NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TEMA:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Výukový materiál pro 6.ročník
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_32_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TEMA.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Jak zaokrouhlím číslo? Návod na mechanické zaokrouhlování.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 01 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Vlastivěda.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
zpracovaný v rámci projektu
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Vzájemná poloha dvou přímek v rovině
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Početní operace v oboru přirozených čísel
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Procvičení a upevnění učiva
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Renáta Burdová
AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 19 Český jazyk 1.ročník
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
TÉMA: Přírodní společenstva
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
TÉMA: Karlovarský kraj
TÉMA: Výrobky a přírodniny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
4.8 Nerovnice s abs. hodnotami – Metoda nulových bodů
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA DESETITISÍCE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_36_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 08 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
MATEMATIKA Desetinná čísla.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Desetinná čísla 6. ročník ZŠ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TEMA: Zaokrouhlování čísel ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.0896

Anotace a citace Materiál slouží k zopakování pravidel zaokrouhlování trojciferných čísel a k jeho procvičování stránky 6 -10 lze vytisknout jako pracovní listy Učebnice Matematiky pro 3. ročník, 2. díl Autoři: RNDr. Růžena Blažková, Csc.; RNDr. Milena Vaňurová, Csc.; RNDr. Květoslava Matoušková, Csc.; Hana Staudková Vydáno v nakladatelství Alter v roce 2006 Pracovní sešit z matematiky 3, Sbírka úloh Autor: Ladislav Horník Nakladatelství Pansofia, Praha, 1995

Zaokrouhlování na stovky: Zaokrouhlování na desítky: Zaokrouhlujeme-li číslo na desítky, je rozhodující číslice na místě jednotek. Zaokrouhlování na stovky: Zaokrouhlujeme-li číslo na stovky, je rozhodující číslice na místě desítek.

Zaokrouhlování DOLŮ Následuje-li po zaokrouhlované číslici číslice menší než 5 Zaokrouhlovaná číslice se nezmění Příklad: 674=670 neboť 4 ‹ 5 NAHORU Následuje-li po zaokrouhlované číslici číslice větší nebo rovna 5 Zaokrouhlovaná číslice se o 1 zvětší Příklad: 676=680 neboť 6 › 5

Zaokrouhlování DOLŮ 1 2 3 4 NAHORU 5 6 7 8 9

Soutěž se spolužákem, kdo rychleji zaokrouhlí daná čísla na desítky 125 328 651 859 223 192 298 23 78 326 185 452 769 362 297 691 56 69

Soutěž se spolužákem, kdo rychleji zaokrouhlí daná čísla na stovky 128 325 260 375 178 605 921 981 338 615 330 485 987 205 861 713

Zaokrouhluj na celé desítky Zaokrouhluj na celé desítky. Od čísla v rámečku nakresli šipku buď k hornímu nebo k dolnímu číslu podle toho, jak zaokrouhlíš. Písmeno za číslem, které jsi vybral, napiš do mřížky. 270 B 380 E 740 P 570 O 830 D 261 376 733 565 829 260 J 370 O 730 T 560 U 820 F 170 I 540 D 360 Ř 220 E 162 534 358 217 160 O 530 B 350 Á 210 C

Nyní zaokrouhluj na celé stovky. Postupuj stejně jako v minulém cvičení 400 D 600 Á 500 Š 900 M 200 O 320 563 419 838 152 300 M 500 J 400 M 800 H 100 P 300 T 400 O 900 K 200 O 270 358 849 200 200 U 300 S 800 V 100 R

ŘEŠENÍ OBOU ÚLOH: J E T O D B Ř M Á H O T V