ZAJÍCI KRÁLÍK VERSUS ZAJÍC UŠI PŘEDNÍ KONČETINY SPOLEČENSKÝ ŽIVOT NORY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Polární pás.
Advertisements

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Fauna třetihor a čtvrtohor – opakování Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
TŘÍDA: PLAZI 1. Šupinatí( ještěři, hadi) 2. Želvy 3. Krokodýli.
Projekt spolufinancován ze státní rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
Šablona : V/2 Sada: 1/25 Ověření ve výuce: Třída: 7 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obojživelníci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_Původ a vývoj savců  ROČNÍK: 9. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR:
EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_ PŘÍRODOPIS NA II. STUPNI ZV-LMP Téma: Sudokopytníci - přežvýkaví Vzdělávací oblast: Člověk a.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
Řád: Šelmy Výskyt: od tropů po polární oblasti Potrava: živá kořist (k jejímu lovu přizpůsobené smysly a stavba těla)
DELFÍN Martina Malárová a Veronika Vachůnková. POPIS DELFÍNA -Živí se rybami a dalšímy mořskými živočichy, např. korýši a hlavonožci. Spotřebuje jich.
ZAJÍCI. CHARAKTERISTIKA Samostatná skupina savců. Samostatná skupina savců. Podobní hlodavcům. Podobní hlodavcům. Hlodavé zuby-v horní čelisti mají na.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Plazi Obratlovci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
DINOSAUŘI Vojtěch Wolfel ″.
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
ŠELMY LASICOVITÉ Hana Ošlejšková
SUDOKOPYTNÍCI - NEPŘEŽVÝKAVÍ
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Savci – medvědovité šelmy
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
SAVCI.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
VY_32_INOVACE_16_Živočichové
DRAVÍ VAČNATATCI AUSTRÁLIE
PLAZI VY_32_INOVACE_06-54 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Řád: Primáti.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Zvířata v lese –test plazi 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Autor: Mgr. Eliška Nováková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Sudokopytníci Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_13_PŘÍRODOPIS
ZAJÍCOVITÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Říše: živočichové Kmen: strunatci Třída: savci Řád: lichokopytníci
Zbytečné části těla Vypracoval: Marek Dosoudil
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_16_PŘÍRODOPIS
VY_32_INOVACE_PŘZOO.16 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Název projektu: Modernizace vzdělávání
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Šelmy - poznávačka Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Ptáci Vodní ptáci (Žák, Koller, Souchop)
Základní skupiny živočichů
SAVCI podtřída VEJCORODÍ podtřída ŽIVORODÍ – rodí živá mláďata
KYTOVCI Tunková Barbora 7. E.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Sudokopytníci Nikola Pučejdlová.
Šelmy Markéta Láchová, 7.E.
ZOOPARK GLOWACKÉHO Klára Kovaříková, Alžběta Mikulíková, Eliška Havelková, Tereza Bláhová.
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název sady materiálů: Člověk a zdraví
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Želvy a krokodýli.
SAVCI ZÁKLADNÍ ZNAKY A ROZDĚLENÍ.
Řád: Sudokopytníci znaky: na nohách 2 nebo 4 prsty zakončené kopyty
Dostupné z Metodického portálu ISSN
Transkript prezentace:

ZAJÍCI KRÁLÍK VERSUS ZAJÍC UŠI PŘEDNÍ KONČETINY SPOLEČENSKÝ ŽIVOT NORY MLÁĎATA

Na jaké skupiny se dělí řád šelmy? Jaký je rozdíl mezi šelmami a dravci? Jaká skupina šelem má zatažitelné drápy? Do jaké skupiny šelem patří jezevec lesní? Vyjmenuj 3 poddruhy medvěda hnědého. Čím se živí panda velká?

Řád PLOUTVONOŽCI Kde žijí? Jak se přizpůsobili životu ve vodě? Proč se ploutvonožci sdružují do kolonií? Co je jejich nejčastější potravou? Jak se nazývá největší ploutvonožec? Přeměnou jakých zubů vznikly u mrože kly?

KYTOVCI Jak se přizpůsobili životu v mořích? Mají kytovci srst? Mají zadní končetiny? Čím se kytovci živí? Kteří kytovci mají rohovité kostice, kteří zuby? Jak se nazývá největší kytovec (ale také největší živočich vůbec)? Kolik měří? Čím se živí? Jak se nazývá největší dravý kytovec? Kolik mají kytovci mláďat v 1 vrhu?

CHOBOTNATCI Jaké 2 zástupce řadíme mezi chobotnatce? Jaký je mezi nimi rozdíl? Jak vznikl chobot a k čemu slouží? Jak vznikly kly? Co je tvoří? Kolik mají chobotnatci mláďat v 1 vrhu? Jak dlouho se mláďata kojí?

LICHOKOPYTNÍCI Kolik mají lichokopytníci prstů? Čím je prst (jsou prsty) zakončen(y)? Jaký z prstů nese váhu těla? Z čeho je tvořen roh nosorožců?

Kolik mají sudokopytníci prstů? Čím je prst (jsou prsty) zakončen(y)? Jaký z prstů nese váhu těla? Na jaké 3 skupiny jsou sudokopytníci členěni? přežvýkavci versus nepřežvýkavci chrup žaludek

PRIMÁTI Na jaké 3 skupiny jsou primáti členěni? Na jaké 2 skupiny jsou děleny opice (vyšší primáti)? Do jaké skupiny patří gibon, sifaka, lemur, malpa a kočkodan?