Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Advertisements

Závěrečná konference: „ INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU MĚSTA CHEBU NA ZMĚNU SITUACE SOCIÁLNĚ VYLOUČENÝCH OBYVATEL MĚSTA, ZEJMÉNA OBYVATEL SÍDLIŠTĚ ZLATÝ VRCH“
Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Tarifní systémy, Tarify, jízdní doklady Ing.
Zákon o sociálním podnikání Průběžné informace o připravovaném předpisu.
CENTRUM SPOLEČNÝCH SLUŽEB - ŘÍČANY. CENTRUM SPOLEČNÝCH SLUŽEB  Navázání na meziobecní spolupráci  Školství  Sociální služby  Odpadové hospodářství.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV Jihlava.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Jihočeský koordinátor dopravy Příprava integrovaného dopravního systému Jihočeského kraje Prezentace pro 23. ročník konference „INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY“
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Geografie dopravy Cv. č. 3: Hodnocení dopravní polohy a dopravní obslužnosti HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY A DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI Cíl cvičení:  aplikace metody.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Nový celorepublikový nástroj územního plánování: –koordinuje územně plánovací činnost krajů a obcí –koordinuje resortní koncepce s průmětem do území Obsahuje.
ČISTÉ BOTY NA KAŽDÉM KROKU HEUTE CZ, s.r.o.. O nás Co nabízíme Program SHINE & GO Naše zařízení.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Informace o novinkách v Integrovaném dopravním systému Moravskoslezského kraje ODIS Ing. Jan Dvořák.
Financování služeb sociální prevence z ESF Brno, 20. března 2012.
Rada pro rozvoj lidských zdrojů kraje Vysočina ledna 2008 Zhodnocení TVD 2007 – a jak dále Ing. Petr Švíka bit cz training, s.r.o.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Úřad práce České republiky
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Prezentace pro setkání se starosty LK
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Hlavní město praha a integrace cizinců
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Zákon o sociálním podnikání
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
Tisem v Pražské integrované dopravě
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Pozemkové úpravy.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Turistická informační centra na Vysočině
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
Třebíč – chytrá mobilita
Veřejná obsluha území z pohledu dopravce ČD, a.s.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
PRACOVNÍ SCHŮZKA EKONOMŮ NEŠKOLSKÝCH PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ
Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji
Rizika a negativní aspekty pro rozvoj IDS
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
Ing. Pavlína Tomková Odbor drážní a vodní dopravy
Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti
Integrované operační středisko – „srdce policie“
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Systém odměňování výkonu
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Transkript prezentace:

Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV) Odbor dopravy a silničního hospodářství Oddělení dopravní obslužnosti RK-18-2010-43, př. 3 počet stran: 10

Hlavní principy řešení Etapizace projektu Návrh harmonogramu Obsah prezentace Strategické cíle Hlavní principy řešení Etapizace projektu Návrh harmonogramu Odhad nákladů na zavedení IDS KV Personální zajištění

Strategické cíle Nesmí znamenat prodloužení cestovní doby Nesmí zvýšit počet přestupů Musí být zachována informace o realizování tržeb na lince a spoji a počtu cestujících Zachovat současnou úroveň tržeb Železnice nemůže být páteřní sítí (malá hustota kolejí, nízká rychlost, přestupy) Plnohodnotné přestupní terminály existují pouze ve ZR, HB, Telč nebo Světlá n.S. Doporučení pro JI, vytvořit podmínky pro napojení MHD a linkové dopravy na žel.st. Jihlava-město Doporučení obcím zlepšit vybavenost přirozených přestupních míst vlak-bus, jako např. Pelhřimov, Kamenice n-L., Obrataň, Pacov, Chotěboř, Golčův Jeníkov, Přibyslav, Křižanov, Náměšť n.O., Moravské Budějovice ap. 3

Hlavní principy řešení Oblast platnosti IDS KV je celé území kraje Vysočina Zachovat stávající systém dopravní obslužnosti tj., Základní dopravní obslužnost (ZDO), ostatní dopravní obslužnost (ODO) a městská hromadná doprava (MHD) Koordinace přepravní nabídky a dopravců: spolupráce všech dopravců na daném území integrace časová i prostorová tj. linková, regionální drážní a městská hromadná doprava Tarifní integrace tj., jednotné přepravní a tarifní podmínky Integrace odbavovacích systémů tj., použití jediného jízdního dokladu bez ohledu na konkrétního dopravce Hlavní platební nástroj bude bezkontaktní čipová karta (BČK) - vždy papírový doklad a zvýhodněné jízdné, přestupný tarif Platba v hotovosti je umožněna – nepřestupný tarif Cílem je dosáhnout použití v celém IDS BČK mifare DESFire Kraj Vysočina nepočítá s budováním krajského kartového centra Marketing a informační kampaň Postupné zavádění

