Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr"— Transkript prezentace:

1 Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_11_ test-asertivita a NŽS Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: Prezentace pro 8. ročník. Slouží ke zjištění vědomostí a znalostí z probrané látky na téma Náročné životní situace a Asertivita. V druhé polovině testu je pomocí animací ukázáno řešení daných otázek.

2 TEST Asertivita, NŽS

3 Mezi druhy komunikace nepatří:
Verbální komunikace Elektronická komunikace Neverbální komunikace Novověká komunikace

4 2) Jak můžeš zareagovat na nějakou situaci?
pasivně, asertivně, agresivně pozitivně, negativně, reálně komunikací, smíchem, pláčem

5 3) Co je to asertivita? Jednání kdy si neprosadím svůj názor Jednání kdy si prosadím vlastní názor, bez toho aniž bych porušil svoje, či cizí práva Jednání kdy si prosadím vlastní názor a ublížím ostatním

6 4) Asertivní technika „otevřené dveře“ znamená:
Nebavím se s druhým a prosadím si svou Otevřu druhému dveře, aby mohl během diskuse odejít Pochválím názor druhého, a navrhnu mu jinou variantu.

7 5) Musí NŽS na náš organismus působit vždy jen negativně?
Nevím

8 6) Jak dělíme konflikt, uveď příklady…

9 7) Řešení konfliktu je: Únik, řešení, útok, dohoda, kompromis Nemáme žádné konflikty Stresovat se, nadávat, smát se

10 8) Co jsou to stresory a jak je dělíme?

11 KONEC  ZKONTROLUJ SI PODPIS ZADNÍ SEBEROU

12 1A) Mezi druhy komunikace nepatří:
Verbální komunikace Elektronická komunikace Neverbální komunikace Novověká komunikace

13 2A) Jak můžeš zareagovat na nějakou situaci?
pasivně, asertivně, agresivně pozitivně, negativně, reálně komunikací, smíchem, pláčem

14 3A) Co je to asertivita? Jednání kdy si neprosadím svůj názor Jednání kdy si prosadím vlastní názor, bez toho aniž bych porušil svoje, či cizí práva Jednání kdy si prosadím vlastní názor a ublížím ostatním

15 4A) Asertivní technika „otevřené dveře“ znamená:
Nebavím se s druhým a prosadím si svou Otevřu druhému dveře, aby mohl během diskuse odejít Pochválím názor druhého, a navrhnu mu jinou variantu.

16 5A) Musí NŽS na náš organismus působit vždy jen negativně?
Nevím

17 6A) Jak dělíme konflikt, uveď příklady…
Dělení konfliktu: Intrapersonální (uvnitř jedince) Interpersonální (konflikt mezi lidmi)

18 7A) Řešení konfliktu je:
Únik, řešení, útok, dohoda, kompromis Nemáme žádné konflikty Stresovat se, nadávat, smát se

19 8A) Co jsou to stresory a jak je dělíme?
Jsou věci, situace, stavy které člověka stresují. Dělení: vnější stresory vnitřní stresory

20 Použitá literatura a odkazy:
Není-li uvedeno jinak je materiál dílem autorky podle učebních osnov odpovídajících ŠVP vyučovaných podle učebnic: JANOŠKOVÁ, D.,a kol. autorů. Občanská výchova 8, Rodinná výchova 8, učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. 1st ed. Plzeň: Fraus, ISBN JANOŠKOVÁ, D., ONDRÁČKOVÁ, M.,ČABALOVÁ,D. Občanská výchova 8, Rodinná výchova 8, příručka pro učitele. 1st ed. Plzeň: Fraus, ISBN Citováno dne


Stáhnout ppt "Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr"

Podobné prezentace


Reklamy Google