Ploty (Slitherlink) Jak vyřešit hlavolam.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_514_PŘEVODY JEDNOTEK Téma: PROCVIČOVÁNÍ JEDNOTEK.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Pokročilá animace Co se všechno naučíme??? „Rozřezání“ obrázku v programu.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Vkládání hypertextových odkazů Co se všechno naučíme??? Co je to hypertextový.
Poledníky rovnoběžky.
ZAL – 5. cvičení Martin Tomášek Pole - opakování Základní datový typ. V poli držíme více elementů (jednoho typu) S elementy v poli můžeme manipulovat.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
Mosty (Hashi) Jak vyřešit hlavolam.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
C# konzole – TEST Program spotřeba vody
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
Postup instalace produktu
POPOVICKÉ STROMOŘADÍ ZŠ BRANDÝS NAD LABEM –
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Věta jednoduchá VY_32_INOVACE_8
Počet čísel Počet hodnot
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_20_Rovinné útvary
Maya Angela a její moudrá slova
Cukrářské technologie – pálená hmota a listové těsto
Rovnoběžník 19 Sestrojte rovnoběžník ABCD, jestliže:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Sloupkový diagram Tematická oblast
VY_32_INOVACE_04_SLOVNÍ DRUHY_PŘÍDAVNÁ JMÉNA 1
Jmenné autority - změny podle RDA Personální autority
DUM II. / 10. přírodní a lidské výtvory
Jaroslav Kudr pro OATGM
Ing. Renata Segmüllerová
Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Popis pohybu hmotného bodu (kinematika)
Algoritmizace a programování
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
Maďarská metoda Kirill Šustov Michal Bednář Stanislav Běloch
Tvorba tabulek ve Wordu II.
CorelDRAW – základní objekty
Formáty výkresů Určeny normou ČSN ISO 5457 Tři druhy :
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Funkce Funkce (píšeme f (x) ) je každé zobrazení množiny A do množiny R, kde A je libovolná podmnožina množiny R. Zobrazované množině A říkáme definiční.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
7. Druhy čar, měřítka zobrazení, písmo Technická dokumentace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Informační a komunikační technologie
Zlomky a desetinná čísla
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
8. cvičení 8. dubna 2015.
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
VY_32_INOVACE_MAT_VA_10 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Grafické řešení kvadratických nerovnic Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Doplňovačky a dvousměrka II
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Rozvoj geometrických představ
Dynamické programování Úloha batohu neomezená
Č.DUMu: VY_32_INOVACE_10_první pomoc
VY_32_INOVACE_13 13 Litr – jednotka objemu autor: Mgr. Jana Kobylková
Putování s karboxylem Vytvořily: Denisa Andělová & Kateřina Malcová.
Dělitelnost přirozených čísel
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
Hromadné dokumenty opakující se pro kolekci osob
Významné chemické veličiny Mgr. Petr Štěpánek
Tečné a normálové zrychlení
Transkript prezentace:

Ploty (Slitherlink) Jak vyřešit hlavolam

Vaším úkolem je spojit tečky vodorovnými a svislými čarami a vytvářet mezi nimi smyčky tak, aby se žádné smyčky neprotínaly a nekřížily. Každá číslice napovídá, kolik čar ji může obklopovat, zatímco prázdná políčka může obtékat libovolný počet čar.

Jak vyřešit ploty kolem této trojky?

Jak vyřešit ploty kolem této dvojky?

Jak vyřešit ploty kolem této trojky?

Označíme si puntíky místa, kde zcela určitě nemůže být plot … … a s ohledem na puntíky doplníme další ploty

Kam může pokračovat tento konec?

Kam může pokračovat tento konec?

Kudy povedou ploty kolem této jedničky?

Kudy povedou ploty kolem této trojky?

Kam může pokračovat tenko konec?

Kam může pokračovat tenko konec?