Etapizace projektu začlenění veřejné linkové autobusové dopravy, železniční dopravy a MHD na území okresu HB a ZR: Dopravci: Veolia, ICOM, ZDAR, ČSAD Benešov MHD – Technické služby HB, ZR ZDAR, Vel.Mez. ZDAR, Bystřice n.P. Zlatovánek začlenění veřejné linkové autobusové dopravy, železniční dopravy a MHD na území okresů PE, JI a TR: Dopravci: ZDAR, ICOM, BDS-BUS, TRADO-BUS, Veolia, TREDOS MHD – JI DPJI, PE ICOM, TR TRADO MAD

Návrh harmonogramu 18. 5. 2010 představení záměru zavedení IDS KV v Radě kraje Vysočina 22. 6. 2010 projednání záměru zavedení IDS KV v Zastupitelstvu kraje Vysočina 15. 7. 2010 uzavřít smlouvu na vypracování realizačního projektu a poskytování konzultací se specializovanou firmou 15. 7. 2010 projednat s dopravci obnovu odbavovacích zařízení na BČK mifare DESFire 31. 8. 2010 uzavřít smlouvu na marketingovou a informační kampaň – odborná firma 1. 1. 2011 na www kraje nová záložka IDS KV 15. 2. 2011 zahájení jednání s obcemi na okresech HB a ZR, připomínky do 3 týdnů po jednání 20. 4. 2011 ukončení sběru připomínek od obcí 30. 4. 2011 vypořádání připomínek od obcí 30. 5. 2011 dokončena jednání s dopravci Veolia, Zdar a TS HB, včetně obnovy odbavovacích zařízení na BČK mifare DESFire 30. 6. 2011 spuštění integrace na území okresů HB a ZR 31. 8. 2011 dopravci doloží vybavenost odbavovacími zařízeními na BČK mifare DESFire 1. 8. 2011 zahájení jednání s obcemi na okresech PE, JI a TR, připomínky do 3 týdnů po jednání 20. 10. 2011 ukončení sběru připomínek od obcí 30. 10. 2011 vypořádání připomínek od obcí 1. 1. 2012 spuštění integrace na území okresů PE, JI a TR Po 30. 6. 2012 možnost přistoupení ostatních PO – kultura, zdravotnictví apod.

Odhad nákladů na zavedení IDS KV Jednorázové náklady: prováděcí projekt a konzultace 5,5 mil Kč projekt modernizace odbavovacích zařízení 1,5 mil Kč marketing a informační kampaň 2,0 mil Kč zřízení koordinátora v rámci ODSH 0,8 mil Kč ostatní nespecifikované náklady 2,0 mil Kč Celkem 11,8 mil Kč bez DPH Pravidelné náklady po zavedení: protarifovací ztráta dopravců 2,5 mil Kč (projeví se ve snížení tržeb) clearing tržeb 2,0 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 2,1 mil Kč externí poradenská firma 0,7 až 1 mil Kč ostatní nespecifikované náklady 1,0 mil Kč (režijní náklady) Celkem 8,3 až 8,6 mil Kč bez DPH

Časové rozlišení nákladů Rok 2010: 1,0 mil Kč marketing a informační kampaň 0,5 mil Kč clearing tržeb 0,8 mil Kč zřízení koordinátora v rámci ODSH 0,7 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 0,5 mil Kč ostatní nespecifikované náklady CELKEM 3,5 mil Kč bez DPH Rok 2011: 5,5 mil Kč prováděcí projekt a konzultace 1,5 mil Kč projekt modernizace odbavovacích zařízení 1,0 mil Kč protarifovací ztráta dopravců 1,5 mil Kč clearing tržeb 1,4 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 1,5 mil Kč ostatní nespecifikované náklady CELKEM 13,4 mil Kč bez DPH Rok 2012: 2,5 mil Kč protarifovací ztráta dopravců 2,0 mil Kč clearing tržeb 2,1 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 0,7 až 1,0 mil Kč externí poradenská firma 1,0 mil Kč ostatní nespecifikované náklady CELKEM 8,3 až 8,6 mil Kč bez DPH

poradenství a konzultace – specializovaná firma Personální zajištění poradenství a konzultace – specializovaná firma marketing a informace – odborná firma koordinátor v rámci ODSH pět pracovníků: IT technik na karty a odbavování (2 pracovníci) dopravní expert, tarif a tvorba JŘ (2 pracovníci) ekonom, zajišťuje styk se zúčtovacím centrem (1 pracovník)

Děkuji za pozornost.