Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_6.3.8 druhy vět podle postoje mluvčího Název sady: Český jazyk 7.
Advertisements

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_303_Trojúhelník – výpočty Téma: Geometrie.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
7 236 : 23 Číslo, které si označíme nesmí být menší než dělitel, musí být v tom čísle obsaženo : 23 jako 70 : 20 V jednotlivých krocích dělení.
Dělení desetinných čísel beze zbytku
Výukový materiál pro 8.ročník
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní
VY_32_INOVACE_
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
Poměr.
Zaokrouhlování čísel na statisíce
VY_32_Inovace_ Large numbers Project 3
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZLOMKY II. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
Atomy a molekuly (suplovaná hodina)
Tematický okruh, předmět: Matematika
Člověk a jeho svět 2.ročník
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
FAMILIENMITGLIEDER Název školy
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Název školy: Základní škola J. E
VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
Matematika – 7.ročník VY_32_INOVACE_ Roznásobování závorky
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy:. Základní škola Netvořice. Autor:. Olga Marková. Název:
Název školy:. Základní škola Netvořice. Autor:. Olga Marková. Název:
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
Faktoriál a kombinační číslo.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Kvadratické nerovnice
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Kouglová Rita Název : VY_32_INOVACE 14C_07 Téma Zimní příroda
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Má země Česká republika.
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.
Rovnice s absolutními hodnotami
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_04-03
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
7 PYTHAGOROVA VĚTA.
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
* Násobení celých čísel Matematika – 7. ročník *
Interaktivní hry z matematiky a českého jazyka
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
Početní výkony s celými čísly: násobení
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Rovnice s neznámou ve jmenovateli
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
18 VÝRAZY S PROMĚNNÝMI.
20 MNOHOČLENY.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor: Mgr. Markéta Beránková Název: VY_32_INOVACE_11_M-ROVNICE Téma: Rovnice Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/212803

Rovnice

Myslím si číslo … Když k němu přičtu 75, dostanu 150. Víte, které číslo si myslím?

? + 75 = 150 ? 75

Místo otazníku píšeme malé písmenko (x, y, a, …).

Když k číslu x přidám 53, dostanu 91. 38 + 53 = 91

Rovnici řešíme takto: a + 72 = 87 a = 87 – 72 a = 15

Řešte rovnice do školního sešitu: b – 65 = 26 b = 26 + 65 b = 91

350 + c = 640 c = 640 – 350 c = 290

225 – x = 95 255 – 95 = x x = 160

90 + k = 805 k = 805 – 90 k = 715

Při přesunu čísla nebo písmenka přes = se mění znaménko!

Vypočítejte: m : 7 = 8 t · 6 = 42 m = 7 · 8 m = 56 t = 42 :6 t = 7

K rovnici vždy patří zkouška. L P Zk. L = 15 + 72 = 87 P = 87 L = P