KAPKA VODY V PŘÍRODĚ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Změna objemu kapalin a plynů při zahřívání nebo při ochlazování
Advertisements

Křížovka.
Pokusy ve zkumavce.
Vlastnosti pevných, kapalných a plynných látek
CHEMICKÝ KROUŽEK ve školním roce 2013/2014 proběhlo v rámci tohoto projektu celkem deset čtyřhodinových kroužků všechny měly svou teoretickou a praktickou.
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Ježíši, s námi zůstávej 1. Zůstávej s námi Ježíši, ať stále o tom vím, že ruka má je v ruce tvé a život můj je darem tvým. Ref.: Ježíši s námi zůstávej,
50 Stiskni mezerník Bříško jako v padesáti Stále nesmělý a ostýchavý Kyblíček na rozumy ? To jsou věci, raději si na to sednu Další obrázek.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
1 ÚVOD.
Fraktální geometrie Podivné a krásné vzory - nepředstavitelné!
Skupenství látek.
Látky a tělesa Miroslava Maňásková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_187_Látky a tělesa AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
LÁTKY A TĚLESA Chemie 8. ročník.
CHEMICKÉ POKUSY V LABORATOŘI
Hrátky s češtinou.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhKapaliny TémaPlavání.
Šablona: V/II DUM 46 Období: leden 2012 Předmět: Prvouka Ročník: 3 Autor: Mgr. Adriana Benšová Metodický list/anotace Prezentace umožní žákům poznávat.
Chtěl bych být jako voják.
Schéma rovnovážného modelu Environmental Compartments
Látka a těleso.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhTěleso a látka.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Teplotní roztažnost, dilatace materiálů Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2013 VY_32_INOVACE_6B20.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
Projekt BATIKOVÁNÍ aneb experimenty a hraní 5. tř. Šk.rok2008/09.
Zpracovala: Dominika Studená
Ježíši, s námi zůstávej 1. 1/2 Zůstávej s námi Ježíši, ať stále o tom vím, že ruka má je v ruce tvé a život můj je darem tvým. Refr.: Ježíši s námi zůstávej,
Příklad Model sekundárního okruhu laboratorní tepelné soustavy Fig. 1 Schéma soustavy Fig. 2 Naměřená odezva teplot sekundár. okruhu na změnu teploty 
Neutralizace.
Voda je jedna z nejdůležitejších látek na Zemi. Převážná část 97% tvoří oceány a moře (slaná voda). jezera a řeky tvoří 3% (sladká voda), a 2% tvoří.
Test ze znalostí: tělesa a látky
PROCENTA 25% 50% 75% PROCENTA Celek je vždy 100%. a) V ČR je 51% žen. Kolik % je mužů? 100 – 51 = 49 V ČR je 49% mužů. b) Brambory obsahují 55% vody.
DiFy - P , Fyzika jako vyučovací předmět RVP a ŠVP Časová dotace pro fyziku na ZŠ Význam fyziky pro všeobecné vzdělání.
Statistika Kateřina Ondrová, Klára Pukovcová, 8.D.
Neutralizace Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Manganistan draselný Aneta Jíchová sexta. Manganistan draselný hypermangan sloučenina manganu s černo-šedými krystalky dobrá rozpustnost ve vodě za vzniku.
F YZIKA …aneb proč se to mám vůbec učit?! máme to v rozvrhu hodin rozhodlo o tom ministerstvo školství nařídil to pan ředitel s panem školníkem mohli.
Č ervená Karkulka Vypracoval: Kuna Jan Žila byla sladká malá panna Červená Karkulka, kterou maminka jednoho dne poslala s košíkem plným jídla přes les.
VY_32_INOVACE_Slo_I_13 Voda 2 ppt. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Žáci navazují na učivo 6. ročníku o změně skupenství látek. Prohloubení již naučených znalostí. Použití.
Neživá příroda - voda. Voda Voda je součástí neživé přírody, patří mezi kapalné látky. Voda je bezbarvá (průhledná) látka, bez vůně a bez chuti. Nemá.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Chemie 8. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_02_Tělesa a látky- vlastnosti látek Autor Jitka.
Projekt finanční gramotnosti
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Taky nemáte rádi Halloween?
PLANETA ZEMĚ A VZNIK ŽIVOTA NA ZEMI
VLASTNOSTI LÁTEK A TĚLES
NEŽIVÁ PŘÍRODA VLASTNOSTI VODY.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Trojlístek – IRER a FChT
PODZIM JSOU BÍLÉ MLHY PO RÁNU A DĚTSKÉ KAPSY PLNÉ KAŠTANŮ …
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PASCALŮV ZÁKON Autor: RNDr. Kateřina Kopečná
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
MAGNETIZACE LÁTEK Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
O slepičce která nechtěla snášet vajíčka
Pokus. konec.
Skupenství látek.
OPAKOVÁNÍ VNITŘNÍ USPOŘÁDÁNÍ LÁTEK (pevné, kapalné, plynné)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
4. Buňky.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_INOVACE_18_PRVOUKA 1. ROČNÍK_VOLNÝ ČAS
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
Šípková Růženka Trochu jinak.
Vzdělávací oblast: 1. Jazyk a jazyková komunikace
Transkript prezentace:

KAPKA VODY V PŘÍRODĚ

..dozvěděli jsme se, jak je to s vodou v přírodě..

..nejen z povídání..

..ale i z vyzkoušení si všeho „na vlastní kůži“.. předávání ledového válečku nás pobavilo

zvuk deště jsme rukama napodobili hravě ..zvuk deště jsme rukama napodobili hravě.. rozdělení vodního skupenství byla také hračka..

..laborantem chtěl být každý  zkoumali jsme rozpustnost různých látek ve vodě

..další z pokusů, které jsme vyzkoušeli.. míchání různých látek a jejich reakce s vodou teplotní podmínky a jak se při nich voda chová

..odhadovali a zkoumali jsme, co ve vodě plave a co ne..

..pomocí pokusu jsme zjistili, že tvar lodě napomůže k plavání věcí, které sami neplavou..

hra na putování kapky vody aneb od židličky ku židličce ..hra na putování kapky vody aneb od židličky ku židličce.. vyfocení s kapičkou..

..a zazvonil zvonec a s kapičkou je konec..