Anotace Aneb o dorozumívání  Slovo cizího původu, které znamená 1. Spojení - veřejné dopravní prostředky a veřejnou dopravu ( silnice, dráha) 2. Dorozumívání.
ANTIKONFLIKTNÍ TÝM POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY. Antikonfliktní tým Policie ČR 2 Co je antikonfliktní tým (AKT) Je to nová forma preventivního působení za.
Ředitelství služby pořádkové policie Policejního prezidia ČR 1.  nová forma preventivního působení za účelem předcházení protiprávnímu jednání,
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Argumentace a vyjednávání Pavla Kotyzová
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Lektor: Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.
Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová
Empatie Z řeckých slov en + pathos (v + cítění) je schopnost vcítit se do pocitů a myšlenek druhého.
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Pedagogická komunikace 8. lekce: Proxemika
  Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Občanská výchova 6.ročník PhDr. Martina tesaříková
POSKYTOVÁNÍ A PŘIJÍMÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY
Školská sociální práce
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Komunikace Andrea Ječmenová 2012.
Transkript prezentace:

19 0btížní lidé Cíle: Identifikovat obtížné lidi jak uvnitř týmu, tak mimo něj Porozumět tomu jak správně jednat s obtížnými lidmi

Obtížní lidé Se vyznačují nejrůznějšími styly chování. Existují však některé typické profily, se kterými jsme se už všichni někdy setkali. Pojďme je identifikovat … Jaké jsou jejich běžné projevy verbálního a neverbálního chování?

Obtížní lidé mohou být UVNITŘ týmu i MIMO něj.

Obtížní členové týmu: AGRESIVNÍ NEGATIVNÍ PASIVNÍ DESTRUKTIVNÍ PŘEHNANĚ SOUTĚŽIVÍ

AGRESIVNÍ Najděte něco pozitivního Navrhněte modifikaci Prodiskutujte týmové cíle

NEGATIVNÍ Snažte se zjistit důvody Požádejte o alternativní návrhy Prodiskutujte týmové cíle

PASIVNÍ Postarejte se, aby věděli, že jsou důležití a mohou být pro tým přínosem Požádejte takového člena týmu především o pomoc a o radu Postarejte se o veřejnou chválu za efektivní přínos

DESTRUKTIVNÍ Je vůči nim zapotřebí pevné ruky Povzbuďte je k pozitivnímu přínosu Veřejně chvalte jejich pozitivní přínos

PŘEHNANĚ SOUTĚŽIVÍ Vysvětlete jim, že soutěživý duch je v týmu užitečný jen tehdy, je-li spojen s kolektivním úsilím Ukažte, že osobních cílů lze často nejlépe dosáhnout s pomocí ostatních členů týmu Zadejte jim konkrétní úkol, který může vést k úspěchu prostřednictvím spolupráce s ostatními členy týmu

Lidé mimo tým mohou dávat najevo svou OPOZICI tím, že jsou AGRESIVNÍ nebo OBSTRUKTIVNÍ

VNĚJŠÍ OPOZICE se nejlépe překonává KOMUNIKACÍ a PŘESVĚDČOVÁNÍM