Tvorba značky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řeč, jazyk, mluva.
Advertisements

zpracovaný v rámci projektu
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Vnímání označení CE ze strany Hospodářské komory ČR František Holec viceprezident Hospodářské komory České republiky Seminář Označení CE vám otevře evropský.
ARMOR Tiskové kazety nové generace. Představení skupiny ARMOR a společnosti ARMOR s.r.o. Skupina ARMOR - vznik 1922 ve Francii (Nantes) - dnes 16 obchodních.
Facility management ČSN EN
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Výrobek a jeho životní cyklus
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_05.
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Testování obalu přednáška.
Cíle Metody a techniky Testování obalu. Cílem výzkumu obalu je zjistit: Aspekty užívání Vnímání obalu (identifika č ní síla) Nápadnost (rozlišovací síla)
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
VY_32_INOVACE_EKO_14 PRODUKT II.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Rozdíly mezi osobnostmi
P6 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA Chování zákazníka na spotřebitelském trhu zahrnuje poznání: Které hlavní faktory ovlivňují chování spotřebitele? Jakými pravidly se.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: leden.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Vítejte na Marketingu. Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
8. Marketing.
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
Struktura podnikatelského plánu
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Celou prezentaci a související články najdete na T-mobile rozjezdy 2016 Poslání značky Mise Vize Řešení.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
LOGO KVALITY CTI září 2015 Jiří Tesák Známka – (KGC)
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Značka výrobku Značka: je názvem, znakem, symbolem, termínem nebo kombinací těchto prvků, jejichž účel spočívá v identifikaci výrobku je názvem, znakem,
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_075 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluMarketingový.
Demus dokumentace a evidence muzejních sbírek Představení modulu Demus01 Archeologie Užší autorský tým Pavlína Kalábková, Pavla Jankovičová, Zdeněk Lenhart.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Strategie.
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
KARTOGRAFICKÁ VIZUALIZACE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Trhy kulturního dědictví a umění
Autor: Mgr. Libor Hrbek Název: VY_32_INOVACE_8A05Z6-8_Itálie – 1. díl
CENA.
Zákazníci, návštěvníci, trhy, segmentace
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Sponzoring.
Piktogram reklama logo
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Tvorba značky

Značka může být: Jméno Název Termín Zkratka Znak, logo Design Grafický symbol Kombinace všeho předchozího

Muzea a památky používají jméno: Zakladatele Slavné osoby z oblasti kultury Historické osoby Autora, kterému je věnováno Mecenáše, který se zasloužil o rozvoj Dárce sbírek Místní jméno Jméno bájné postavy

Značka identifikuje Výrobek Službu Výrobce Prodejce

Značka vyjadřuje Užitek, přínos Systém hodnot výrobce Kulturní hodnoty často podle země původu Osobnost Uživatele

Posuzování značky Podle věrnosti značce Podle vyhledávání zákazníky Podle rozpoznávání na trhu

Úrovně značky Testy Známosti Přijatelnosti Preferencí Věrnosti značce

Historie Podepsaná díla Cechovní značky Punc (zlato, stříbro) Název plus jméno

Dnešní formy Značka výrobce Značka distributora Značka licenční Multiznačky Neznačkové

Jak koncipovat značku - strategie Individuální značková jména Všeobecné rodinné jméno Samostatná rodinná jména Kombinace obchodního jména společnosti s individuálními značkovými jmény Připojení jména firmy k obecně známému výrobku Tvorba konkrétní značky

Značka může vyjadřovat Záměr Činnost Vlastnost Funkci Užitečnost Barva Kvalita Životní styl Vymyšlené jméno Zkratka

Jméno značky Zapamatovatelné Dobře vyslovitelné Rozpoznatelné, krátké, zřetelné Respektovat mateřštinu i mezinárodní prostředí

Testování značky Asociační test Test učení Test zapamatovatelnosti Preferenční test

Strategie používání značek Rozpínání v rámci výrobkové řady Rozšíření značky Přenesení značky Nové značky Spojení značek Značka komponentu Strategie multibrand, multiznačková

Pravidla pro správné fungování značky: Pravidlo specializace Pravidlo publicity Pravidlo reklamy Pravidlo slova Pravidlo kvality Pravidlo kategorie Pravidlo jména Pravidlo bratrství Pravidlo firmy Pravidlo subbrandů, podznaček Pravidlo barev Pravidlo hranice

Speciální značky Značky kvality Ekologické značky Punc © ® ™

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_7_Znacka Nebo www.sks.cz stránky učitelů © Radka Johnová, 2007