Přípravný kurz ke studiu na střední škole

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Lenka.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Neziskové organizace Motto: „Abychom zbohatli materiálně, musíme nejprve zbohatnout v mysli.“
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Diplomový seminář 1. setkání.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
I. Úvod do předmětu 1a. Historie a dějepisectví, historické prameny, metody historické práce.
Společné a koordinované politiky EU
EU_32_sada 2_14_PV_Druhy map a jejich využití_Duch
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
VY_32_INOVACE_ Podnebí mírného pásma Autor
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Techniky práce s mentálně postiženými
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
Lidská práva VY_32_INOVACE_3-50 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Pedagogická psychologie
ZLOMKY I. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_05_FYZIKA
PODPORA ŽÁKŮ S OMJ V PRAXI: MOŽNOSTI, PŘEKÁŽKY A INSPIRACE
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Specifika výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka pro děti a mládež
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Člověk a čas.
Program celoživotního učení Comenius
Léto VY_32_INOVACE_59_Leto Prvouka - 2. ročník
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Základy sociální politiky - sociální reforma - sociální doktrína, Evropská sociální charta, Lisabonská strategie sociální statistika Mirka Wildmannová.
Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_ INOVACE_50_ Opakování měření
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Národní srovnávací zkoušky v přijímacím řízení na MENDELU LDF
VETERINÁRNÍ A FARMACEUTICKÁ UNIVERZITA BRNO
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_28_ZEMĚPIS
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ano, rád bych, ale mám strach z přijímacích zkoušek z matiky! Ahoj!
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Microsoft Education education.microsoft.com.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_05_Osvícenství
Aktuální informace o MAP vzdělávání na Broumovsku II
Transkript prezentace:

Přípravný kurz ke studiu na střední škole Kristýna Titěrová Přípravný kurz ke studiu na střední škole 

CLICK WITH SCHOOL https://www.youtube.com/watch?v=QNibO5W7kVo

PŘÍPRAVNÝ KURZ Projekt z nadace THE VELUX FOUNDATIONS 31 měsíců Základní informace Projekt z nadace THE VELUX FOUNDATIONS 31 měsíců Základní cíl: podpora zranitelné skupiny mladých migrantů 15+ Roční přípravný kurz (10/9 měsíců, 29 h./týden) 2 pilotní ročníky (30 studentů/24 studentů) Podpora dobrovolníků (M, AJ, akce, výlety,..) Sociální poradenství, Podpora při přihlašování na SŠ (změna přijímaček!)

Příprava a průběh kurzu Přípravná fáze – 8 měsíců Průběžná úprava materiálů v obou ročnících Pilotáž i v 2. roce PRŮBĚH KURZU První dva měsíce – intenzivní výuka ČDJ (do úrovně A2) ---> výstup učebnice 8 měsíců – výuka tematických okruhů z učiva ZŠ + ČDJ Výstupní úroveň B1/2? --> výstup učebnice

TÉMATA Jídlo (zdravá strava (VKZ), zemědělství (Z), Kde se vzalo to, co jíme (Z, GR,V), Recept (ČJ), Zlomky (M), ČDJ (opakování A2 + ) Cestování Lidské tělo Voda Historická praha Ekosystémy Vynálezy/Jak se žije Válka a mír Svoboda a demokracie (2. 1/2 20. st.) Vznik země Náboženství

METODOLOGIE Práce s akademickým jazykem (SZ a frázemi) „Mode continuum“ – od mluvení přes čtení k psaní a prezentování Trénování čtenářských dovedností a strategií Projekty Kooperace a skupinová práce Metody Čtením a psaním ke kritickému myšlení

DĚKUJI ZA POZORNOST! Kristýna Titěrová titerova@meta-ops.cz META, o.p.s – Společnost pro příležitosti mladých migrantů www.meta-ops.cz www.inkluzivniskola.cz