Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FINANCOVÁNÍ CYKLISTICKÝCH STEZEK Z ROZPOČTU STÁTNÍHO FONDU DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY Ing. Gustáv Slamečka, MBA - ředitel Státního fondu dopravní infrastruktury.
Advertisements

Plán SFDI na rok 2016 a programovací období Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474) km 0,000 – 0,222“ Tento projekt byl spolufinancován z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury.
DOPRAVA - úvod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
AKTUÁLNÍ VÝVOJ V ROP SČ 15. října 2015 Výroční konference – Senohraby Ing. Václav Chytil.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV Jihlava.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Nástroje dotační politiky MŽP k ochraně půdy Ing. Jiří Klápště Odbor obecné ochrany přírody a krajiny MŽP.
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
Páteřní infrastruktura Liberec mobilita, energetika, ICT, sítě ŽP Východiska, priority.
Práce se strategickými dokumenty v Olomouckém kraji 8. listopadu 2010, Praha Olomoucký kraj.
Zkušenosti a přínosy ROP Střední Morava pro rozvoj Zlínského kraje Ing. Jaroslav Drozd statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje předseda Monitorovacího.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Čerpání prostředků z fondů EU na území Jihočeského kraje Ing. Petr Maroš vedoucí Odboru evropských záležitostí.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Legislativa, finanční zajištění a návaznost ústředních orgánů na řešení problematiky dopravy a dopravní infrastruktury v Pardubickém kraji –
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Strategický rozvoj Jihomoravského kraje Pracovní skupina pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území Praha,
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
Činnost služby dopravní policie v roce 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. ledna 2010.
Činnost služby dopravní policie v roce 2011 v dohledu nad silničním provozem plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 12. ledna 2012.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Dokumentace k výzvě č.02/ Olomouc Zlín Uherské Hradiště Velké Losiny.
Zelená stuha Možnosti financování projektů obcí MŽP.
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Inovace jako nedílná součást programů financovaných z ESIF
Plány udržitelné městské mobility-aktuální témata
Podpora dopravní infrastruktury z fondů EU
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Financování dopravní infrastruktury v období
„Váš kraj, Váš rozpočet“
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
„IOP – šance pro váš rozvoj“
Strategie MD v oblasti rozvoje dopravní infratruktury
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
Cykloturistika v JMK, web Brno
Hlavní město praha a integrace cizinců
Jednotný evropský železniční prostor
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Další perspektiva prohloubení česko-polské přeshraniční spolupráce z pohledu regionů Výroční konference v rámci Operačního programu přeshraniční spolupráce.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
hejtman Pardubického kraje
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
DOPRAVA VE SVĚTĚ Slouží k přemísťování lidí, zboží, surovin a informací.
Poskytování příspěvků z rozpočtu
Třebíč – chytrá mobilita
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Program na podporu lesních ekosystémů
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Ing. Pavlína Tomková Odbor drážní a vodní dopravy
Národní akční plán čisté mobility
Integrované operační středisko – „srdce policie“
Vítáme Vás v Luhačovicích
Financování železniční infrastruktury
dopravní infrastruktury
IX. Konference Finance pro města a obce
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava Ing. Jaroslav Kučera radní pro dopravu Zlínského kraje 30.9.2015 Přerov

Východiska a priority – ROP 2007 – 2013 Prioritní osa 1 Doprava Potenciál rozvoje dopravní infrastruktury spočívá především v odstranění technické zaostalosti stávající infrastruktury, spočívající v její základní rekonstrukci, zlepšení podkladových vrstev, zvýšení šířky vozovek, zvýšení poloměru zatáček, odstranění bodových závad (mosty), odstranění možných kolizních míst, výstavbě přeložek a obchvatů měst a obcí, respektování prvků životního prostředí a bezpečnosti silničního provozu. Klíčovou výzvou budoucího rozvoje veřejných dopravních služeb v rámci regionu je vytvoření efektivně fungujícího systému, jež v sobě integruje všechny stávající formy poskytování veřejných dopravních služeb a ústí do poskytnutí kvalitativní a dostupné služby v přepravě cestujících. Komplexní pojetí rozvoje dopravní infrastruktury nutně zahrnuje i rozvoj v současné době menšinových či alternativních, do budoucna však velmi perspektivních forem dopravní infrastruktury, například sítě cyklistických komunikací.

Východiska a priority – ROP 2007 - 2013 Prioritní osa 1 Doprava: 1.1 Regionální dopravní infrastruktura 1.1.1 Silnice II. a III. třídy 1.2 Veřejná doprava 1.2.1 Rozvoj integrovaného dopravního systému, přestupní terminály a zastávky 1.2.2 Obnova vozidel železnic 1.2.3 Obnova drážních vozidel - trolejbusy a tramvaje 1.2.4 Obnova vozidel v systému veřejné dopravy 1.3 Bezmotorová doprava Globální cíl PO 1 Zajištění efektivní, flexibilní a bezpečné dopravní infrastruktury v rámci regionu soudržnosti Střední Morava a spolehlivé, kvalitní a integrované veřejné dopravní služby Specifické cíle PO 1 Zvýšení kvality dopravní infrastruktury uvnitř regionu a jejího napojení na nadregionální dopravní síť modernizací regionální sítě silnic II. a III. třídy Zajištění kvalitního a spolehlivého systému veřejné dopravy v regionu modernizací a integrací jednotlivých druhů dopravy Zvýšení kvality infrastruktury pro bezmotorovou dopravu.

Realizace projektů – ROP 2007 - 2013 10% 20% 70%

Realizace projektů – ROP 2007 - 2013 Podíl podpořených silnic na celkové délce krajských silnic II. třídy 22% 10% Na silnice II. třídy je soustředěna významná část podpory. Na 105 podpořených projektů silnic, které svým charakterem mj. zajišťují napojení na nadřazenou silniční síť, bude poskytnuta dotace ve výši 3 793,69 mil. Kč, což činí 72,6% dotace všech projektů silnic II. a III. třídy.

Vybraná silniční síť Zlínského kraje Usnesení 0136/R04/07 RZK dne 19.02.2007

Realizace projektů – ROP 2007 - 2013 1.1 Regionální dopravní infrastruktura Zlínský kraj 1.1.1 Silnice II. a III. třídy

Realizace projektů – ROP 2007 - 2013 1.2 Veřejná doprava 1.2.1 Rozvoj integrovaného dopravního systému, přestupní terminály a zastávky 1.2.2 Obnova vozidel železnic 1.2.3 Obnova drážních vozidel - trolejbusy a tramvaje 1.2.4 Obnova vozidel v systému veřejné dopravy

Realizace projektů – ROP 2007 - 2013 1.3 Bezmotorová doprava

Financování silnic II a III třídy

Závěrem Došlo ke  zlepšení napojení regionu na nadregionální dopravní síť TEN-T a silnice I. třídy a ke zkvalitnění páteřní sítě komunikací silnic převážně II. a částečně i III. třídy. Podpořeno bylo celkem 301 km silnic II. a III. třídy Došlo k celkovému zlepšení systému veřejné dopravy – městské, autobusové, železniční. Částečně nenaplněnou výzvou zůstala integrace veřejné dopravy, Ve srovnání s rokem 2006 došlo k více než 130% nárůstu délky cyklostezek Hlavní problémy: Veřejné zakázky a různé posuzování v čase Finanční korekce

Děkuji za pozornost Holešov - obchvat jaroslav.kucera@kr-zlinsky.cz silnice II/490 295 mil. Kč jaroslav.kucera@kr-zlinsky.cz