Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Advertisements

 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Streckerová Monika Název: VY_32_INOVACE_8AB_1_Familie Téma: 8AB_VNJ.roč.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Venclová Monika Název: VY_32_INOVACE_4B_15_Měřítko mapy Téma: 4B_VL4.roč.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Šrejtrová Marie Název: VY_32_INOVACE_11B_08_PRACOVNÍ ČINNOSTI Téma:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Bláhová Eva Název: VY_32_INOVACE_4A_16_Rozmnožovací soustava ženy Téma:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Rachotová Markéta Název: VY_32_INOVACE_11C_20_Opakování učiva 8.ročník.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_60_Práce s grafem
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Digitální učební materiál
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název školy:   Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Tereza Jedličková Název: VY_32_INOVACE_7B_13_Pexeso-nejmenší společný násobek I. Téma: 7B_MA6.roč. Datum ověření: PL ověřen dne 13.3. 2013 v 6.B Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3215 Anotace:  DUM slouží jako pracovní list k opakování učiva nejmenší společný násobek. Jedná se vždy o lehčí příklady, kdy jedno číslo je násobkem druhého.Lze ho využít na interaktivní tabuli, kde zakryjeme sloupec s výsledky a žáci jej doplní. Pexeso lze vystřihnout na barevný papír, zalaminovat a rozstříhat. Žáci hledají dvojice: nejmenší společný násobek-výsledek.

Pexeso-nejmenší společný násobek I. 4 n(4,4) n(6,12) 12 n(2,14) 14 n(2,10) 10 n(3,9) 9

Pexeso-nejmenší společný násobek I. 42 n(10,20) 20 n(9,18) 18 n(5,15) 15 n(6,12) 12 n(11,33) 33

Pexeso-nejmenší společný násobek I. 60 n(5,25) 25 n(4,16) 16 n(7,35) 35 n(15,30) 30

Pexeso-nejmenší společný násobek I. 24 n(50,100) 100 n(32,96) 96 n(50,250) 250 n(700,1400) 1400

Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Použití zdroje:   Citace: Anotace: DUM slouží jako pracovní list k opakování učiva nejmenší společný násobek. Jedná se vždy o lehčí příklady, kdy jedno číslo je násobkem druhého.Lze ho využít na interaktivní tabuli, kde zakryjeme sloupec s výsledky a žáci jej doplní. Pexeso lze vystřihnout na barevný papír, zalaminovat a rozstříhat. Žáci hledají dvojice: nejmenší společný násobek-výsledek.