Charakteristika výukového materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
1 Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Hana Stýblová Datum.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Jana Boháčová Datum vytvoření.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Iva Zemanová Datum vytvoření8.10.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_VZORY_PODSTATNYCH_JMEN_RODU_MUZSKEHO
Číslo v digitálním archivu školy
zpracovaný v rámci projektu
Charakteristika výukového materiálu
ZDRAVÉ ZUBY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_03_STRIDANI_ROCNICH_OBDOBI
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Charakteristika výukového materiálu
VY_32_INOVACE_06_Slova mnohoznačná a jednoznačná
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_07_ Ovoce
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Charakteristika výukového materiálu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
Charakteristika výukového materiálu
Věcné učení Ochrana přírody
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_02_SLOVESNE_CASY Název materiálu:
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Charakteristika výukového materiálu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Metodický list: Vyjmenovaná slova - křížovky
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Šablona 32 VY_32_INOVACE_11_24_ Zdvojené souhlásky
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Světové strany
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Věcné učení Zdravá výživa, zdravé a nezdravé potraviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Charakteristika výukového materiálu
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
WORD Tabulky - ohraničení
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
VY_32_INOVACE_33_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
VY_32_ INOVACE_ 06_ ČESKÝ JAZYK 3
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Kapradiny-pracovní list
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Samohlásky - procvičování
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_217_ČJ2
Transkript prezentace:

Charakteristika výukového materiálu Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu Autor Mgr. Jana Boháčová Datum vytvoření VM 21.11. 2012 Cílová skupina – ročník 5.třída Vzdělávací oblast Jazyková gramotnost Předmět Český jazyk Druh VM PowerPoint – prezentace + pracovní list Tématický celek Zdvojené souhlásky Klíčová slova Zdvojené souhlásky -zz- -z -,-jj- -j-, -kk-, -k-,-ll- -l-, -cc- -c- Anotace Cvičení k upevnění znalostí českého jazyka Pracovní list k procvičení učiva

Strana 4 - 6 -8 - procvičování zdvojených souhlásek. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Metodický postup Strana 4 - 6 -8 - procvičování zdvojených souhlásek. Strana 5 -7 - 9 - žáci si kontrolují svoji práci. Jednotlivé úkoly mohou žáci doplňovat samostatně nebo ve dvojicích . Strana 10 - k zopakování a ověření znalostí slouží pracovní list. Citace Při sestavování výukového programu byl využit Power Point. Výukový materiál je dostupný z www.zsplzenbozkov.cz

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Zdvojené souhlásky

- zz- nebo –z- - stromeček, který září je…………..………………… Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová - zz- nebo –z- - stromeček, který září je…………..………………… - dítě, které nemá zuby je ………………………….. - ještěrka, která nemá nohy je ……………………. - hmota, která nemá tvar je ………………………… - býk, který zuří je ………………………………………. - člověk, který se zlobí je …………………………….

ŘEŠENÍ - stromeček, který září je rozzářený Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ - stromeček, který září je rozzářený - dítě, které nemá zuby je bezzubé - ještěrka, která nemá nohy je beznohá - hmota, která nemá tvar je beztvará - býk, který zuří je rozzuřený - člověk, který se zlobí je rozzlobený

-jj- nebo –j- - krajina, která je nejvíce na jih je ……………… Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová -jj- nebo –j- - krajina, která je nejvíce na jih je ……………… - nůž, který je hodně ostrý je ……………………. - nejvíce jedovatá rostlina je …………………….. - velice lahodný nápoj je …………………………… - velmi jednoduché řešení je……………………..

ŘEŠENÍ - krajina, která je nejvíce na jih je nejjižnější Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ - krajina, která je nejvíce na jih je nejjižnější - nůž, který je hodně ostrý je nejostřejší - nejvíce jedovatá rostlina je nejjedovatější - velice lahodní nápoj je nejlahodnější - velmi jednoduché řešení je nejjednodušší

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová -kk- nebo -k- , -ll- nebo -l-, -cc- nebo -c- k doplnění použij slov z nabídky jádro v …………………. houska je ………………. ..…….………...……..piva tvaroh je………………… červení ………………… ..……………………návrat temná………………….. ……….………….…polštář vajíčko uvařené na…………….. měkká,půllitr,pecce, měkký,brzký, raci, na měkko, půlnoc, měkoučký

ŘEŠENÍ jádro v pecce houska je měkká půllitr piva tvaroh je měkký Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ jádro v pecce houska je měkká půllitr piva tvaroh je měkký červení raci brzký návrat temná půlnoc měkoučký polštář vajíčko uvařené na měkko

Pracovní list Děda vypil ……………………………………piva. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Pracovní list Děda vypil ……………………………………piva. Maminka přinesla ………………………chléb. Uvařila jsem vajíčko na ……….……………. . Do buchet se dává ……………………..tvaroh. V každé ………………………… je jádro. V posteli mám ……………………. Peřinu. V čistém potoce žijí ……………………. .