MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Školení MS Word 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, říjen 2011 Vzdělávání v eGON centru Třebíč Tento.
Advertisements

PREZENTACE. INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE 2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Označení materiálu VY_32_INOVACE_14_02 Šablona III/2 Inovace a.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_9B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Tvorba prezentace Vložení snímku Vyberte si nejvhodnější typ snímku.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY. Co je na obrázku? 2.
Počítač zepředu a zezadu
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 5– POWERPOINT - ODRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ Název školy:
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Inf Počítač a lidé s handicapem
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
TVORBA A UŽITÍ TABULKY Mgr. Alena Ščuková
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Současná architektura
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
2D/3D motion analysis Martin Sebera
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Strojní obrábění – Praktická úloha 5
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
seminář předsedů samospráv, předsedů společenství vlastníků a správců
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Integrovaná střední škola Vysoké nad Jizerou
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Informatická školení F1 Office Pro Plus
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
Badminton zajímavé ukázky
ZÁKLADY TECHNICKÉ DOKUMENTACE II.
PowerPointu Ing. Hana Vláčilová
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Informatika – Základní operace s buňkami
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Směry v poválečné architektuře
Transkript prezentace:

MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA MICROCHIP PIC 16F87xA – ORGANIZACE PAMĚTI Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro prezentaci výukových materiálů při práci ve skupině. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost obrázkům, grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky.

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0808 Označení materiálu VY_52_INOVACE_09_02 Šablona V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Tematická oblast MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA Škola Střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická a Vyšší odborná škola, Liberec 1, Masarykova 3, příspěvková organizace Autor Ing. Marek Pospíchal Téma hodiny Microchip PIC 16F87xA – organizace paměti Předmět, ročník MIT, 3.ročník Anotace Studenti se seznámí s organizací paměti, umístěním speciálně funkčních registrů, způsobem adresace.

Mcrochip PIC 16F87xA Paměť programu Paměť dat Speciálně funkční registry Příznakový registr Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Paměť programu Harwardská architektura – samostatná paměť pro program, data , zásobník (se samostatnými sběrnicemi) 8k 14-bitových slov 2k stránky (11-bitová adresace) Společný vektor přerušení na adrese 0x004 Reset vektor 0x000 13-bitový PC Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Paměť dat 512B, přístupných pouze 368B, zbytek obsazen SFR 4 banky (7-bitová adresace) Posledních 16B sdílených s bankou 0 Adresa 0x00 vyhrazena pro nepřímou adresaci Některé buňky nepřístupné z důvodů budoucího rozšíření Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Speciálně funkční registry Slouží pro přístup k hardware mcu (konfigurační registry integrovaných periferií, porty, …) Mapované do paměti – zabírají část adresovatelného prostoru, ale přistupuje se pomocí stejných instrukcí Některé zrcadleny ve více bankách (STATUS, PCL, INTCON, …) Mimo: W, SP, PCH Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

STATUS – příznakový registr IRP – výběr dvojice bank při nepřímé adresaci RP1, RP0 – výběr banky při přímé adresaci nTO – přetečení WDT nPD – přechod do režimu SLEEP Z – nulový výsledek ALU operace DC – poloviční přenos/výpůjčka C – úplný přenos/výpůjčka, 9. bit při instrukcích rotace Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Microsoft Konstrukční dokonalost Děkuji za pozornost Důvěrné informace společnosti Microsoft

Použité zdroje MICROCHIP. PIC16F87XA [online]. 2012 [cit. 2013-11-24]. Dostupné z: http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39582C.pdf Shrňte obsah prezentace zopakováním důležitých bodů z lekcí. Co si mají posluchači zapamatovat po skončení vaší prezentace? Uložte prezentaci jako video, což usnadní její distribuci. (Chcete-li vytvořit video, klikněte na kartu Soubor a na položku Sdílet. V poli Typy souborů klikněte na položku Vytvořit video.)