NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r. o., Orlová Lutyně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová Lutyně AUTOR: Mgr. Naděžda Tománková NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Nauka o slovní.
Maticové počítače. Při operacích s maticí se větší počet prvků matice zpracovává současně a to při stejné operaci. Proto se pro tyto operace hodí nejlépe.
POS 40 – 83. Základy datové komunikace - MULTIPLEX Kmitočtovým dělením (FDMA) – Přidělení kmitočtu jednotlivým uživatelům = šířka pásma se rozdělí na.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně AUTOR: Ing. Oldřich Vavříček NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Základy elektrotechniky.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Název školyStřední škola hotelová Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Bc. Pavel Sedlák Název šablonyVY_32_INOVACE SAZ Název DUMuSAZ U.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně AUTOR: Mgr. Jana Kijonková NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Relační databáze – závěrečné.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office Orlová, spol. s r.o AUTOR: Bc. Petr Poledník NÁZEV PROJEKTU: Podpora výuky v technických oborech NÁZEV ŠABLONY: III/2 – Inovace.
Způsoby připojení k internetu
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Modulace a kódování digitálního vysílání
TÉMA: Počítačové systémy
TÉMA: Počítačové systémy
TÉMA: Počítačové systémy
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Vznik střídavého proudu
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Zesilovače VY_32_INOVACE_36_723
Přetěžování Datové typy.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Teoretické pojmy z výpočetní techniky
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_19.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Mechanické řízení
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_05_F9_Hanak TÉMA: Střídavý proud
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
TÉMA: Počítačové systémy
Vybraná témata teorie tělesné výchovy
Pohyb tělesa Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Procvičení vzorců a funkcí v rámci jednoho i více listů
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
TÉMA: Počítačové systémy
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
TÉMA: Počítačové systémy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r. o., Orlová Lutyně
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Regulátory integrační
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Programovatelné automaty (Programmable logic controllers – PLC)
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Počítačové sítě Datový spoj
Počítačové sítě Základní pojmy
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Na prahu nového věku Vlasta Marek
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Zpracování oděvního návrhu na formát A1
4. Analogový vs. digitální signál
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
Střední škola obchodně technická s. r. o.
DOCSIS, kabelové modemy
Zákon setrvačnosti VY_32_INOVACE_FYZ_1_28
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r. o., Orlová Lutyně AUTOR: Bc. Petr Poledník NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Počítačové systémy ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0458

Přenosové techniky Možnosti přenosu na prostředí (typ přenosové cesty) Časování při přenosu Rozdělení přenosové cesty

Možnosti přenosu Simplex – jednosměrný přenos (rádio, televize) Poloduplex – obousměrný nesoučasný přenos (vysílačka) Duplex – obousměrný současný přenos (telefon)

Časování při přenosu Při přenosu dat musíme zajistit časové intervaly, kterými je vymezen bit, skupina bitů a časové rozestupy mezi nimi. Asynchroní přenos Synchroní přenos Arytmický přenos

Asynchronní přenos Datový signál obsahuje start a stop bit

Synchronní přenos Obsahuje časovou synchronizaci, buď synchronizační znak nebo samostatný časovací signál na který je datový signál namodulován.

Synchronní přenos 0 – fáze se oproti hodinovému signálu otáčí 1 – fáze je stejná jako hodinový signál

Arytmický přenos Datový signál přenáší vždy stejně velké skupiny bitů začínající START bitem ale mohou mít různou časovou prodlevu mezi skupinami

Multiplex Rozdělení přenosové cesty na více přenosových kanálů Frekvenční multiplex Časový multiplex Statický multiplex

Frekvenční multiplex Analogový přenos – různá frekvence pro jednotlivé kanály

Časový multiplex Kanály jdou za sebou po stejných časových blocích pravidelně se opakující, tím je vhodný pro rovnoměrné zatížení

Statický multiplex Kanály jdou za sebou po stejných časových blocích opakující se podle potřeby, tím je vhodný pro nerovnoměrnou zátěž (paketový přenos)

Zdroje informací: [1] www.vsb.cz [2] www.richtr.cz [3] www.digizone.com [4] www.page.tl Citace: [5] Jiří Peterka, www.earchiv.cz