Hledáme klíč k právům dětí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Advertisements

ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Memorandum o celoživotním učení
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
Workshop - internetové poradenství. Vzdělávání v oblasti IP Nová oblast Nová oblast  Pro nás  Obecně Do současné doby se kurzům IP věnovaly zejména.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
ArtParty uvádí. CM (Community Music ltd.) je nezisková organizace zaměřená na moderní hudbu. Sídlí v Londýně a úspěšně působí již od roku Cílem.
Didaktické prostředky
Organizace chránící přírodu a životní prostředí
Jak efektivně využít BIG DATA pro práci v HR?
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
EUROPASS PaedDr. Miroslava Salavcová
Učte se anglicky 4krát rychleji Úvod Dr. Arkady Zilberman *US Patent 6,341,958.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
WBL – principy, nástroje a evropské modely Mgr. Jasmin Muhič
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
EUROPASS EUROPASS PaedDr. Miroslava Salavcová
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
IBM Global Services © Copyright IBM Corporation 2002 Internet ve státní správě a samosprávě, Programy „Blended Learning“ pro zaměstnance.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Alternativní a augmentativní komunikace
Závěry semináře RVŠ k 3. roli vysokých škol I: 1. V souvislosti se změnami paradigmatu role vysokých škol ve společnosti, respektujíce aktuální trendy.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
MU Brno Od Memoranda k Helsinskému komuniké Moravská zemská knihovna Mgr. Jana Nejezchlebová.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
Vůdcovství – leadership CVIČENÍ č.2
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Přednáška Akce: Přednášející: Jméno a příjmení | pozice/odbornost | Firma | TFM Vyplňte název přednášky Optimalizace provozní.
Program: Erasmus+ Klíčová akce: KA1 Název organizace: Základní škola M. Choceňského, Choceň Název projektu: Další vzdělávání učitelů cizích jazyků Číslo.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Může i málotřídní škola získat velké peníze z evropských fondů? Jaká je spolupráce málotřídní školy s obcí? Přivítání kolegů Představení se Přeformulování.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
European Qualifications Framework Evropský rámec kvalifikací Národní ústav pro vzdělávání :
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
KULATÝ STŮL k budoucnosti financování zdravotnictví v ČR Ing. Ondřej Mátl, MPA, MSc. koordinátor projektu Úřad vlády ČR 11. června 2007.
Hledáme klíč k právům dětí
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Didaktické prostředky
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Mentoring Technology Enhanced Pedagogy (MENTEP)
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ A/ B/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Cíle, vize a obsah projektu PPUČ
Konflikt, koření života
Školení kódování podle MKN-10
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Hledáme klíč k právům dětí
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Při technické univerzitě v Liberci
Hledáme klíč k právům dětí
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Transkript prezentace:

Hledáme klíč k právům dětí Úvodní modul Na financování tohoto projektu se podílel program Základních práv a občanství Evropské unie Další finance poskytl charitativní trust Allana a Nesty Fergusonových

Cíle kurzu Všeobecný cíl Konkrétní cíle Zlepšit znalosti odborníků a jejich schopnost chránit práva dětí v pečovatelském, detenčním a justičním systému Konkrétní cíle Zlepšit znalosti o justici vstřícné k dětem a schopnost komunikovat s dětmi způsobem přiměřeným věku a kontextu Naučit odborníky, jak podnítit a realizovat komunikaci vedenou dítětem Poskytnout praktické nástroje ke zjištění názorů a pocitů dětí a zaručit, že budou brány v potaz

Shrnutí obsahu semináře Úvodní modul Modul 1: Úvod do mezinárodních práv dítěte Modul 2: Úvod do rozvoje dítěte a dětské komunikace Modul 3: Komunikační schopnosti (proč, kdy, kde, co, jak) Modul 4: Pokyny k justici vstřícné k dětem Závěr a osvědčení

Materiály a zdroje Pracovní sešit pro účastníky (jeden na každý modul) Powerpointové prezentace Online zdroje Sebe navzájem!

Cvičení v základních pravidlech Jaká by podle vás měla být naše „základní pravidla“? Návrhy a diskuze vítány!

Sféry vlivu Má země / vláda Můj profesní subjekt Má organizace / nadřízení Mí kolegové JÁ

Formulář prvního zhodnocení Vy i pořadatelé se z něj dozvíte, jaké jsou vaše schopnosti a sebevědomí před školením. Bude porovnán s formulářem zhodnocení ex post, který vám pomůže zamyslet se nad dosaženými studijními výsledky a umožní pořadatelům zhodnotit účinek školení.

Proces mého učení Vyplňte formulář „Proces mého učení“ z pracovního sešitu pro úvodní modul. Účel formuláře: Posoudit své současné schopnosti a sebevědomí Posoudit své osobní vlastnosti a přednosti Položit základ pro proces vzdělávání v rámci celého kurzu