Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Abiotické podmínky života
Rostliny 1.třída.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NEŽIVÁ PŘÍRODA – VZDUCH
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Podmínky života na Zemi
Krajina a životní prostředí
Vzduch Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Voda, vzduch, půda a oheň 3. ročník
LES ŘASY.
Člověk a jeho svět 4. ročník
VZDUCH.
KOLOBĚH LÁTEK A TOK ENERGIE
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života - Vzduch Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vzduch Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Společné znaky rostlin.
VY_32_INOVACE_07_PRV_Vzduch
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ROSTLINY.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
VZDUCH Vzduch je všude kolem nás. Tvoří obal kolem země – atmosféru. Většinou ho nevidíme. Vidíme, když fouká vítr a poletuje listí nebo sněhové vločky.
Součásti neživé přírody
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Vzduch Materiál byl vytvořen v rámci projektu
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
Podmínky života na Zemi
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Rostliny - význam a jejich dělení.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Les 2. hodina Řasy LES – složitý ekosystém = společenstvo různých organizmů a jejich neživé prostředí Organismy z prostředí potřebují: světlo + teplo.
Živé organismy.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Podmínky života na Zemi
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, 379 01 Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová Číslo VY_32_Inovace_3324 Název Vzduch Téma hodiny Látky a jejich vlastnosti Předmět Prvouka Ročník/y/ 3. Anotace Materiál seznámí s tím, kde všude je vzduch, z čeho se vzduch skládá a o zdroji kyslíku na Zemi. Očekávaný výstup Žák vyjmenuje základní podmínky života na Zemi, uvědomuje si důležitost vzduchu. Druh učebního materiálu Prezentace

VZDUCH - je neživou součástí přírody - je to bezbarvý plyn - nachází se všude kolem nás - je také obsažený v půdě a ve vodě - je obalem naší Země Složení: vodní pára, ostatní plyny dusík kyslík oxid uhličitý

Zdroj kyslíku: Jediným zdrojem kyslíku na Zemi jsou zelené rostliny. Aby mohly rostliny vytvářet kyslík, potřebují světlo. kyslík oxid uhličitý

Odpověz na otázky: Kde všude je vzduch? Z čeho se vzduch skládá? Vzduch je všude kolem nás. Je i součástí půdy a je obsažen i ve vodě Z čeho se vzduch skládá? Skládá se z dusíku, kyslíku, oxidu uhličitého, vodní páry a ostatních plynů. Jaký je to plyn? Je to bezbarvý plyn.

Co je jediným zdrojem kyslíku na Zemi? Jediným zdrojem kyslíku na Zemi jsou zelené rostliny. Co potřebují rostliny k tomu, aby mohly vytvářet kyslík? Potřebují světlo. Kdy uvolňují rostliny do vzduchu kyslík? Ve dne. Kdo potřebuje vzduch k dýchání? Potřebují ho rostliny, zvířata i lidé.

Poskytuje oporu kořenům. Zdroj světla a tepla. Je všude kolem nás. Vyber to, co patří ke vzduchu: Poskytuje oporu kořenům. Zdroj světla a tepla. Je všude kolem nás. Je slaná a sladká. Je to bezbarvý plyn. Je zdrojem živin pro rostliny. Slunce Je obalem Země. Je součástí půdy a je obsažen i ve vodě. Je domovem živočichů. Mars

Použité zdroje: archiv autora www.office.microsoft.com