Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2012
Advertisements

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Moje první Prezentace!!.
Florbal.
Fotbal.
Kopaná - pravidla hrací plocha má tvar obdélníku, délka hřiště je 90 – 120 m, šířka je 45 – 90 m hrací plocha je vyznačena bílými čarami, středová čára.
Moderní učitel.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet MS Explorer – oblíbené stránky VY_32_INOVACE_03 Sada 12 Základní.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie MS Word 2010 Word - vložení obrázku VY_32_INOVACE_16 Sada 10 Základní škola.
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – nastavení malých.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Windows 7 – nastavení spořiče.
Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU 17. PowerPoint – zadání a ukázka – představení osoby NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 3. ročník oboru.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 04 – Čití a vnímání NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 11 – Křesťanská filosofie – úvod, rozdělení NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Pracovní list – předloha pro žáky Určen pro: 3. ročník.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUDUM 1 – Lomené výrazy – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 4 – Intervaly – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 11 - Odmocniny NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Interkros Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Naše město - Jablonec nad Nisou
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Pracovní list – předloha pro žáky Určen pro: 3. ročník.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Pracovní list – předloha pro žáky Určen pro: 3. ročník.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 3. ročník oboru.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Informační a komunikační technologie
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Česká literatura 1.poloviny 20. století
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Absolventská práce Žáka 9.ročníku
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Transkript prezentace:

Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek CZ.1.07/1.5.00/34.0423 Číslo materiálu 19. PowerPoint – zadání a ukázka – sport název školy Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice 370 01 Autor Ing. Jindřiška Baronová Tematický celek Informační a komunikační technologie - PowerPoint Ročník III. ročník učební obor Kuchař; Kuchař-číšník; Číšník, servírka Datum tvorby říjen 2013

Anotace: Tento digitální učební materiál je zpracován k výuce předmětu Informační a komunikační technologie ve 3. ročníku pro učební obory 65-51-H/01 Kuchař-číšník, 65-51-H/01 Číšník, 65-51-H/01 Kuchař. Materiál obsahuje zadání a ukázku možné prezentace. Metodické pokyny: Materiál je vytvořen jako prezentace v programu MS PowerPoint. Pro jeho využití je potřeba mít k dispozici počítač nebo notebook, dataprojektor, promítací plochu a příslušné programové vybavení.

Zadání příkladu Vytvořte prezentaci na téma vašeho oblíbeného sportu o cca 10 snímcích Použijte vhodný návrh a rozložení snímků, přechody, animace, obrázky Vytvořte seznam obsažených snímků a nastavte z něj na jednotlivé snímky hypertextové odkazy Na snímcích vytvořte tlačítka s nastavením vrácení na obsah

Ukázka prezentace Sport Pozemní hokej

Zajímavosti pozemního hokeje Kolektivní sport pro muže i ženy Vznikal v 19. století na anglických školách Poprvé se objevil na olympiádě v roce 1908 Dříve se používal travnatý povrch, dnes převládá syntetika

Hrací plocha a výstroj 1) Hrací plocha 2) Branky 3) Míč 4) Hůl 5) Výstroj a výzbroj hráčů

1) Hrací plocha

2) branky

3) míč musí být kulatý, tvrdý, z jakéhokoliv materiálu hmotnost minimálně 156 g, maximálně 163 g obvod míčku minimálně 224 mm, maximálně 235 mm povrch musí být hladký, povoleny jsou důlky nebo šev barva bílá nebo dle dohody

4) hůl

Výstroj a výzbroj hráčů a) Hráči stejného družstva musí mít oblečení schválené svazem nebo klubem nesmí mít na sobě nic, co by mohlo být nebezpečné pro jiné hráče. Hráčům v poli se nařizuje nosit holenní/kotníkové chrániče a doporučuje se nosit chrániče zubů.

b) Brankáři musí mít přes svůj chránič těla dres nebo tričko s barvou odlišnou od barvy svého družstva i družstva soupeře brankářské chrániče, kopny, chrániče rukou (rukavice): nejsou povoleny žádné ostré hrany nebo výčnělky nesmí mít žádné další pomůcky pro přidržení hole k rukavici, když není hůl držena v ruce nesmí mít na sobě žádné oblečení a výzbroj kromě povolených součástí, které by uměle zvětšovaly velikost brankáře

Zdroje: vlastní archiv autora Děkuji za pozornost