RLS lattice koprocesor

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRADLOVÁ POLE REKONFIGUROVATELNÁ ZA PROVOZU ZAŘÍZENÍ Soběslav Valach Ústav automatizace a měřicí techniky, FEKT, VUT Brno, Czech Republic.
Advertisements

Vylučovací soustava Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
BEZPEČNOSTNÍ TECHNOLOGIE I Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu (reg. č.: CZ.1.01/2.2.00/ )
Strategické otázky výzkumníka 1.Jaký typ výzkumu zvolit? 2.Na jakém vzorku bude výzkum probíhat? 3.Jaké výzkumné metody a techniky uplatnit?
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Michaela Pospíšílová Radana Králová Tereza Průšová 3b, GJŠ.
JAN FABIANEK, CS-PROJECT spol. s r.o. Konference Centralizované zadávání veřejných zakázek Praha, VYUŽITÍ ČÍSELNÍKU NIPEZ.
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
dílenské programování – Heidenhein ItnC
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Optimalizace výkonu linek pro stáčení piva do lahví
Historická sociologie, Řízení a supervize
Interpolace funkčních závislostí
Řízení sestaveného modelu
Testování hypotéz vymezení základních pojmů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Testování hypotéz Testování hypotéz o rozdílu průměrů
Jaroslav Kudr pro OATGM
jednočipových počítačů II
Základy zpracování geologických dat testování statistických hypotéz
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Autor: Mgr. Jaroslav Korb Datum vytvoření: květen 2011 Ročník: 8.
Odměňování zaměstnanců
SIMULAČNÍ MODELY.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Anotace: prezentace slouží k procvičování mluvnických kategorií
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
ČÍM BUDU? SPISOVATEL PRODAVAČKA ZEDNÍK VETERINÁŘ SEKRETÁŘKA LETEC
Název: Normy spotřeby času Autor: Ing. Petr Mareš
* Složené zlomky Matematika – 7. ročník *
Plošné testování v 5. a 9. ročníku:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Logické funkce a obvody
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
Ekonomická analýza stavebního podniku ve fázi založení a růstu
Kvíz VZDUCH.
REÁLNÁ ČÍSLA (mocniny a odmocniny) mocniny a odmocniny.
Power BI – Datové modelování a optimalizace
Modelování fyzikálních dějů pomocí metody Monte Carlo
Inovace oboru Výrobní systémy a procesy implementací principů Průmyslu 4.0 Číslo projektu: Řešitel projektu: František Manlig, Radek Votrubec.
GDPR v sociálních službách
Jiří Vyskočil, Marko Genyg-Berezovskyj 2010
Osnova: 1) co je to photoshop. K čemu slouží, jaké má výhody
Fitování Konstrukce křivky (funkce), která co nejlépe odpovídá naměřeným hodnotám. - může podléhat dodatečným podmínkám Lineární vs. nelineární regrese.
Akreditovaný vzdělávací program
Fitování Konstrukce křivky (funkce), která co nejlépe odpovídá naměřeným hodnotám. - může podléhat dodatečným podmínkám Lineární vs. nelineární regrese.
Jak se pozná nejlepší strom?
Modely obnovy stárnoucího zařízení
Škola v přírodě - hotel SRNÍ 2. A, 2. B a 3. C
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Analýza informačního systému
ATC18LI 011- SÁČKOVÝ akumulátorový vysavač ATHOS
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Užití mocnin a odmocnin ve slovních úlohách II.
Centrální limitní věta
Transport nanočástic rostlinou
Více náhodných veličin
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Stav implementace knihovního systému Evergreen v Knihovně Jána Langoše a začlenění další knihovny do katalogu.
Seminář o stavebním spoření
PODOBNOST.
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
Procesy – základní pojmy
Transkript prezentace:

RLS lattice koprocesor Zdeněk Pohl

Předchozí výsledky – IP core Logaritmická Aritmetika Implementace IP core Rozvrh Demo 19 % 30 % 52 % Virtex4 SX35

Cíle Odhadování řádu a zapomínání Vytvořit koprocesor Dynamická rekonfigurace

Odhadování řádu a zapomínání Hypotézy: řád modelu, zapomínání h1 = (řád 2, zap. 0.98), h2 = (řád 3, .99) Výsledek p(h1| Data), p(h2| Data) Pro každou hypotézu jeden RLS filtr Výhoda: Struktura RLS Lattice Order Update Order Update Order Update Order Update Input Řád 1 Řád 2 Řád 3 Řád 4

LNS aritmetika Číslo v LNS Odmocnina Obecná mocnina Podíl mocnin LNS19 8 bit, 10 bit LNS32 S 8 bit, 23 bit

Výpočet pravděpodobností Aktualizace pravděpodobností Normalizace a zapomínání RLS Lattice 0.98 RLS Lattice 0.99 p1 p2 Normalizace a zapomínání

Implementace koprocesoru EDK System Generator 89 % z Virtex4 SX35

Konfigurovatelnost Paralelní režim Pipeline režim Odhadování hypotéz Vysoký výkon RLS Lattice RLS Lattice

Dynamická rekonfigurace (1)

Dynamická rekonfigurace (2) Microblaze 1x SW Lattice Lattice 1 Lattice 2 Lattice 3 Lattice 4 ALU 2x A/S 4xMUL 4xDIV Lattice 1 Mem Lattice 2 Mem Lattice 3 Mem Lattice 4 Mem Lattice1 Mem float2log FSL0 Redirect Call Operace Čas / Řád Konverze 411 μs Reorganizace 3.9 μs Microblaze 1x SW Lattice Lattice 1 Lattice 2 Lattice 3 Lattice 4 ALU 2x A/S 4xMUL 4xDIV Lattice 1 Mem Lattice 2 Mem Lattice 3 Mem Lattice 4 Mem Lattice1 Mem FSL0 Redirect Activate All Pipeline split state

Dynamická rekonfigurace (3)

Závěr Vytvořen konfigurovatelný koprocesor Odhadováním řádu a zapomínání Podpora vnitřní reorganizace Max. Výkon 82 MFLOP což je 20x více než SW řešení na 4x větších hodinách