Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Advertisements

Past simple & past continuous
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
Pracovní list Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gram. jevu Očekávané výstupy: Vyhledat specifické.
Minulý čas průběhový / prostý (8.ročník)
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past simple – past continuous VY_22_INOVACE_19 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Past simple or past continuous
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Past Continuous – tvar a použití
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_16_Past simple x Past continuous Číslo projektu:
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
Anotace Žáci si zopakují, jak říci v angličtině, kde co ve městě je a procvičí si nejdůležitější slovíčka. Naučí se, jak se v angličtině zeptat, kde něco.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_13_25_Past Tenses Past Simple X Past Continuous.
Anotace Žáci se seznámí jak správně používat složené tvary some, any, no ( something, anything.. ). K pochopení této problematiky přispěje celá řada příkladů.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_09_16_Past continuous Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.9.01_past_simple_and_ past_continuous Název: Past simple X.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
MINULÝ ČAS PROSTÝ A PRŮBĚHOVÝ SROVNÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Jurajdová. Dostupné z Metodického portálu.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková While I was having a shower someone rang....
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Trpný rod (The passive) Angličtina neskloňuje a nečasuje, podle koncovek tedy nepoznáme, zda se jedná o podmět, či předmět věty. Poznáme to podle slovosledu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Okříšky Autor: Mgr. Zuzana Butorová Název:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý a průběhový.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Irena Šeneková Vytvořeno dne: 13.1.2014 Název: VY_32_INOVACE_7A_AJ7_08_Past continuous and past simple-practice Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Angličtina Téma: Past continuous Ročník: 7. ročník Klíčová slova: past continuous, past simple

Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple)- practice Žáci si procvičí tyto časy na příkladech a v následujících cvičeních.

Past simple and past continuous practice

Remember ? It was raining when I woke up. Oba časy společně použijeme, když jeden právě probíhal (minulý průběhový) a uprostřed něj se stal jiný děj (minulý prostý). We use the past simple and past continuous together to say that something hapenned in the middle of something else. It was raining when I woke up.

What happened when he was playing football? he was broke his leg.

What happened, when you were crossing the road? When I was crossing the road, I saw an accident.

What happened when her father was driving along the street? When her father was driving along the street, he saw an ostrich.

What happened when…… she was having a shower? he was playing football? my father was cleanig his car?

Possible answers When she was having a shower the water stopped. When he was playing football, he hurt his back. I arrived when my father was cleanig his car.

KEY Past continuous and simple Complete these sentences.   He ………………………(cross) the road when someone …………………(call) me. They …………………..(have) lunch when I ………………..(phone). I ……………………(walk) home from work when I ……………..(meet) my friend. The band ………………….(play) when we ……………………(arrive) at the concert. We …………………..(cook) the lunch when a bird ……………….(fly) into the kitchen. Dad …………………..(have) a shower when the water………..(stop). Jeremy ………………(take) a photo when the ball ………….(hit) him. Helen ………………(send) a text message when she ………….(drop) her phone in the river. James and I ………………...(shop) in town when we …………..(hear) a shout. I..……………………..(write) a letter to Jill when the phone ……………(ring). KEY

KEY Past continuous and simple   He was crossing the road when someone called me. They were having lunch when I phoned. I was walking home from work when I met my friend. The band was playing when we arrived at the concert. We were cooking the lunch when a bird flew into the kitchen. Dad was having a shower when the water stopped. Jeremy was taking a photo when the ball hit him. Helen was sending a text message when she dropped her phone in the river. James and I were shopping in town when we heard a shout. I was writing a letter to Ben when the phone rang.

Put the verb in brackets into the correct tense: While I (go) to the shops, I (see) my friend. When I (see) him, I (say) hello. While we (talk), a car (run into) a girl on a bike. When we (see) the accident, I (phone) for an ambulance. My parents (wait) for me when I (arrive). We (talk) about our teacher when he (come) into the classroom. When I( wake up), my brother (have breakfast). KEY

KEY While I was going to the shop, I saw my friend. When I saw my friend, I said hello. While we were talking, a car ran into a girl on a bike. When we saw the accident, I phoned for an ambulance. My parents were waiting for me when I arrived. We were talking about our teacher when he came into the classroom. When I woke up, my brother was having breakfast.

Použité zdroje VÍT, Marek. Minulý průběhový čas(past continuous) [online]. [cit. 4.12.2013]. Dostupný na WWW: http://www.helpforenglish.cz/article/2006123001-minuly-prubehovy-cas-past-continuous MURPHY, Raymond. English Grammar in Use. Singapore: Cambridge University Press, 2004, ISBN 978 0521 755481. HUTCHINSON, Tom; EDWARDS, Lynda. Project 3. Oxford: Oxford University Press, 2008, ISBN 978-0-19-476416-2. PETERS, Sarah; GRÁF, Tomáš. Nová cvičebnice anglické gramatiky. Praha: Polyglot, spol.s r.o., 2007, ISBN 80-86195-00-7. Obrázky : Galerie Microsoft Office – klipart Obrázky –   www.helpforenglish.cz                      Použito se svolením majitele autorských práv.

VÍT, Marek. helpforenglish. cz [online]. [cit. 13. 1. 2014] VÍT, Marek. helpforenglish.cz [online]. [cit. 13.1.2014]. Dostupný na WWW: http://www.helpforenglish.cz/article/2009060704-cviceni-pritomny-prubehovy-cas-1