NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TRHLINA Špatná zpráva s dobrým koncem
Advertisements

Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
…rádi bychom viděli Ježíše… (?) Jan 12, Někteří z poutníků, kteří se přišli o svátcích klanět Bohu, byli Řekové. 21 Ti přistoupili k Filipovi,
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Český jazyk 3.třída Kopaná-práce s textem.
Český jazyk 3.třída Ostrov pokladů-Jiří Žáček- práce s textem
Jméno autora: Mgr. L.Krivjanský Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor:Dějepis Tematický okruh: Období antiky.
Z truhly moudrosti krále Šalamouna 1. Napiš jméno krále a jeho manželky z dnešního příběhu. ACHAB A JEZABEL 2. Jak se žilo Izraelitům za vlády tohoto krále?
Z truhly moudrosti krále Šalamouna 1. Kdo nesl schránu úmluvy? KNĚŽÍ 2. Kde uložili schránu úmluvy? VELESVATYNĚ 3. Jak vypadal chrám po přenesení schrány.
26. Elijáš na hoře Karmel Po mnoha dnech, třetího roku, se stalo slovo Hospodinovo k Elijášovi: „Jdi a ukaž se Achabovi, chci dát zemi déšť.“ Elijáš.
Rodina byla nepohostinná a odmítla anděly nechat v místnosti pro hosty
Jméno autora: Mgr. L.Krivjanský Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor:Dějepis Tematický okruh: Období antiky.
Jméno autora: Mgr. L.Krivjanský Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Dějepis Tematický okruh: Období antiky.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Registrační číslo.
Z truhly moudrosti krále Šalamouna 1. Kdo to byl Eliáš? PROROK 2. Proč šel Eliáš za králem Achabem? ABY MU OZNÁMIL, ŽE PŘIJDE OBDOBÍ SUCHA 3. Kde žil.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.51 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
1.Jaký byl Daniel? UPŘÍMNÝ, VĚRNÝ HOSPODINU 2. Co žádali protivníci Daniela po králi? ABY VYDAL ROZKAZ NEMODLIT SE K HOSPODINU, JEN UCTÍVAT KRÁLI 3. Co.
Daniel.
42. Ester zachránila Izraelity před smrtí. Když se Mardocheus dozvěděl o všem, co se stalo, roztrhl svůj šat, oblékl si žíněné roucho a posypal hlavu.
Z truhly moudrosti krále Šalamouna 1. Byli Izraelité v babylonském zajetí stále? NE 2. Jaký byl perský král Kýros? DOBRÝ, CHOVAL PŘÍVĚTIVĚ, POMOHL IZRAELSKÉMU.
Z truhly moudrosti krále Šalamouna 1. Byli Izraelité v babylonském zajetí stále? NE 2. Jaký byl perský král Kýros? DOBRÝ, CHOVAL PŘÍVĚTIVĚ, POMOHL IZRAELSKÉMU.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.40 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_14_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_KARLŮV MOST Název: KARLŮV MOST.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_12_INOVACE_3104_divadlo Téma: Divadlo Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Středověká literatura - úvod
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Tématický celek: Čtenářská gramotnost
CÍSAŘOVY NOVÉ ŠATY (ŘEŠENÍ)
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Kvadratické rovnice - kořeny rovnic
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Písmeno G, g Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Označení materiálu:VY_32_INOVACE_ 09_Kosinová
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Dvojhlásky au, ou Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a práce s informacemi ČÍSLO A NÁZEV KLÍČOVÉ AKTIVITY I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnost AUTOR Pavlína Bulušková PŘEDMĚT Český jazyk TÉMATICKÝ OKRUH Křesťanská výchova 2 NÁZEV DUM Daniel ve lví jámě ROČNÍK 3. ČÍSLO MATERIÁLU VY_12_INOVACE_04_34_ČJ_Daniel ve lví jámě DATUM TVORBY 3.1.2015 ANOTACE Tento materiál slouží k procvičování pravopisu. Je zařazován do oblasti Křesťanská výchova 2.

Přečti si příběh V době, kdy byl Izrael v zajetí Persie, měl tamější král v oblibě Daniela, izraelského proroka. Žárlili na něj ostatní vládcové a rádci krále, a proto se rozhodli, že se ho zbaví. Namluvili králi, ať vydá rozkaz, že se nikdo nesmí klanět nikomu jinému, než samotnému králi, jinak jej stihne trest vhození do lví jámy. Poté, co byl tento rozkaz vydán, sledovali vládcové a rádci Daniela, jestli rozkaz splní, či ne. Daniel však miloval Hospodina, a proto se mu klaněl každý den třikrát, nehledě na hloupý rozkaz, který vydal král. Pověděli to králi, ten však z toho byl velice nešťastný, protože měl Daniela velmi rád. S úzkostí v srdci nechal Daniela hodit do lví jámy, ale celou noc nespal. Ať

Oprav chyby ve větách V době, kdy bil Izrael v zajetí Persie, měl tamější král v oblybě Daniela. Daniel však myloval Hospodina, a proto se mu klaněl každí den třikrát. S ůzkostí v srdci nechal Daniela hodyt do lví jámy.

Doplň vhodná slova do vět Namluvili králi, ať vydá rozkaz, že se nikdo nesmí …….. nikomu jinému, než samotnému králi. Pověděli to králi, ten však z toho byl velice ………, protože měl Daniela velmi rád. S úzkostí v srdci nechal Daniela hodit do lví jámy, ale celou ……. nespal.

Jak příběh dopadl? Král nemohl dospat, proto brzy ráno vyběhl ke lví jámě a volal: „Danieli, zachránil tě tvůj Bůh?“ Daniel mu odpověděl: „Ano, zachránil! Můj Bůh poslal anděla, který držel lvům tlamy, takže mi nemohli ublížit.“ Král byl velice šťasten a nechal vyhlásit, že se celý národ nemá klanět jemu, ale Hospodinu, který zachránil Daniela od smrti.

Použité zdroje Volně převyprávěný text z Bible (Daniel 6. kapitola) www.clker.com